World of Warcraft
[q]ALIEN, 20.9.2007 23:34:
missä mahtaa olla tän vkonlopun bonushonour?
[/q]
Eye of storm tai wsg kai
Dodiih. Nyt on taas kilta löytynyt ja keskiviikkona sit pitäis mennä poistaa epixit parempaan käyttöön Ärsyttää vaan ku se on kansainvälinen kilta niin meinaa vähän hakea välillä että mitä ne tahtoo sanoa :D
[q]Funktion, 23.9.2009 17:53:
Koska tänään pääsee paukuttamaan Onya taas turpaan, niin laitetaanpa tänne tämä legendaarinen "taktiikkaselvitys" niille jotka sitä ei vielä ehkä ole nähneet! :)
[/q]
Ton tekijähän on myös klubbaris :)
Fallen earth pesee Wowin kuus-nolla. Vähän vielä buginen, mutta ei haittaa. Taidampa vähän pelata sitä :) Mortalkin salettiin, kunhan eka saadaan käynnistettyä.
[q]ALIEN, 19.6.2006 10:38:
http://www.katesplayground.com/about.php
[/q]
Ewww ei tollasia saa olla wowis noihan pilaa noiden pelien maineen =P
[q]Jutu, 18.6.2006 15:39:
Aah! Vihdoinkin! Tähän meni paljon verta, hikeä ja katkeria kyyneleitä mutta vihdoinkin mä sain sen: http://www.thotbott.com/?i=36157 *sydän*
[/q]
tanking wpn! :P
[q]kosmo, 9.8.2006 11:10:
---
Ilmeisesti tippu teilläkin Loathebi? 2pvän treenin ja 1% wipen jälkeen meni jo aika helpon oloisesti... täysissä potuissa tosin.
Ensresetissä sitten heppamiehet, kävittekös te jo kokeilemassa?
[/q]
Joo kyl se lähti iisisti ekalla. Sain legsit <3
Käytii testaa pari yritystä heppoja. Perusidean ny sai mut pitää viel vähä theorycraftailla.
[q]hallucinogen, 16.1.2007 22:22:
Mulle sanottiin taas tänään etten sais pelaa wowia kun se on kamala(raaka, hutkitaan miekoilla yms) ja aikaa vievä peli. Mun pitäs kehittää kuulemma parempaa tekemistä. Pelei saa pelaa mut ne pitäisi kuulemma olla soveliaita mulle, saisin pelaa esim. tätä http://www.locoroco.com/index.html?locale=fi_FI
[/q]
Toi locorocoki on niin happonen peli et huhhuh. Selkeesti villitsee huumeiden käyttöö. Ei sitä tohtori sykeröäkään ihan selvinpäin oo keksitty nii =P Eli ei sovi sullekkaa vielä ku kuuntelet huumemussiikkia
[q]epicuros, 9.9.2009 02:01:
ohhoh :D
So the world first goes neither to Europe, or USA, but to Finland.
Clearly hax! How can you ever trust a country that's never sober?
[/q]
Rupes hymyilyttää tohon kommenttiin quote "This confuses me also. How do you raid with a body filled with Vodka?"
->
[q]kosmo, 13.10.2008 14:52:
---
Kolera, 12.10.2008 12:31:
Olen koukuttunut n. 8v sitten BatMUDiin ja oletin että koukuttuisin tähänkin mutta en. kyllä kaverit nakittaa pari tuntii lisää tekemään questeja mut no siinähän se
---
Missäs pelailet, meillä on killassa aika läjä vanhoja batmudaajia... ts. muita ei taida ollakkaan :)
[/q]
Scarshield legionilla "pelailen" hyvä jos tuntiakaan päivässä jaksaa tai logata sisää. ei taida paljoo lisäkuukausia tulla tohon pelii hankittuu =P
Morogrim down ^^
[q]Cloud, 20.6.2006 13:24:
Zg ehkä enchat aq20 ehkä, mutta MC:lle toi on kyllä täydellinen RIP. Eipä sitä muutenkaan oo halutta kuin nexus runailuks ragnaan asti jaksa mennä yleensä ellei chokeri himo pääse yllättää.
Mut ton jälkeen tuskin edes nexuksia lähtee runailee mc:st enää.
[/q]
eilen tuli aika "*ding*" kun jostai sinisestä paskasta DE:tiin nexus. Mut sit joo taitaa MC:n känni juoksut loppua :DD
Loic Lemeur & Joichi ito: Täällä Suomessa pidetyn Aulan yhteydessä kuvattu podcast online pelien maailmasta ja sen vaikutuksista reaalielämään. Pelikeskustelu on pääosin WOWista.
http://www.loiclemeur.com/english/2006/06/joi_ito_a_podca.html
[q]ALIEN, 21.6.2006 10:21:
"you take aggro - you tank it" ;)
[/q]
Nooh... On mulla drain life :P
[q]kumimuumi, 21.6.2006 10:18:
Noniin... tänään on sit se eka ZG keikka mulle. Sunnuntaina kun en ollu mukana ni tiputtivat 2 bossia... saa nähdä miten nyt.
Oisko mitään hyviä vinkkejä mitä kannattaa ja mitä ei kannata tehdä, näin casterin näkökulmasta ? *hih*. Latasin eilen kyl ct_raidit, threatmeterit sunmuut, et auttais jonki verran.
[/q]
"you take aggro - you tank it" ;)
Eksyin ekaa kertaa avokin saattamana Booty Bayhin ja kalastin laiturilta ekalla yrittämällä tän:
http://www.thottbot.com/?i=17001
Ei hirveen paska reissu :)
[q]kosmo, 3.8.2006 15:37:
---
[/q]
En siis ei sen addonin takia joudu edes käymään foorumilla. Ja kyse oli edelleenkin pakko ajatuksesta.
Offuilla on offujen tehtävät. JOs offu on laiska tai ei jaksa ni mikäs siin. Mutta kyllä meillä ainakin keskusteltiin aina asioista kaikkien kesken ja kuten sanoin niin classi kohtaisesti yms. Ja puhuttiin muutenkin 24/7
Poikkeukset on poikkeuksia ja joo jos nihilistisesti toimitaan Niin Pelis Pitää olla 24/7 joku odottamassa kun worlddroppi bossi spawnaa ja se soittaa ihmisille tai laittaa massatextiviestin ja ihmisten pitää Unohtaa duuni ja koulut ja tulla pelaa ja tappaa se asap tai viuhuu bannii tai rankin laskuu.. Näin siis massivessa joskus alkuaikoina. Ja jos haluu kasaa isomman porukan ni sitten keskustellaan siitä.. Online yleensä on kuitenkin enemmän kuin se 40 tai odotetaan et on. Nolife kilta on nolife kilta.
Tiedän kyllä mitä naxxi on vaikken itse sielä ole varsinaisesti pelannutkaan kuin muiden charoilla.. Niin ja vaikka mä tiedän, että ne takut on foorumilla ja porukka on käynyt sielä ja lukenut ja myönnän että se on todella tärkeää? Ettekö te sitten Puhu niitä Teamspeakis Tms? Ettekö te käy niitä vielä? Ettekö te käy vipeemäs ja vipeemäs? Vai ootteko niin pro että teette ekal aina? <-naxista kun on kyse ni epäilenpä suuresti. Joten Joo foorumi on kova sana.. mut ne viiskyt jotka siel joka päivä käy vipeemäs ja harjottelemas osaa ne perseessään ne takut vaikkei foorumil oliskaan niitä miettinyt.
susta rahasta valittaminen on turhaa ja ehkä se niin onkin mutta niin on tuo toinenkin asia. Ja toisaaalta mun rahat mä haluan päättää miten tuhlaan en niin, että sen aiheuttaa joku random killi joka ei kuuntele ja "retardoi" useita kertoja.. Mä voin väittää pokkana "vaikka onkin pieni "pieni" mahdollisuus" että mä olen varmasti isompi nobo helpper ollut wowissa kuin sinä.. ja tuhansia g:tä random noboihin tuhlannut ihan vain donaamal rahaa.. ostamal mountei.. raidaamal 100 sfk brd:t yms yms.. Ja mielelläni teen tollasta ja jos sit hassaan rahani ni so wot.
Toi 10g esimerkki oli vähän sama asia kuin vesi.. en mä sitäkään anna random killeille ilmasi..
EN mä kiellä, etteikö etteikö se Gbank olis kova sana jos kilta toimii niin, että se piffaa kaiken ja se saa rahat yms hommat. Mutta se on turha sinällään, että sitä ilman voi toimia. Kuten sanoin mä olin ainakin itse 99prosentisesti self suffient.. Kaikki kyllä ties tasan tarkkaan anyway että mulla on kaikki tailor ja encha reseptit ja mullahan ne oli ne regut anyway joten miks ruveta inisee kilta pankilta mitään kun mä tein ne kun vaan pyys. Ja sama muilla classeilla.
HUOMIO: vielä kerta. Mä en sano, etteikö addoneista olis hyötyy ja maxaamista. Etteikö foorumeista olis hyötyy ja maxaamista. etc.. Mutta ilman voi elää ja Kaikkien Pakko käydä ajatus ei nappaa mua.
Silti Olen tosiaan sitä mieltä, että jos mä saisin päättää killan Ni se olis TODELLA nihilistinen paikka. Sielä tehdään kuten käsketään jos ei Ni tulee Kick. Pakotetaan loottii kun tulee sun loottivuoro.. ei mitään helvetin säästely dkp mahdollisuuksia. Ne jotka osaa on prioriteettina Ja siksi joko noin 50max pelaajaa tai sitten se 100 jotta saadaan kaks kiltaa.. Kaikki Hc Nolifereit.
1 altti killassa max.. Yhtään lisäapua muille alteille ei pyydetä ja jos on aikaa alteilla muilla kun killan altilla tai killan charalla sun on PAKKO olla killan hahmolla pelis boostimas muita tai tekemäs rahaa killalle tai potuja yms.. jos ei ja oot random alteillas ni Ban kick boot.
Aina pakko olla parin ihmisen paikkalla pelissä lockeineen tms sinä hetkenä kuin "noin" tiedetään että worldspawn bossit tulee.. Ja sitten tosiaankin porukan on lähdettävä koulusta ja tultava tappaa ne asap.. Ei kyseen alaistusta (massive tosiaan toimi joskus näin =P)
Toihan olis unelma ja joo jos ruvetaan turhan nihilistiseks tai tähdätään siihen parhauteen mitä kosmo tossa omasta killastaan puhuu niin musta sen pitää sit mennä tähän.. Kaikki tai ei mitään ja minmaxaus kunniaan. Muuten toi on vain pelleilyy musta ja pakko helvetiiin.
Massive oli silloin kun "massive" oli olemas ni se oli tollanen. Ja sori kosmo joskus kun massive olikin massive > all.