World of Warcraft

Back to tv, radio, leffat, web O

[q]epicuros, 3.5.2010 17:04:

Ennen oli asiat toisin:
[/q]

Jep! Tähän aikaan: http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=48094;sivu=59 *känni*

vanhat-hyvät-ajat alkaa olla aika yleinen puheenaihe jokapuolella, eikä mikään ihme...

Vieläköhän <lupitus> on ShadowMoonil olemas? :D

[q]kosmo, 3.5.2010 17:25:
eikä mikään ihme...
[/q]

No joo, kyllä tosta saakin jo olla ylpeä! :)

[q]epicuros, 3.5.2010 17:04:
Outside world bossit. What were they?
Kazzak
[/q]

No ei sentään kaikki asiat ole muuttuneet, jos katsoo keltaista tekstiä (oikea alakulma) kohdasta 00:10-> :D

Elettiin vielä aikoja, kun Horde oli HORDE!

[q]Aeslie, 3.5.2010 17:38:
mutta mitä pelin vaikeustasoon tulee ni kyllä Lich King on abouttia rallaa toiminnalisesti yks haastavimpia matseja, Icc 25 ja ulduar 25 nyt ylipäätään oli paljon haastavampia ja enemmän aikaa vieviä ku joku bt ja swp.

[/q]

totaaa.. pakko kyl sanoo et icc ja ulduar ei kyl oo vikaa bossia ennen haastavuutta nähneetkään.
aika juosten kustua.
toisinku muistan et vissii teronista eteen päin bt oli itelle ainakin ihan vitun kauheeta :D

ja killat kaatu siihen kun kalle ei vaan meinannu kuolla.
tosin ei omani.
mut sunwellissta tuli helppo vasta nerffin jälkeen...
silloin meidänki kilta oli jo vetämässä viimesiään eikä saatu tarpeeks porukkaa et oltais päästy vikalle bossille..
muruun se mulla jäi. :(

[q]Verottaja, 3.5.2010 17:39:
Vieläköhän <lupitus> on ShadowMoonil olemas? :D
[/q]
Eiköhän se ole, mihin katoisi :)

[q]Cera, 4.5.2010 06:52:
---
Aeslie, 3.5.2010 17:38:
mutta mitä pelin vaikeustasoon tulee ni kyllä Lich King on abouttia rallaa toiminnalisesti yks haastavimpia matseja, Icc 25 ja ulduar 25 nyt ylipäätään oli paljon haastavampia ja enemmän aikaa vieviä ku joku bt ja swp.

---

totaaa.. pakko kyl sanoo et icc ja ulduar ei kyl oo vikaa bossia ennen haastavuutta nähneetkään.
aika juosten kustua.
toisinku muistan et vissii teronista eteen päin bt oli itelle ainakin ihan vitun kauheeta :D

ja killat kaatu siihen kun kalle ei vaan meinannu kuolla.
tosin ei omani.
mut sunwellissta tuli helppo vasta nerffin jälkeen...
silloin meidänki kilta oli jo vetämässä viimesiään eikä saatu tarpeeks porukkaa et oltais päästy vikalle bossille..
muruun se mulla jäi. :(
[/q]

No kyllä meidän killalla ( exploding labrats) oli ainakin helvetin nihkeetä Freay 3t ( ilman nerffia) Mimiron hc ( ilman nerffia) yoggi 0 ( ilman nerffia) itsehän alotin vasta tossa freyaan kohdalla tasa taukoni jälkeen joten paha sanoa sitä aikasemmista bosseista.

Sunwellis kalle kaatu ekalla viikolla, bruta tokalla ja felmyst 3.lla joten eipä se nyt kovin haastava lopun viimein ollu, Muru sitten aiheutti kyllä päänvaivaa, ja Kj oli taas hetken hinkkaamisen arvonen boss. mitä bt:seen tuli ni niist bosseis 8 tai 9 oli sellasii läpijuoksui johon wipes vaan ylimielisyyttä kun ei jaksanu oikeilla takuilla vetää, Kyllähän noissa first killeissä muutamat wipeilyt sai aikaseks ja Illidan oli ihan komea fight ekalla kerralla.

Mut kai nämäkin on mielipide kysymyksiä ja kiltakohtaisia, jollekkin killalle kun jotkut eventit sopii niin paljon paremmin kuin toiset. Kalle tosiaan oli haasteellinen piti siin osaa mennä portaalist omal vuorol ;)

jee turmion kätilöt päässy drakedogin videolle :3

[q]Jutu, 23.2.2007 22:33:
---
ALIEN, 23.2.2007 22:32:
Missä Mä olen epäonnistunut?

---

Tosiaan. Olenpas taas väärässä. Jatkakaa.
[/q]

[q]ALIEN, 28.9.2006 02:59:

Mut joo - Orza kuittaa ja lähtee vähintään TBC:n asti tauolle, ellei lopullisesti :)

[/q]

[size=25]TOSIAAN!11[/SIZE][SIZE=4] (joo, on tylsää töis.. :P )[/size]

Ja minä kun ajattelin tehdä jonkin bloodelffin sitte burning crusades, jos toi on niiden final /dance emote ni en oo tekemäs :D
Noi paidat oli iha loistavia :) (loput oliki nähty :|)

http://vnmedia.ign.com/wowvault.ign.com/video/BEdance.wmv

Joo, itekkin ollut tukevasti koukussa jo yli 2 kk. Onhan se aika nolife touhua välillä, kun istut pari kolme päivää koneella wowin kimpussa, mut toisaalta nyt on talvi, ja se on sallittua.

Kohta pääsee alottaa ^__^

Jooh, olihan hieno raidinerffi Blizziltä.. O_o

Eilen alttiruni Hyjaliin.. Porukka kirjaimellisesti Karagearissa, ja nolla wipeä..

Vois melkeen tulla tekeen jonkinlaisen huntteri-virityksen.

[q]ALIEN, 20.9.2007 19:46:
---
Syder, 20.9.2007 11:37:
---
ezzy, 20.9.2007 01:43:
Kerro ihmeessä millasta hintaa kaipaat siitä ni välitän tietoa eteenpäin ;)

---

~400eur aattelin laittaa ebayhi hinnaks tolle.

---

aijaa... no mä olin jo tuoppii tarjoamas, jos olis vaik irronut :,(
[/q]
Saat kyl aika monta tuoppii tarjota lol :D

[q]hallucinogen, 1.3.2006 10:36:
Ps allyt voi sit painella toiseen topiciin (no ei kai, come here little elves...)
[/q]
Mun akka hakkaa sut mennen tullen

Mutta joo. Itsehän pelailen veljen tunnuksilla ja oonkin "viikonloppupelaaja" eli enpä oo kovin hyvä, mutta ei se mitään. Hauskuus ennen kaikkea

Wowaaminen on aina sallittua vuodenajasta ja säästä riippumatta, kotona on turvallisempaa

[q]Jutu, 1.3.2006 10:40:
Mutta joo. Itsehän pelailen veljen tunnuksilla ja oonkin "viikonloppupelaaja" eli enpä oo kovin hyvä, mutta ei se mitään. Hauskuus ennen kaikkea
[/q]
Hauskuus ennen kaikkea mutta sillä tavalla, että ottaa muut huomioon, joillakin tuntuu olevan käytöstavat valitettavasti kadoksissa tuossa pelissä :/
esim. ollut joku questi mitä jengi on oottanu et ukko spawnaa ja group ei ois keneltäkään pois mut sit joku tulee taka vasemmalta ja nappaa questin ja taas jonotellaan 10min ja tyyppi ei voi lisää muita grouppiin et sais questin tehtyä. Ja sit ne jotka cappii ruumista ja on vielä selkeästi isompi levelisiä =D

O