World of Warcraft
gotta luv da internet
http://hiredcam.com/misc/afkcow.jpg
[q]tumpsi, 1.3.2006 13:27:
gotta luv da internet
http://hiredcam.com/misc/afkcow.jpg
[/q]
Se on tarttuvaa :)
eilen tuli vihdoin mainilla ding 60 ^_^ kesti kyllä lähes vuoden, joskin aika harvoin ennättäny pelailla, reilu 13d.. sopivasti ennen lauantain massawaippaa, hihu.
[q]salaisinko?, 2.3.2006 10:17:
*tun larppaajat!
[/q]
Fuck the FORCE, for teh HORDE!!
[q]as, 2.3.2006 10:11:
Kohta pääsee alottaa ^__^
[/q]
Join teh Horde!
eilen oli tarkoitus pistää druidi levelille 20 mut saunakaljat hivenen veny ja pelikunnossa ei enään oltukaan yhdeksän jälkeen :D
Onneksi myin eilen omat levyni pois, nyt ei tarvi enää miettiä pelaako vaiko ei :D
*tun larppaajat!
tahtoisin kyllä kovasti kokeilla ku joskus jäin katsomaan ku kaveri pelas..
toisaalta taas yritän kestää kiusauksen kuin nainen koska jään niin helposti peleihin koukkuun että mun elämä olis sitten aikapaljon wow-sisäistä
[q]ALIEN, 2.3.2006 10:55:
Miks käydä enää ulkona bileis kun himassakin on hauskempaa! :D
[/q]
En mä kotoa lähtenytkään minnekään, oli legioona sakemannei jääkaapissa venaamassa käskynjakoa ja neljä jäi vaan taistelun jälkeen eloon, kumma ettei itse marsalkka oo huonommassa kunnossa, varmaan kännissä vieläkin.
[q]ALIEN, 2.3.2006 10:55:
Zul Gurubia on kiva tankata pienessä tinassa, puhuu norjaa teamspeakis ja kuunnella nettiradioita :)
Miks käydä enää ulkona bileis kun himassakin on hauskempaa! :D
[/q]
Ensimmäinen kysymys mitä killan class officer eilen esitti mulle ku pienimuotoisen lagspiken tahdittamana pullasin lootlordin bwlssä hieman ennen aikojaa oli: Ooksä nyt sitten kännissä?
Kun tossa menneinä päivinä se kyseli mun mielipiteitä yhest hyväst warrust jonka tiedetään poltelleen savuja urakal kiltaraidien aikana ja sit ollu pää vähä jääs, ku ite sanoin siin sit suoraa et jos raidi on viikonloppuna ja jos mul o ollu paska viikko ni mä kännään todellaki samal ku pelaan wowii :D
[q]anqqa, 2.3.2006 10:13:
eilen tuli vihdoin mainilla ding 60 ^_^ kesti kyllä lähes vuoden, joskin aika harvoin ennättäny pelailla, reilu 13d.. sopivasti ennen lauantain massawaippaa, hihu.
[/q]
omg! grats! :D
Huoh. Vielä viisi pitkää leveliä ennen ku oon isoista isoin.
Mut noista Alienin laittamista aseista se yks sauva oli aika *slurps**kuolaa*
Alien Vs. Predator! :D
[q]ALIEN, 3.3.2006 09:45:
taidan kyl yhden belffi-eukon heittää ihan silmäruoan takia :D
[/q]
On kyl iha pakko kyhää scripti/alias/macro et aina ku typee /dance ni se onki sama ku /camp :D Säästyy paljolta :p
[q]Syder
Aukeamispäivänä ois tosiaa tavoitteena kaataa serveri :)
[/q]
Lupaan, ettei tule olemaan ongelma. Meillä pääeventti alkoi vko sitten perjantaina klo 17.15 ja ensimmäisen kerran world server down klo 16 :p
Lento orgista silithiin kesti varmaan tunnin, koska silithin päässä alko servut kaatuilee ja aina 5-10min rollbäkkiä ja lento alkoi alusta :D
Happy 1 fps event!
[q]hiski, 3.3.2006 10:21:
Lupaan, ettei tule olemaan ongelma. Meillä pääeventti alkoi vko sitten perjantaina klo 17.15 ja ensimmäisen kerran world server down klo 16 :p
Lento orgista silithiin kesti varmaan tunnin, koska silithin päässä alko servut kaatuilee ja aina 5-10min rollbäkkiä ja lento alkoi alusta :D
Happy 1 fps event!
[/q]
Kuulin huhuu et jollai servul tuli rollbackkii sen verran paljo et toinen scepterin omistajista menetti scepterinsä ku ei ollu viel tehny sitä siihen mennes
Eli tulee varmaa olee aika hauska kokemus tosiaa tuol meiänki servul :)
Yah Vihdoinkin aihe joka kiinnostaa. Varsinkin kun jokainen wowaaja tajuaa että nää on niin tunnne juttuja ettei niihin paljoo perusteluja tarvii =P
Tosiaan heitänpä tähän heti alkuun tälläsen spinnoffin tuolta spykedeelien laillistamisesta. Jossa Epäilijä otti aiheeksi sen, että ei sitä tarvitse olla aineista sekaisen ollakseen sekaisin Aka ValveUnoset.
Noh jutun pointsi onkin vihdoinkin tämä. Meikä poika se on jo jonkin aikaa "Kuulemma" Puhunut yöllä jostain Dukeista ja Texteistä (twilight texts oletan =P) Ja käyttänyt nukku kaverin kättä Hiirenä ja klikkaillut ankarasti sormea Ja karjunut samalla että vitun tankit opetelkaa tankkaamaan =P
T: Auto Fbolt Trol Female Mage 60 Noob helper Cloudias From Stormreaver!
P.s Kyllä se tailor enchanting vana roks. varsinkin kun on oikeastaan kaikki pelin enchat mitä tarvita voi ja patternit. Ainoa mitä ei ole on Super RARE epix kind rare world drop 2pros block shieldiin. mutta sitä farmaillaan kiimoissaan kaikki vapaa aika :) Grinding ja farmaus on specialitee =P
[q]ALIEN, 3.3.2006 10:34:
taidan perjantai illan jälkeen viedä herran valmiiks Siliin.. Sit lauantai aamul alkaa kavereiden summonaminen jos sekää onnistuu :P
[/q]
Hs silissä ollut jo lähemmäs 4kuukautta =P Kato pitää olla valmiina hyvissä ajoin =P
Tosin henk kohtasesti tuumasin, että pysyn suosiolla joko koko wowista sunnuntain poissa tai ainakin silistä.. uskoisin, että esim epl voi olla sika hyvä ja rauhallinen mesta farmaa PHATisti sillä aikaa kun muut kaatuillee silissä. ja ovathan ne eri world servereillä joten ei vältis tule mulle mitn rollbacks kun taas toinen alue kaatuilee.. Ovelaa eikö =P
Niin ja tosiaan Stormreaverille kaikki vaan ni noob helper cloudias auttaa. Perustetaan oma Klubitus kilta =P