YouTube -appreciation thread
Kids make a roller coaster loop on the train tracks:
[q]Karski, 2.1.2007 22:38:
---
Real Charly, 2.1.2007 20:23:
Tuo saattaa päivittää tietosi!
---
Tarkotinkin tota että CC olis ohjannu LFO- LFO -videon.
[/q]
Auts! Mokasin melko pahasti. Tarkoitin LFO - Freak, mutta olen saanut siitäkin virheellistä tietoa. LFO - Freak:n ohjaaja siis Daniel Levi ei siis Chris Cunningham. Pahoittelen!
päivän naurut aiheuttanut video.
Soccer Ball (In The Face) - Parry Gripp:
Heino meets techno *nauru**super*
aika lelui noi kaks ylempää douppiurlii..
Crazy jam session:
älytönt setittelyy!
live! turtle rape:
AAaahaha
Puskuri: Suomen Paras Nuori Kuski 2007 finaali:
ahaha :D
David Hasselhoff Drunk (Intoxicated):
David pienes jurris :.D
Vappu mäkissä 2007:
lmao
Le Piss & Le Poo:
naiset autokoulus:
Dog Video Dating:
^ toi melbourn shuffle on iha saatanan..nojoo.
mannetki vetää hienommin:
Wanha joillekin, mutta niille jotka eivät ole nähneet Armin ja Dannyn "I wanna love you tender"-musiikkivideota, niin valmistautukaa naurunpyrähdyksiin:
http://youtube.com/watch?v=2IV6rQxfk48
Uuden Seelannin rugbymaajoukkue on pelottava:
Samaa tässä eri kuvakulmasta:
[q]¦), 24.9.2007 16:58:
---
Lyylikki, 19.9.2007 19:42:
---
¦), 19.9.2007 11:38:
hurrRRRRRrrjaaa
...ehkä sitten kun olen 2000 hyppyä tehny
lisäys:
---
Toi freestyle olis kyllä NIIN siistiä. Pitää vaan olla kai aika monta hyppyä takana, ennen ku saa/uskaltaa lähtee tollain heittelehtiin
http://www.youtube.com/watch?v=tD5PGk-wHd0&mode=related&search=
Huoh, kun ne näyttääkin painottomilta...noilla on kiva kumivenekin.
---
*aplodit*...sanaton...
"what a teamwork"
[/q]
Aaaah... ensin tuli itku, sit repesin (kumivene) ja sit taas pillitin...
Tota mä HALUUUUN!!! Oon hypänny (vaan) 11 hyppyy, ja ku noit videoit kattoo ni kaipuu taivaalle iskee!!! Viime kesänä piti käydä tandemilla korkeemmalta putoomassa, mut rahapoliittinen ongelma tuli eteen... ehkä sit ens kesänä..
[q]Ripzu, 25.9.2007 23:20:
Kummitus tuoli *hih**nauru*
[/q]
HYI VTTU!!!
[q]¦), 25.9.2007 13:44:
---
(yks varavarjokeikkakin takana) *lmao*.
---
oho...miksi?
Itselläni joka hypyllä on ollut pientä komplikaatiota varjossa, "slideri" jääny ylös ja ollu kierteitä varjossa. Mut aina se siitä on sit korjautunut eikä ole VV:tä tarvinnu.
[/q]
Hätäilin... Oli mun toka hyppy ja mielssä vaan, et kun varjo aukee ni se pitää tarkistaa heti. Tunsin nykäsyn ja katoin ylös. Se oli vaan yks mytty siinä pään päällä, ja mä ihan rauhallisesti aattelin et aha ja päästin sen irti ja nykäsin varavarjon auki. Muistan vielä ku vauhti alko kiihtyy ja kallistuin vasemmalle päin... todellisuudessa se varjo ei ollu ees viel auennu kunnolla Hyppymestari Mansikka anto vähän palautetta sit maan pinnalla ja patisti uudestaan koneeseen. Musta se oli sillon vaan hauskaa (taidan olla vähän hullu)
Mielummin Nova, mut taitaa Tandem olla kuitenki halvempana vaihtoehtona se mihin kallistuu päätös...