Testaa kuinka pitkään elät www.hs.fi

Back to tv, radio, leffat, web O

Minäki saavutan tai ylitän tilastollisen eliniän näköjään vain 1% todennäköisyydellä..
Näillä nykyisillä elintavoilla lähtö tulee ainaki 6 vuotta aiemmin..

No, ei jaksa surettaa.

1% varmuudella 74vuotiaaksi.

Kuolema kuittaa univelat 64 vuotiaana 26.5.2048...

Elät 1 prosentin todennäköisyydellä 74-vuotiaaksi tai vanhemmaksi. Kuolen kuullemma 64-vuotiaana lauantaina 30.joulukuuta 2045

Sekuntteja jonkun verran jäljellä..

Testin mukaan kuolen vasta 86-vuotiaana.

Kuulostaa oman fysiikkani tuntien aika optimistiselta, mutta ans kattoo nyt. Aika paljon tohon varmaan vaikutti se, että suvussa on ollut paljon pitkän iän saavuttaneita.

Ville kuolee testin mukaan 77-vuotiaana, eli mulla olisi 9 vuotta yksinäisyyttä edessä.

65wee - no sehän riittää kuitenkin reiusti yli puolet vielä jäljellä
eli 43% elämästä takana, täytyis varmaan alkaa tekeen jotain :)

"Elät 1 prosentin todennäköisyydellä 82-vuotiaaksi tai vanhemmaksi.
Mitä pienemmän prosenttiluvun sait, sitä enemmän sinulla on syytä muuttaa elintapojasi.

Nykyisillä elintavoillasi kuolet 75-vuotiaana sunnuntaina 24. maaliskuuta vuonna 2058."

Elät 82 prosentin todennäköisydellä 82-vuotiaaksi tai vanhemmaksi

Kuolen perjantaina 2.11.2068. Miksei mieluummin maanantaina... maanantait on tylsiä päiviä muutenkin.

Kuolen siis 75v...vuonna 2056 20.12...et turha ostaa joululahjoja mulle jouluksi 2056...elämä on pelkkää juhlaa sinne asti

"Elät 100% todennäköisyydellä 29-vuotiaaksi tai vanhemmaksi."

Nykyisillä elintavoillasi kuolet 69-vuotiaana sunnuntaina 20. helmikuuta vuonna 2056

Nykyisillä elintavoillasi kuolet 73-vuotiaana perjantaina 24 maaliskuuta vuonna 2056. Muutama vuosi edessä viel...

Tämä lähtee 68-vuotiaana 16. tammikuuta 2050

Jahas, tuon mukaan meikäläinen heittää veivin melko tarkalleen 56 vuoden kuluttua. Niin varmaan...

61 % varmuudella elän yli 82-vuotiaaksi. Kauhee siellä oli ihan tarkka päiväkin!

78vuotiaaks luultavasti elän.
1%prosentin mahdollisuudel 81vuotiaaks... hehee!!!

81-vuotiaaksi syntymäajan perusteella ja elämäntapojen perusteella ero ei ollut suuri, eli 80-vuotiaaksi. Toisaalta siihen oli mahdollisuus vain 20%..

78 vuotiaaksi. Yllättävän hyvin. Mutta toisaalta osa noista vaihtoehdoista oli varsin mustavalkoisia ja vastasin hieman soveltaen joten tod. näk. noutaja tulee oikeesti varsin reilusti tota aiemmin. :/

38% todennäköisyydellä 82-vuotiaaksi tai vanhemmaksi. Ehanaa, siinä on ihan kuolinpäiväkin valmiina

sama 82 tuli myös mulle. ja 30% mahikset sen ylikin mennä. päivämäärää en katsonut .. se olisi jo ollut Liian röyhkeää

44 prosentin todenäköisyydellä 74 vuotiaaksi. Sopii mulle.

O