Virallinen "olen krapulassa"-topic
Joo, darrassa kuten varmaan aika moni muukin. Mut paskaaks tässä. Olo on itseasiassa aika jees kuitenkin ja pizzaakin on.
Onpa huuuooooono olo!
kyllä
eilen kuvatun videon kattominen ei helpota. SAAAAATANA paha olla!
"Mä en juo enää koskaan" *poks**nauru*
phuh ja plääh..
[q]Jone, 31.12.2007 10:33:
...Silti harkitsen ihan vakavissani sitä, että skippaan koko uudenvuoden. Jotenkin ylenpalttisen juhlimisen jäljiltä tälle päivälle tarvittava juhlafiilis on täysin kadoksissa.
[/q]
Juhlafiilis taisi sitten kuitenkin löytyä jostain pihapusikosta (vai peräti Keravan Cosmosta)? =P
[q]Jone, 1.1.2008 15:49:
Joo, darrassa kuten varmaan aika moni muukin. Mut paskaaks tässä. Olo on itseasiassa aika jees kuitenkin ja pizzaakin on.
[/q]
..Ja valitettavasti(?) on todettava, ettei ole darraa. Neljä pvää Belgiassa juuri ennen vuodenvaihdetta vei mehut naisesta, joten viime yönä olin liikkeellä autolla. Tosin viimeisen vk:n aikana kertyneet univelat, liika oleilu sisätiloissa ja heikohko ruokavalio ovat tuottaneet jokseenkin darran kaltaisen, tukkoisen ja heikon olotilan. =/
Virallinen valivali:
Ttu kun joka paikkaa särkee ja päähän sattuu kun on niskat niin jumissa eilisestä tamppauksesta ja kun tuli hikoilleena käytyä röökipaikalla viilentelemässä. Hrrh.
Ei niinkun huvita mikään, peiton alle piiloon pahaa maailmaa ->
ps. ei oo krapula, muuten vaan fyysisesti ihan rikki toissapäivän keikan ja eilisten bileiden jälkeen.
[q]Amma, 1.1.2008 17:31:
Juhlafiilis taisi sitten kuitenkin löytyä jostain pihapusikosta (vai peräti Keravan Cosmosta)? =P
[/q]
Jälkimmäisestä. Oli jopa oikeasti hieno ilta. ^_^
Hyvä ystävä ei suostunut jättämään mua yksin himaan komeroon istumaan ja soitteli kymmenen aikaa illalla et sopis jo jättää duunit rauhaan. Oli muuten ihan oikeassa. Kiva uusivuosi. :)
[q]Kriss FM, 1.1.2008 17:20:
eilen kuvatun videon kattominen ei helpota.
[/q]
Kyl se eilen nauratti :D
[q]Zenni, 1.1.2008 19:11:
---
Kriss FM, 1.1.2008 17:20:
eilen kuvatun videon kattominen ei helpota.
---
Kyl se eilen nauratti :D
[/q]
nyt puhutaan enemmänki niistä viiden kuuden aikaan kuvatuista videoista ku sä olit jo turvallisen etäisyyden päässä.
Huhuu, darraiset ystäväni...
Join noin kax litraa shampanjaa + siideriä + lonkeroa + pari ginrussiania + ties mitä muuta = nyt ketuttaa vähän.. en tajuu miten ees sain kaiken alas. Öklö fiilis.. mut ei mitään mitä ei pari tasottavaa helpottais! *släp*
ei oo enää *känni*
No joo-o.
Onneksi ei enää koskaan tarvitse kotiutua.
[q]Kriss FM, 5.1.2008 16:54:
Paha.
[/q]
En epäile yhtään niitten eilisten kännipuhelujen jälkeen. :D
En vielä koska totesin et oon yhä jurrissa, hyvä saavutus koska oon kuitenkin nukkunu jotain 7 tuntii :D
Kohta se yllättää.
Kyllä vain. Nyt sitä vaan ihmettelee että miksi helvetissä sitä tuli tehtyä niitä asioita joita eilen teki. Pahamaineinen konjakkikänni jota myös mielenvikaisuudeksi kutsutaan nosti rumaa päätään ja toiminta oli sen mukaista. Kahvia kun join äsken niin se nousi päähän.
Tänään on lisäksi perhevelvollisuuksia
[q]tiiplis, 6.1.2008 12:21:
Kyllä vain. Nyt sitä vaan ihmettelee että miksi helvetissä sitä tuli tehtyä niitä asioita joita eilen teki. Pahamaineinen konjakkikänni jota myös mielenvikaisuudeksi kutsutaan nosti rumaa päätään ja toiminta oli sen mukaista. Kahvia kun join äsken niin se nousi päähän.
Tänään on lisäksi perhevelvollisuuksia
[/q]
Olitteks colorados? Oltiin kaverinkaa niin väsyneitä ja vittuuntuneita ikea reissun jälkeen, ettei huvittanu lähtee tonne palelemaan. Pärjäile!
Hurja remontti.
2 pints and what*justjoo* Serotoniinitasot ilmeisen alhaalla
luonnostaan kun puskee jotain liskojen tyylistä*eikä*