Olen huomannut
,että riihimäellä saa paljon isompia jäätelöpalloja valion kioskilta kuin tampereella. ja että surkeimman kokoset on muuten iittalassa. :D
Jos dösäkuskeilla on huono päivä, niiden on helppo purkaa se muihin...
Esplanadin jäätelökioskin hinnat on taas nousseet. Viime kesänä pehmis oli 2€ nyt se on 3€. Onhan se iso, mutta mielummin ostan litran jäätelöä ja säästän selvää rahaa
Olen huomannut että pidän sinisestä enemmän ja enemmän.
Että muhun ei hyttystenpistot vaikuta millään tavalla *hihu**sydän*
Etten tee paljoa muuta kuin nuku nykyään
Että hiukseni ovat pidemmät kuin koskaan *hihu**sydän*
nyt kun alko taas vetämään kuuria niin oon popsinu vanhoja heroja kaapista mitkä on puol vuotta vanhoja :D ei tunnu missää!!
että absintti on todella pahaa.
[quote author="[Siru]" post="1625750"]kehenkään ei voi luottaa... ei kehenkään... paitsi äitiin*plur*
Äidit on kyllä ihan parhaita! ja Isukit kanssa!
palanneeni musatyylissä ja bileissä siihen mistä kaikki alkoi kauan sitten. Ihan kuin olisin tullut takaisin kotiini. *sydän*
että tää ei oo ennen tehny tätä, mut nyt se teki sen taas.
.. että vuodet vain kuluu kulumistaan ja elämän parhaat vuodet alkavat olla lopuillaan..
...ja ikäähän meillä oli kokonaiset 20 vuotta. :)
Älä pelkää, kyllä niitä elämyksiä, iloa ja kokemuksia piisaa vanhempanakin. Ehkäpä ryhmät ja yhteisöt missä toimii vaihtuu ajan myötä, tai ainakin muuttavat muotoaan, mutta uskallan väittää, että niissä(kin) sitä mielekkyyttä piisaa. Mutta kukapa meistä ei haluaisi vielä joskus olla se vanhemmiltaan salaa kotibileissä juopotteleva teinitähti, pientä haiventa naamassa ja koko elämä edessään. :)
---
.. että vuodet vain kuluu kulumistaan ja elämän parhaat vuodet alkavat olla lopuillaan..
---
...ja ikäähän meillä oli kokonaiset 20 vuotta. :)
Älä pelkää, kyllä niitä elämyksiä, iloa ja kokemuksia piisaa vanhempanakin. Ehkäpä ryhmät ja yhteisöt missä toimii vaihtuu ajan myötä, tai ainakin muuttavat muotoaan, mutta uskallan väittää, että niissä(kin) sitä mielekkyyttä piisaa. Mutta kukapa meistä ei haluaisi vielä joskus olla se vanhemmiltaan salaa kotibileissä juopotteleva teinitähti, pientä haiventa naamassa ja koko elämä edessään. :)
Ainakaan itse en mieti noita vuosia tai sitä mikä määrä niitä on mittarissa. En anna sen jarruttaa elämääni. Samalla tavalla käyn yhä bileissä ja vedin just 34v kuiturastat päähän. Se on ihan itsestä ja korvienvälistä kii miten näet tuon vuosien kulumisen ja alatko sitten omasta valinnastasi pukeutua konservatiivisemmin ja luet kotona kirjaa vai jatkatko reivaamista ja näytät friikiltä. Ei se katso ikää, se katsoo omaa asennetta ja mitä haluaa. Enpä itse kyl teinivuosia kaipaa yhtään.
---
Mutta kukapa meistä ei haluaisi vielä joskus olla se vanhemmiltaan salaa kotibileissä juopotteleva teinitähti, pientä haiventa naamassa ja koko elämä edessään. :)
Tämän takia juuri kirjoitinkin että parhaat vuodet takana päin.. Ennen kaljan juontikin oli jännää (Nykyisin kaljat on lämpimii ja naiset kylmii)
(Nykyisin kaljat on lämpimii ja naiset kylmii)
Tän kesän empiirisen tutkimuksen mukaan naiset käyvät iän myötä vaan kuumempina. Kohderyhmäsi on luultavasti vaan niin nuorta - epäilisin sun omaa ikäluokkaa.
only joking
---
(Nykyisin kaljat on lämpimii ja naiset kylmii)
---
Elämä lähtee aika helposti päin helvettiä
Älä ikinä takaa lainaa tai ota toiselle lainaa omiin nimiin. Se kostautuu. Tie helvettiin on kivetty hyvillä aikeilla
only joking
So am I. :)
Edit. Tai no oikeastaan en vitsaile, ota toi vaikka vihjeenä. :D