Testaa kuinka pitkään elät www.hs.fi

Back to tv, radio, leffat, web O

Nykyisillä elintavoillasi kuolet 25-vuotiaana 20 maaliskuuta vuonna 2006. *eikä* No pitää varmaan sit lähtee tänään dokaamaan vikat rahat ku vielä kerkee..

76 prosentin varmuudella elät 74 vuotiaaksi tai vanhemmaksi

9. syyskuuta 2047 on pileet!! Eli vähän yli kuuskymppiseks asti!!

Nykysillä elintavoillasi kuolet 75-vuotiaana Lauantaina 21. päivä joulukuuta vuonna 2058.

Noh onneks sentää kerkee edellisen päivän juhlia täysillä

KUOLET 70VUOTIAANA
5.SYYSKUUTA 2056
1% MAHIKSET ELÄÄ YLI 74VUOTIAAKSI

olen tyytyväinen. yleensä näissä ehdotetaan mulle jotain 55 vuoden ikää.

Sunnuntaina syntynyt ja sunnuntaina mennähän pois*nauru* tammikuuta 2066 elikkäs 83-vuotiaana

101v

oliiviöljy & jugurtti tour 2076

Meikäläisen ne meinaa korjata pois sunnuntaina 12. helmikuuta 2062 eli 76 kun on mittaris niin sitten mennään.. mutta aikaa kuitenkin on vielä ja hyvin..!! oli aika järkky ku siinä oli sekunttikello tikittämäs että kauanko on aikaa vielä...*hikoil*

Jaahas.. Meikäläinen heittää lusikan nurkkaan lauantai-päivänä, 24. toukokuuta, vuonna 2064, 81-vuotiaana... Sitä odotellessa...

70 vuotiaana jo tuloo lähtö

1 % mahis selvitä yli 74-vuotiaaksi.
70 vuotta on ihan hyvä

Noutaja tulisi 27. maaliskuuta 2070, eli 84-vuotiaaksi eläisin..

Tuon perusteella siis suht paljon aikaa tallustella täällä ihmettelemässä

yli 74 vuotiaaksi 82% todennäköisyydellä.. vajaa 50 vuotta siis jäljellä*iloinen*

Nykyisillä elintavoillasi kuolet 69-vuotiaana tiistaina 17. tammikuuta vuonna 2051.

Sekuntteja lasketaan...
Vielä jäljellä 1412172555 ...ja vähenee.

1% varmuudella elään 74 vuotiaaksi *nyyh**ding**hikoil**täh*

73-vuotiaaksi elän. 37% todennäköisyydellä yli 74.

Testi oli huono:
*tupakointikysymyksessä vaihtoehtoina "en polta" ja "poltan päivittäin.."
*huumekysymyksessä vaihtoehtoina "en käytä", "olen kokeillut" ja "käytän jatkuvasti.. (sekakäyttö)" -siis joko et polta/käytä ollenkaan tai olet melkoinen tervakeuhko/narkkari.
*ruokavaliokysymyksessä ei ole vaihtoehtoa kasvissyönnille

http://www.thespark.com Death Test arvioi mun elävän 64-vuotiaaksi (testin tekoon tarvitset tunnarin, http://www.bugmenot.com voit etsiä 'lainatunnuksen' thesparkiin), ja mainitsi todennäköisimmiksi kuolinsyiksi murhan (6%) ja pienien vihreiden miesten abduktion (7%) :).

-SpeedHawk

kuolen sit 71v sunnuntaina 23 päivä huhtikuuta 2056...

oops.. 66v

Nykyisillä elintavoillasi kuolet 78-vuotiaana 1. toukokuuta vuonna 2059. (Elintavat lyhensivät elinaikaani neljä vuotta.)

Ehtiiköhän sitä nähdä ilmastonmuutoksen vaikutukset: tulvat ym.? Toivottavasti!

Nykyisillä elintavoillasi kuolet 80-vuotiaana lauantaina 8.kesäkuuta vuonna 2069

8.4.2068 se sit tapahtuu, muistakaa se :O

O