World of Warcraft
[q]Syder, 20.3.2006 08:03:
---
kap-pu, 19.3.2006 21:43:
downtimee
---
Niin, se pahamaineinen downtime. Fury warrul, warlockil ja huntteril sitä on vähän ja oikein pelattuna ei ollenkaan .) Warlockille ja huntterille sitä downtimee tosin saa helposti, vetää 'all-out-nuken' yhtee mosaa ni siinähä ihmettelee sit tovin regenates :)
[/q]
Roguesta en sano mitään, koska sen kun leveloin 60:iin, niin olin nuubsteri ja meni peliä täysin opetellessa ja paikkoja tutkiessa. Priestin kun veti ylös, niin shadowformin kun sai lvl40, niin käytännössä downtimee ei ollut enää ollenkaan - priestillä tais mennä 12d peliaikaa 60 asti ja siihenkin mahtu paljonpaljon afk-aikaa orgissa ja 51 jälkeen vauhti hidastui potenssiin n, koska pitihän se av samalla exaltediksi saada. Priestistä ja warlockista voi siis ainakin sanoa, että kyllä ne manat riittää, kun optimoi ja pääsee sinne 35k exp/hr unrested.
Paladiinista en tiedä mittään (ei allykokemusta), mutta kavereiden empiiristen kokemusten mukaan, warru vaikuttas kyllä olevan tehokkain leveloitava.
Ezzylle sen verran, että ekalla pelikerralla ei kannata välittää downtimeistä ja mikä on optimaalista vaan tehdä rauhassa questit, tutkailla paikkoja ja kokeilla eri ammatteja.
Ja yrittää pysyy kärryillä warcraft loresta!!! Paljo makeampaa masun täydeltä kattoo ku nefa potkasee tyhjää ku o vähä lukenu taustoja ku tavan epikin ja legendaarin farmaaminen :)
[q]Syder, 20.3.2006 08:30:
Ja yrittää pysyy kärryillä warcraft loresta!!! Paljo makeampaa masun täydeltä kattoo ku nefa potkasee tyhjää ku o vähä lukenu taustoja ku tavan epikin ja legendaarin farmaaminen :)
[/q]
jep, lore tuo peliin selkeen lisän epax-hordaamiseen!
[q]ALIEN, 20.3.2006 11:47:
Ja mitä tohon downtimeen ja runeclothin farmaamiseen tulee niin päätin kokeilla fury warru örkillä molemmis käsis axet (+5 axes racial skill) ja niis viel demonslay enchantit niin johan tippu Azsharan demonit kuin kärpäset :D
[/q]
Fury warrut on kyl oikein gearattuna aika pelottavia masiinoita. Siinä jää aika nopeesti yllättävänkin pieneksi defiancetankin (145%) ja furywarrun (80%) threat generation ero :D
[q]ALIEN, 20.3.2006 12:17:
Jep, ja henkilökohtaisesti tykkäsin enemmän furylla vetää pvp:t kuin sillä kaikkien suosimalla Mortal Strike -setillä. Monipuolisempaa ja hektisempää.
[/q]
Mä en myöskää ite ymmärrä miks ylipäätään koskaa olin arms warru, varmaa siksku se oli eka chara ja piti seurata massatrendei et "pärjäs" Käytin fury buildii vaikka käytinki Destinyy enkä dualwieldii kuten yleensä :D Mut nykyää se on tank tank tank hank the tank all way :P
[q]ALIEN, 20.3.2006 12:24:
Kun on tier 2 kokonaisuudessaan kunnon kilven kera niin vaihtuu mun buildi furyyn. Voihan silloinkin tankata OT:na ja helposti MT:na esim ZG:ssa :)
[/q]
Faktaaha o se et hiibat tankkaa ilman ensimmäistäkää talenttipongoo protis :D Mut se on tollases teiniangstinukekillois tankille rennompaa tankata defiancen kera
[q]Syder, 20.3.2006 12:20:
Mut nykyää se on tank tank tank hank the tank all way :P
[/q]
Kun on tier 2 kokonaisuudessaan kunnon kilven kera niin vaihtuu mun buildi furyyn. Voihan silloinkin tankata OT:na ja helposti MT:na esim ZG:ssa :)
[q]hiski, 20.3.2006 08:26:
---
Ezzylle sen verran, että ekalla pelikerralla ei kannata välittää downtimeistä ja mikä on optimaalista vaan tehdä rauhassa questit, tutkailla paikkoja ja kokeilla eri ammatteja.
[/q]
Tohon en kyllä pysty, kuolen tylsyyteen jos vaan hiivin joka questin läpi rauhassa ja tasaista tahtia. Pakko vaihtaa maisemia kokoajan.
1-10 meni Elwynn forestissa (5h)
10-14 Sentinel Hillin ympäristössä, ne lvl10-15 harvesterit on loistavaa riistaa farmeilla.
14-16 hakannu Lakeshiressä ja sen ympäristössä lvl 16-18 ötöjä. Yhdellä healauksella menee yleensä matalaks, vaikka kaikki mun kamat on suht paskaa (2h mace 12DPS, armor about 800) ku guest passilla ei voi käyttää AH:ta eikä o pahemmin rahaakaan. Parissa questissa kasannut partyn ja mättänyt läpi, muuten soolona.
Mitään en pelistä vielä tiedä ja suurin osa läpästä menee ihan ohi :) Mä vaan pelaan huvikseni. Kiltakaverit Union of the Red Branchissä auttaa ystävällisinä eteenpäin. Lauantaina tuli nosteltua Engineering 0 -> 100 ja Mining 0 -> 80 ja eilen fishing -> 75. Avokki tuli just kalastuskisassa toiseks sunnuntaina ^__^
Jospa tänään hakis pelin niin pääsis vauhtiin ja eroon guest passista.
[q]dark-raver, 20.3.2006 12:46:
Ite yritin tilaa ja loppu kuulemma maahantuojalta ja uusia ei kuulemma paineta ennenkuin servot uusittu.
Mikäli jostain joku löytää noita niin olisi mukava jos ilmoittelisi tähän topikkiin.
[/q]
ainakin toissa viikolla kuulemma gigantissa löytyi iso läjä kun muualla loppu, tän hetken tilanne tosin ei tiedossa..
hitto ku tekee mieli pelaamaan ku lukee tätä :P no ehkä jo kuukauden tai parin päästä Tää on oikeesti suoraan saatanalta tää peli. ei kannata alottaa kun se syö kaiken vapaa-ajan sen jälkeen.
[q]dark-raver, 20.3.2006 12:46:
---
ezzy, 20.3.2006 12:37:
---
Jospa tänään hakis pelin niin pääsis vauhtiin ja eroon guest passista.
---
Ite yritin tilaa ja loppu kuulemma maahantuojalta ja uusia ei kuulemma paineta ennenkuin servot uusittu.
Mikäli jostain joku löytää noita niin olisi mukava jos ilmoittelisi tähän topikkiin.
[/q]
Juu, ite soitin maahantuojalle suoraa, niin ainakin 3-4 viikkoa kestää seuraavan erän tuleminen.
[q]Jutu, 20.3.2006 13:46:
Mä otin just eilen tästä pelistä vapaata. Katellaan parin viikon päästä josko taas jaksais. Mut siihen asti muille rattosia pelihetkiä :)
[/q]
Sä oot niin tulos takas ettet tiedä sitä viel itekkää :) Ja aijai ku on taas ihanata kattoo ku mosaa kaatuu, expaa tulee, instancet vituttaa ja syljettää ku joutuu naamareitten kans ajaa jotka ei osaa ees kirjottaa ja huhhuh kaikkee ihanaa <3
[q]Syder, 20.3.2006 13:51:
instancet vituttaa ja syljettää ku joutuu naamareitten kans ajaa jotka ei osaa ees kirjottaa ja huhhuh kaikkee ihanaa <3
[/q]
Eiks toi o nyt aika ilkeesti sanottu toisista klubbarilaisista?
Omia rajojaan on kiva kokeilla, lvl16 pala hiipi duskwoodiin ja niittas lvl20 suden
pari healausta vaati, mut hyvin kaatu. pimp my pala oli onnistunut prosessi.
Eiks Oblivion o samaa paskaa 1st personia ku edeltäjänsäkin?
En vaan osaa, kun olin vasta kolmas :(
Kai dominikh ja Thokkath oli ees hinuja?