Virallinen "olen krapulassa"-topic
o/
Mutta onneks on jo uusi känni pikkuhiljaa hiipimässä :D
[q]laeski^, [link=http://klubitus.org/
varmaa eka kerta ikin ku oon ollu juomas ja nyt ei oo yhtään krapulaa
[/q]
Aloittelijan tuuria.
[q]pululu, 27.5.2010 13:37:
No pitihän se arvata et miks nukuit pommiin
[/q]
Hihhiiii, miten niin
Vähän tasapaino karkuteille ja on hupaisan seesteinen olo, mut ei oo kyl vieläkään tullu se huono olo, ihan kiva että se jäi sitten välistä ^_^
Aika mielenkiintoinen olo, ei missään nimessä huono mutta hyvin ailakka noin muuten. Tietää kyl juoneensa humppakuution kahteen pekkaan
ke-su aamu ohi
ei täs ihan täysissä voimissa olla
o
Oooohhhoooh, on kyllä aaaika reipas darra :D:D
Ei vattu, mä heräsin viiden tunnin unien jälkeen ja nyt on ihan sekopäinen olo - periaatteessa tosi väsyny mutta aivot käy ihan ylikierroksilla ja naurattaa kaikki turhat jutut taas ihan järjettömästi!
Mulla on lämpöä! Luin keskustelupalstoilta, että voi liittyä usein krapulaan. Vittu. Ei oo kyl aikasemmin varmaan ollu, tai ainakaan en oo mittaillu.
Tänään pitäs mennä pitään kaverille jätti-isot yllätysbailut, jossa mun pitäs muunmuassa valokuvata. Yrittivät vielä saada esittämään Pensseli-Setääkin. Mut jee, good times, ihana kaveriporukka! Eiköhän tää olo ny tästä kohene.
[q]alphamagic, 9.10.2008 09:24:
Voi pyhä jyssäys!!!!!
Vanhuus ei tule yksin
[/q]
....niii mennään vaa yhille *hikoil**pökr*
Voi apua... miten tässä näin pääs käymään? viimeks hän mä olin töissä darrassa eilen...? :D:D Eilen oli kyl systerin synttärit et en oikeestaan yhtään ihmettele tätä heikotusta, valoherkkyyttä taikka epämääräistä taksikuittia takin taskussa ..... xD
vähän puskee hikeä nyt
Oho, mites nyt näin pääs käymään pientä päänsärkyä huomattavissa, ehkä ne vodka napanderit olis voinu jättää juomatta :D
Ohhoh *täh*
ei taida onneks enää tästä pahentua eli pientä huimausta vaan tulossa. Vittuko voi vaan oikeen ajaa autoo vielä pää on niin vitun jäässä
kyl täs sellai sunnuntaiaamu fiilis
tuntuis kolkuttelevan oven takana
on tässä vähän höttönen olo
ihan ku olis
*poks**poks* ja