World of Warcraft
[q]hallucinogen, 10.3.2006 11:02:
Ekaan viestiin kerätty klubbarilaisia, heidän nickit killassa, classit ja professionit joten ilmoitelkaas ja korjatkaa tekemiäni virheitä :)
[/q]
Elikkäs mulla on siis lock ja sillä herb/alch
Ekaan viestiin kerätty klubbarilaisia, heidän nickit killassa, classit ja professionit joten ilmoitelkaas ja korjatkaa tekemiäni virheitä :)
[q]ezzy, 11.3.2006 15:20:
Turhauttavan oloista sykkimistä ja sekava käyttöliittymä taistelun osalta, ukko jää välillä seisomaan paikalleen ottamana hittiä...kaipa tää tästä. 9pv lomaa, ehkä poikkean lupitus-jengiä moikkaamaan myös
[/q]
Olihan se alku semmosta jäätämistä, mutta kyllä se siitä.
[q]ALIEN, 11.3.2006 15:36:
johan droppas...
http://www.thottbot.com/?i=42414
[/q]
Kelpais Matulallekin (kaksin kappalein) :DDD
Voisin täs joku päivä ens viikolla duunata hahmon lupitus-leiriinkin, tosin vittumaista pelata 10 day guest passilla ku ei voi treidaa :(
[q]domi, 12.3.2006 21:11:
Huomenna sit loppuu guestpassi. toivottavasti sillä peliaikakortilla saa sit jatkaa ettei tuu kovin pitkää taukoa tähä kakkoselämään.
[/q]
Käsittääkseni sun on ostettava itse peli ja laittaa sen cd-key sinne accoon :/
Uh, nyt alko ansaittu ja _pitkä_ AV tauko; altillekin vihdoin dingas av exalted eilen illalla. Jaha, here we come AB. =)
Hmm, koitin kalastella topikin varrelta <lupitus> -infoa, eli shadowmoon, mutta Horde vai Ally?
Vois tonne idlaushahmon tehdä.
[q]hiski, 15.3.2006 10:56:
Hmm, koitin kalastella topikin varrelta <lupitus> -infoa, eli shadowmoon, mutta Horde vai Ally?
Vois tonne idlaushahmon tehdä.
[/q]
No Horde tietenkin, tyhmä kysymys ;)
http://macgyver-tn.ytmnd.com/
MäsGyver pwnaa w0wwit!
Pystyyks WoW:ssa muuten vaikuttamaan omalla ohjaukselle hahmon pärjäämiseen, vai onks homma niinku purkkipeleissä aikanaan et levelit tekee mestarin? Voittaako isompi aina vai paljon taktiikalla ja nopeilla näpeillä on osuutta asiaan?
[q]DagO, 16.3.2006 16:48:
Eli siis miten mä nyt pääsen tohon klubituksen kiltaan? Tänään tuli peli posti laatikosta.
[/q]
liityt horden puolelle shadow moon realmilla ja liityt kanavalle klubitus huhuilemaan josko joku ois online :) tai irkin puolella ircnetissä #klubitus.wow melko usein on ainaki joku
[q]ceecee, 16.3.2006 16:58:
---
DagO, 16.3.2006 16:48:
Eli siis miten mä nyt pääsen tohon klubituksen kiltaan? Tänään tuli peli posti laatikosta.
---
Tee hahmo Shadow Moon-serverille ja ota yhteyttä johonki kiltalaiseen.
Tee vaikkapa /who lupitus ja kato ketä on linjoilla ja sit vaa pyydät inviä
[/q]
Jees kiitos.
[q]Displacer, 17.3.2006 15:29:
---
Pyr0n, 17.3.2006 15:10:
http://video.google.com/videoplay?docid=5430343841227974645
---
vanha, mutta ah niin hauska :)
[/q]
Niimpä, saa aina hymyilemään
Ja minulla on hahmo haomarushilla nimellä Tingleberry, Tailor/Enchant.. :P Olen täysin koukussa. Pelaan miehen accol ku se on intis viikot. :D
Paladin tökitty lvl13 asti ja orc warrun pelasin lvl16 asti. Paladin tuntuu kyllä mukavammalta pelata ja leveloituminen oli huomattavasti nopeampaa. Tosin hakkasin kokoajan 2-3 leveliä korkeampia monsuja.
Löytyi hauskan niminen vihukin eilen "lvl15 Foe Reaper 4000" :D
Nyt pitäis vaan ostaa peli, että pääsee eroon guest accountista...
[q]Syder, 24.8.2006 16:35:
---
ezzy, 23.8.2006 22:52:
Pitäis vaan löytää joku realm jolla olis tuttuja ja hyvä kilta. Muuten ei kyl jaksa. ja PVE -> PVP siirto ei onnistu :(
---
Yeah, try me.
ps. sä et haluu pvp realmille, et sitte niinku millään nimim. kokemusta on :D
[/q]
Jännitystä elämään, ja L60 ukko toki, en alusta alottais. ja pally, ei sitä saa hengiltä kukaan ;)
Maksoin eilen puolivahingossa kuukauden aikaa lisää, joten pitänee pelata (testasin electronia, jonka luulin olevan pimeenä).
Hienoa nähdä realmilla jolla oli karmeat jonot AV:lle aina (3-5h allyilla 10sekkaa hordella) joku 9 AV:ta, 19 AB:ta ja 32 WSG:tä 06 aamulla päällä :DDD
Vois farmailla viikonloppuna AV:n exaltediksi, niin sais ekan epixin ever, Lei of the lifegiverin
[q]Syder, 20.3.2006 12:14:
Fury warrut on kyl oikein gearattuna aika pelottavia masiinoita. Siinä jää aika nopeesti yllättävänkin pieneksi defiancetankin (145%) ja furywarrun (80%) threat generation ero :D
[/q]
Jep, ja henkilökohtaisesti tykkäsin enemmän furylla vetää pvp:t kuin sillä kaikkien suosimalla Mortal Strike -setillä. Monipuolisempaa ja hektisempää.