YouTube -appreciation thread
Necrophagia - Bloodfreak Astetta karumpi musavideo:
(Ei suositella tosikoille)
[q]Epailija,
Miksi pitäisi erottaa, kun house-tanssi on nimenomaan iso osa alkuperäistä house-kulttuuria? Se, että kyseinen kulttuuri löytyy nykyisin pilkottuna osiin, ei todellakaan tarkoita, ettäkö alun perin house-ilmiöön kuuluneet asiat eivät siihen enää kuuluisi - ei ainakaan niin kauan kuin löytyy piirejä, joissa myös muita house-kulttuurin puolia vaaditaan. Se on vähän kuin porukka alkaisi täällä Suomessa tampata tangon tahtiin ja kritiosoida niitä, jotka vielä tanssivat tangoa.
[/q]
Siksi erotan, että tämä on mulle street dancea (vaikka virallinen nimi voi olla house-tanssi) joka ei kuulu house-klubeille ainakaan euroopassa. Jos se kuuluu USAssa ja Ausseissa, fine. Toki tämä tanssi voi virallisesti kuulua house-kulttuuriin, minä suljen sen ulkopuolelle ja laitan sen street-danceen, sä voit pitää sen house-kulttuurissa, all happy? Etkö sinä esim erottele asioita joista tykkäät ja joista et? Kaikki on "hyvää" ja oikeata, kun ne on "kulttuurissa", weird.
[q]Epailija,
Kannattaa katsella break- ja house-clippejä lisää.[/q]
Thanks but no thanks, same'o'shit.
[q]Epailija,
--Ja kuten tässä olen useampaan otteeseen sanonut, se nimi tulee siitä, että kyseinen tanssityyli on syntynyt house-klubeilla, house-musiikkiin tanssineiden ihmisten toimesta ja samaan aikaan kun itse house-musiikki syntyi. Koska tanssityyli syntyi klubeilla, siitä käytetään muistaakseni myös nimeä clubbing, mutta tähän törmää harvemmin tanssipiireissäkin. On ymmärrettävää, että et pidä tanssia house-tanssina, koska sinulle on syötetty vuosikaudet vain tätä musiikkipuolta ja sen ympärille syntynyttä uutta enemmän pousailuksi tai chillailuksi menevää klubikulttuuria, mutta valitettavasti asia ei ole sinun päätettävissäsi. Se on vähän kuin, no, sanoisi, että tango ei ole tangoa, jos sattuisi kasvamaan pelkän musiikin ympäröimänä autuaan tietämättömänä itse tanssista.
Katutanssi on ylänimike todella monelle tanssille, eikä sinällään suoraan kerro minkälaisesta tanssista on kyse, vaan tanssin synty-ympäristön.[/q]
Joo, nimen syntyminen voi olla perua tuolta. Kuten tässä olen useampaan otteeseen sanonut, vahvempana tämä varmasti näkyy USAssa ja Ausseissa. Kun en ole siellä klubeissa käynyt, en voi tietää. Ainakin videot viittaa sinne ja euroopassa en ole törmännyt kuin Ibizalla Jenkkien toimesta, thank god. Historia ja nykypäivä on ihan erikseen kuitenkin. Pitäisikö jämähtää house-tanssiin ja vetää hipety-hipiä oikein urakalla joka klubilla, kun se kerta on siellä "keksitty" alunperin? Onneksi se asia ei ole sinun päätettävissä, olisin luovuttanut house-clubeilla käymisen jo aikaa sitten.
[q]Epailija,
Vuodesta -91 käynyt klubeilla ja silti saanut kokea vain yhden puolen housesta? Kuulostaa lähes traagiselta. ;) Itse en vuosimäärillä pysty pätemään, koska törmäsin house-tanssiin vasta ollessani Ruotsissa 2004-2005. Sen jälkeen sitä on kuitenkin tullut nähtyä niin japanilaisten, saksalaisten, ranskalaisten, ruotsalaisten, suomalaisten plus tuurilla muutaman muunkin kansallisuuden edustajien esittämänä ja täytyy sanoa, että house-klubeillakin kävisi ehkä vähän mieluummin, jos siellä olisi samanlaista meininkiä. Vaihtuisi se pousailu hikiseen itseilmaisuun. =)
[/q]
Ei se mun mielestä kuulosta traagiselta, olen kokenut hyvinkin paljon eri asioita housesta ja tanssi- & bilekulttuurista ylensäkin. Joistakin vaan tykkää, tämä menee yrjö-osastolle. Se on mun mielipide ja sulla on omasi, eletään niiden kanssa.
YEAH BUDDY
THAT'S LIGHT WEIGHT BABY
800 SOLID ASS POUNDS!
http://uk.youtube.com/user/chrysler76
Kivoja Mashuppei :)
Ehkä hienoin bugi pelissä ikinä ja tää tyyppi :DD
aijai, toi on tarttuvaa :D
Nätti puhe Christopher Hitchensiltä. R.I.P.
[q]Anselmi, 15.5.2007 20:12:
---
Lyylikki, 15.5.2007 20:06:
---
H3li, 15.5.2007 19:39:
en jaksanu kattoo onks tää jo :
http://www.quixoticals.com/2007/05/these-guys-need-girlfriends.html
---
Eiiih...voi pojat pojat...
---
Nyt menin kyllä sanattomaksi :o
[/q]
hmmm... kuinkakohan tosissaan noi nyt kuitenkaan on... tuntuu menevän enemmän vitsin puolelle kun jengi rupee höylää kaikkea mitä eteen tulee. itse en kyllä huumorimielessä laittaisi tällästä videota jakoon, mutta tiedän kyllä montakin jotka jotain vastaavaa vois tehdä läpällä.
Parit loistavat biisit jotka aina saa tipan linssiin:
Eric Clapton: Tears in Heaven
Ja Louis Armstrong: What a Wonderful World
*sydän*
[q]pirpeli, 28.3.2008 20:37:
APUA
Jossain määrin maailman hirvein musavideo sekä auttamattomasti kohtalaisen kamala on itse "laulajatarkin".
[/q]
Nättiä :D
[q]sts, 6.5.2009 23:15:
[/q
:D
TAHTOO!
Van Canto - Battery
rindinlindin
RANTANTAA! *NAURU*
AHHAA!
Beardyman - Live @ Kendal Calling (part 1)
Evolution of dance :
Sunscreen - ajatuksia herättävää kamaa:
Rodney Mullen @ TED
lul