Virallinen "olen krapulassa"-topic
Voi morjens mikä olo.
Taidan viillellä itteeni kertakäyttöveitsillä tänään <3
[q]Slim_Jim, 12.1.2008 18:37:
----8<----
Ismo Lampi esittää: Krapula soittaa kahdesti
---->8----
[/q]
=D
[size=8]Olin eilen laiska, hengailin kotona ja nukuin, joten ei oo krapulaa. =/[/size]
onpas lievä kun ajattelee että kaks päivää meni "en dokaa tänään" asenteella ja horjuen kotiin molempina iltoina.
oh jes.. mukava herätys ku joku mummo potkii kylkeen rappukäytävässä että mitä sie täällä teet ja soitanko poliisit.. näköjään hissin odotus oli liikaa ja piti vetää lepiä.. sain soperrettua että juu mie asun täällä.. joo on krapula..
[q]Timce, 20.1.2008 13:42:
Tämä video peilaa täydellisesti mun tämän hetkistä olotilaa.
ululululu...
[/q]
VOI LOLLERZ, haha.
Ei näin. Joka paikkaan sattuu...häpeän itseäni... please god take me now!*sars*
melkoset olotilat on taas. tuli 4 vuorokautta juopoteltua oikein saatanan huolella. pakko varmaan vielä juoda kännit, et pystyy nukkumaan. :P
Mites tässä taas kävi näin
[q]astaroth, 27.1.2008 15:14:
pää ruuvipenkissäkin tuntuisi paremmalta
[/q]
Pääruuvipenkissä varmaan helpottaisi täs kohtaa. Hyi vittu mikä olo...
[q]Ober, 27.1.2008 15:00:
nyt iski ai vittu
[/q]
Ahahahahahahahhahahahahahahahahaaa,
onneks se ei koskaan iske syyttömiin!
moro
[q]Rubicon, 27.1.2008 15:01:
---
Ober, 27.1.2008 15:00:
nyt iski ai vittu
---
Ahahahahahahahhahahahahahahahahaaa,
onneks se ei koskaan iske syyttömiin!
[/q]
en voi kuvailla tätä mun oloo muutenku ,,|,,
Enpas ookkaan!!! Lal las laa!
(mutta ma kylla makailen vielakin tassa peiton alla puolialastomana ja mietin uskaltaudunko ihmisten ilmoille...)
[q]Verano, 27.1.2008 19:02:
---
^Petunia, 27.1.2008 15:01:
moro
---
Oon kyl aika hämmästynyt, että mulla ei oo darraa. Muistikin vasta palaillu pätkittäin, joten hemmetin humalassa tuli oltua. Sai olla viimenen kerta, kun mulla on baarissa kortti mukana. Tai kun ravaan Petran kanssa tiskillä :D
[/q]
Taaskaan se ei ollu mun syy VAAN Visa-kortin, vodka-Batteryn, liian monen vodka-Batteryn ja.. ja.. Ison janon.. ja.. Niii!!
Ja miten niin viimeinen kerta?!? Nythän mä vasta pääsin vauhtiin, ens perjantaina on Danceteria ja eikös siellä ole niitä 2e paukkuja!!
[q]Janisa, (mutta ma kylla makailen vielakin tassa peiton alla puolialastomana ja mietin uskaltaudunko ihmisten ilmoille...)
[/q]
mita ihmetta?
peiton alla ollaan älästi!
[q]Tarsu, 27.1.2008 22:32:
---
Janisa, (mutta ma kylla makailen vielakin tassa peiton alla puolialastomana ja mietin uskaltaudunko ihmisten ilmoille...)
---
mita ihmetta?
peiton alla ollaan älästi!
[/q]
Mulla oli mun tyttokaveri vieressa, niin yritin kayttaytya ja pitaa edes jotain pienta ylla.
[q]Janisa, Mulla oli mun tyttokaveri vieressa, niin yritin kayttaytya ja pitaa edes jotain pienta ylla.
[/q]
hei kamoon - pitääkö tähän edes sanoa mitään!
;)
weird shit, aiemmin tänään ei oo ollut pahemmin darraa, mut nyt ku ottanu pari päiväkaljaa, ni johan alkaa olemaan krapulainen olo. yleensä on mennyt toisinpäin :P
MacGyver-juomapeli = itsemurha. Hui saatana