YouTube -appreciation thread

Back to tv, radio, leffat, web O

Puhuttiin frendin kanssa kamppailulajeista ja tuli puheeks budo/kamppailulajien alkurituaalit sunmuut. Etittiin sitten pätkiä ja ekana silmään iski hakusanalla "thai boxing" seuraava pätkä:

Dwarf Midgets Killer Muay Thai Boxing Nasty Fighting

[q]Zapa, 17.1.2008 16:09:
Siksi erotan, että tämä on mulle street dancea (vaikka virallinen nimi voi olla house-tanssi) joka ei kuulu house-klubeille ainakaan euroopassa. Jos se kuuluu USAssa ja Ausseissa, fine. Toki tämä tanssi voi virallisesti kuulua house-kulttuuriin, minä suljen sen ulkopuolelle ja laitan sen street-danceen, sä voit pitää sen house-kulttuurissa, all happy? Etkö sinä esim erottele asioita joista tykkäät ja joista et? Kaikki on "hyvää" ja oikeata, kun ne on "kulttuurissa", weird.][/q]

Erottelen toki. En esim. käy hevikonserteissa moshaamassa tai pukeudu mustaan, vaikka raskaampi musiikki uppoaa välillä vieläkin. En siitä huolimatta menisi väittämään, etteivätkö nämä asiat kuitenkin olisi osa metallikulttuuria vain sillä perusteella, että en itse niistä metallikulttuurin puolista oikein perusta.

[q]Joo, nimen syntyminen voi olla perua tuolta. Kuten tässä olen useampaan otteeseen sanonut, vahvempana tämä varmasti näkyy USAssa ja Ausseissa. Kun en ole siellä klubeissa käynyt, en voi tietää. Ainakin videot viittaa sinne ja euroopassa en ole törmännyt kuin Ibizalla Jenkkien toimesta, thank god. Historia ja nykypäivä on ihan erikseen kuitenkin. Pitäisikö jämähtää house-tanssiin ja vetää hipety-hipiä oikein urakalla joka klubilla, kun se kerta on siellä "keksitty" alunperin? Onneksi se asia ei ole sinun päätettävissä, olisin luovuttanut house-clubeilla käymisen jo aikaa sitten.[/q]

Niin. Onneksi meillä on tämä iki-ihana yhden askeleen tanssi tamppaaminen. :D Ei siinä mitään, on sitä itsekin tullut tampattua ja tamppaan vastakin (kun en housea osaa), eikä kenenkään tietenkään tarvitse osata tanssia housea. House-tanssi ei kuitenkaan ole millään muotoa historiaa, vaikka skene olisi osin jakautunutkin, vaan se on todennäköisesti vain kasvattamassa suosiotaan ja minusta on sääli, että Suomessa ollaan pitkälti autuaan tietämättömiä house-kulttuurin tästä osasta.

[q]Ei se mun mielestä kuulosta traagiselta, olen kokenut hyvinkin paljon eri asioita housesta ja tanssi- & bilekulttuurista ylensäkin. Joistakin vaan tykkää, tämä menee yrjö-osastolle. Se on mun mielipide ja sulla on omasi, eletään niiden kanssa.[/q]

Juu, ei minua se haittaa, että olet tuota mieltä itse tanssista. Se, mikä minulla tässä meni vastakarvaan oli tuo asenne, ettei house-tanssi oikein sovi house-clubeille ja kuten sanottu niin ymmärrän kyllä mistä se asenne kumpuaa. Se vain on yhtä vääristynyt käsitys kuin siinä kohta kuoliaaksi piiskatussa tangoanalogiassa.

Aika kivan biisin on joku tehnyt tollasista aineksista.

Joku on oikeesti nähny vaivaa :D

http://www.youtube.com/watch?v=YLDbGqJ2KYk&NR=1

Tää on varmaan wanha ku mikä, mut ite näin vasta nyt ekaa kertaa. Piristää kummasti harmaata päivää

Eksklusiivista LK-realitya parhaimmillaan! Jäävät maajussit ja muut bachelorit kakkoseks. "Viitos-tv:n tulevaa ohjelmistoa: Medisiinarille morsian". Check it!

Adam Sandler, FU!

Siin teille joraamista...

http://www.youtube.com/watch?v=jAngBy94QtA

http://www.youtube.com/watch?v=oDu7yYHxZr0

Always tell your mummy...

Loistomatskua :D

[q]astaroth, 2.5.2009 00:04:
TFS Dragon Ball Z: Abridged Parody

episode 1
episode 2
episode 3
episode 4
episode 5
episode 6
episode 7
episode 8
episode 9

elikäs voice over-parodiaa kulttianimesta. ehkä parhaiten aukenee sarjan ystäville, mutta suosittelen joka tapauksessa tsekkaamaan. välillä läppä menee niin separiksi että räkä lentää
[/q]
hahahahhahahahahahaha

Suomesta päivää...

[q]Zapa, 30.1.2008 21:57:
No nyt tanssikeskustelusta sitten voidaan siirtyä DJ-työskentelyn pariin :)

Ex New Order -bändin jäsen, Peter Hook on jäänyt fagaan DJ-keikoilla soittaessaan valmiita mixauksia (vieläpä toisten, ei omia). Voidaanko tästä siis päätellä, mitä enemmän DJ heiluu lavalla, sen feikimpi tapaus kyseessä

Onko vähän urpon näköistä, aika hyvin vetää ilman kuulokkeita:

http://www.inthemix.com.au/news/intl/35591/Peter_Hook's_fake_DJing_exposed
[/q]

How low can you go

Nähtiinmpä kaverin kans tämmöinen hullujen bilevideo, mutta musiikki ei ollut mieleen joten teimme oman versiomme. Läpällä tehty älkää suuttuko

Ps. Alkuperäinen video --> jotta voitte vertailla...

[q]crissy, 16.7.2007 19:01:

masokisti-kissa! hahahaha!

ja täs toinen 0_o!
[/q]

Mä en kyl ymmärtäny ollenkaan tuota läiskintää!

Tajunnanlaajennus.

Clerics of Anarchy:
*sydän*

Promoille semmonen vinkki et voisin maksaa mitä vain C.O.A:n keikasta Suomessa Kyl pojat sen verran pani hien pintaan vuos sitten... aijai...

:D

O