Olen huomannut

Back to häröily O

[q]Sallakat, 12.9.2007 17:11:
.. että SAS ei vaan osaa. Taas laskutelineet pettänyt ja kone rysähtänyt kenttään. Taas yksi syy minkä takia lennän Finnairilla.
[/q]

...ja miksi lennän SASilla, koska mulla ei oo niin paljoo rahaa kun sulla ja mä tarviin jännitystä elämään...

[q]Individual, 22.3.2009 22:57:
---
Freja, 22.3.2009 22:07:
---
DJ Rx, 22.3.2009 19:11:
Että spotify on paras mediaan liittyvä innovaatio vuosikymmeneen.

---

Mä oon niin samaa mieltä!

---

Kyllä.
[/q]

todellakin

aamulla on tosi valoisaa

..että kahvi ja paprika ei sovi yhteen

[q]sapeli, 19.10.2006 12:46:
---
kindertin, 19.10.2006 12:40:
Olen huomannut että kannattaa odottaa pahinta,siten voi yllättyä vain positiivisesti.

---

Olen huomannut että jos odottaa pahinta, sen kutsuu elämäänsä. Kannattaakin varautua pahimpaan, toivoa parasta ja tyytyä siihen mitä saa.
[/q]

No okei,parempihan se näin muotoiltuna on

Olen huomannut,että kannattaa herätä kunnolla ennen kuin kirjoittelee yhtikäs mitään. Tai vastaa puhelimeen

humalassa on kiva olla

Olen huomannut että kannattaa odottaa pahinta,siten voi yllättyä vain positiivisesti.

[q]sapeli, 19.10.2006 12:52:
---
kindertin, 19.10.2006 12:50:
---
sapeli, 19.10.2006 12:46:
---
kindertin, 19.10.2006 12:40:
---
Olen huomannut että jos odottaa pahinta, sen kutsuu elämäänsä. Kannattaakin varautua pahimpaan, toivoa parasta ja tyytyä siihen mitä saa.
---
No okei,parempihan se näin muotoiltuna on
Sit kun herään,osaan ajatellakki viisaammin.

---

Noin on vain pirun vaikea elää - toivoa jotain pettymättä siihen jos se ei toteudu... Ihmisen on myös vaikea olla tyytyväinen siihen mitä saa, koska jos on aina tyytyväinen niin ei koskaan tavoittele parempaa.
[/q]

Olen huomannut että simppelitkin asiat on hirmu vaikea ymmärtää kun on kuumeessa. Päikkäreille siis ->

Ja olen huomannut että sapelilla on viisas mieli.

Valehtelu tai oleellisten asioiden kertomatta jättäminen hajottaa yllättävän paljon,vaikka kyseessä oliskin "pieni" asia. Siinähän sitten korjaillaan tilannetta ja keräillään luottamuksen rippeitä sieltä toisen kengänpohjan alta.

Koskee niin seurustelukumppania kuin kaikkia muitakin joiden kanssa ollaan tekemisissä.

Olen huomannut että välillä kannattaa tarkkailla omaa elämää vähän eri vinkkelistä, jos suinkin mahdollista. Oman elämänsä huonoihin asioihin helposti sokeutuu - ja niin myös hyviin!

[q]vala, 5.10.2009 06:04:
että kun lukee omia vanhempia jorinoita täällä, rupee vähän hävettää:)
[/q]

Oon huomannu saman, eikä tarvii aina olla ees kovin vanhoja juttuja :D

Yks syy lienee se et klubbariin tulee monasti kirjoiteltua laskuhuppelissa/darrassa/bileistä....

[q]epicuros, 30.8.2009 07:00:
en ite huomannut, mut kovasti sanottiin olevan metallican riffi

[/q]

DooMissa on käytetty myös Panteran Riffiä :D

[q]vala, 26.10.2009 18:18:
---
dj upi, 26.10.2009 15:18:

Yks syy lienee se et klubbariin tulee monasti kirjoiteltua laskuhuppelissa/darrassa/bileistä....

---

joo, mutta kun mä en ees käytä mitään päihteitä*nauru*
[/q]

:D

Njoo, toisaalta eihän päihteiden pitäis käydä tekosyystä... :E

...että olen vähän jäljessä mitä Internetissä tapahtuu. Boxxyn näin ekan kerran viime viikolla ja nyt luen klubbarin Orgaaniset soundit topikkia.

...että äidilläni on tylsää ja se odottaa malttamattomana tätä joulunaikaa. Siltä on tullut ainakin satamiljoona tekstiviestiä tänäänkin missä se ihan vaan kyselee mun puuhasteluja tai kertoo omistaan tai siltä tulee multimediakuvaviestejä sen koristelemasta joulukuusesta tai se kertoo maistaneensa lanttulaatikoita tai se ihastelee lahjoja tai se ihmettelee säätä tai siitä on hauskaa kun kissa leikki joulukoristeilla tai tai tai... Voi elämä!

[q]plink, 7.8.2007 21:34:

ahaha, jollain on masu sekasin huomenna. nimim. kokeiltu on :P (nektaria siis)
[/q]

No ainaha mä paskon neljän miehen eestä, ei se mitää. Mut puhuks nektarista vai nektariini-hedelmistä? *pilkkuahässäil*

.. että vuodet vain kuluu kulumistaan ja elämän parhaat vuodet alkavat olla lopuillaan..

Tänään tulin taas siihen tulokseen, että nukkuminen on täysin yliarvostettua. Eikä oo eka kerta. Parhaat inspiraatiot iskee aika poikkeuksetta joko keskellä yötä, kun ei saa unta, tai muuten väsyneenä/univajeisena.
Ehkä se ei sit enää toimis, jos jatkuvasti nukkuis 2h/yö.. Mutta enpä ala jatkossakaan stressaamaan siitä, jos aina ei ihan ehdi nukkua kunnolla.

ps.

Joo noi vähäunisuus-jaksot on siinä mielessä parhaita et pää on auki ja ajatus kulkee kivasti suodattamattomana Oon huomannu et ku tommosen jakson pituudessa viikko alkaa oleen kriittinen raja :)

Aivojen vapaus

Tänään tulin taas siihen tulokseen, että nukkuminen on täysin yliarvostettua. Eikä oo eka kerta. Parhaat inspiraatiot iskee aika poikkeuksetta joko keskellä yötä, kun ei saa unta, tai muuten väsyneenä/univajeisena.
Ehkä se ei sit enää toimis, jos jatkuvasti nukkuis 2h/yö.. Mutta enpä ala jatkossakaan stressaamaan siitä, jos aina ei ihan ehdi nukkua kunnolla.

ps.

kehenkään ei voi luottaa... ei kehenkään... paitsi äitiin*plur*

O