YouTube -appreciation thread
How We Met.
*sydän*
Hirveä säätö kun yritin ensin uppaa wmv:tä servulle mut se ei toiminu ja sit etin converttaus-softaa että saisin sen aviks ja sit se ei lähteny pyörimään selaimessa - ja lopulta tää löytyikin youtubesta
Kaikki kissanomistajat varmasti ymmärtää mitä tässä tapahtuu
[q]Jammailija, 18.1.2008 22:13:
---
Zapa, 17.1.2008 09:07:
---
Epailija, 16.1.2008 22:56:
---
*clips*
---
Sen sijaan esim Ibizalla jenkkibilettäjät kyllä vetää tuota styleä ja ihan karseen näköistä.
---
Ite joskus kikkailin tohon samaan tyyliin. Onpa siitä videokin muistona. Ja sen ajan taidot kestää viel ajan hammasta. Ihan hyvin tuli vedettyy.*nauru*.
[/q]
Se video on kyl hyvä! Tarkotat siis varmaan sitä sun ja Kapan videota... te ootte NIIN sulosia siinä!!! *hihu'
Drunk Ewok Moonwalks & Molests Al Roker on Today Show
annapilua
The Horribly Slow Murderer with the Extremely Inefficient Weapon by Richard Gale
Toimii mulle. :DD
[q]Kolera, 2.12.2009 19:32:
Van Canto - Battery
rindinlindin
RANTANTAA! *NAURU*
[/q]
Ei helvetti Mut oli hyvä :D
Sponge Bong :DD
Rare Exports - Teaser trailer.
britneyfanin tilitystä suoraan sydämestä
Ibi Love @ ruben
Gotta love it *sydän*
Jamaican Tour Guide
Paras!
[q]mikke, 9.11.2009 22:49:
---
Late, 9.11.2009 22:41:
Vähän photoshoppia ja autotunea, hyvä siitä tulee. NOT! :D
---
tämäkin piti sit kuulla... Voi elämän kevät *eiei**poks*
[/q]
On olemassa hyvin tuotettua paskaa ja paskasti tuotettua paskaa ja toi on kyllä sitä jälkimmäistä.
[q]pirpeli, 28.3.2008 20:37:
APUA
Jossain määrin maailman hirvein musavideo sekä auttamattomasti kohtalaisen kamala on itse "laulajatarkin".
[/q]
mun uus suosikki!! :DDD haha
itte oon katellut täs joulun pyhinä youtubelta Derren Brownin psykologisia taikatemppuja. Siinä on kyllä tutustumisen arvoinen äijä. Pari pätkää...
Voodoo shittii...
Kung-fu punch...
Isoa kättä kyl. Tullut katsottua tuolta vaik kui pal kaikkee - pääosin musiikkivideoita, mutta mikäs sen parempaa :)
antti löysi aikoinaan youtuben syövereistä himmeen beatboxaajaan, Shlomon:
myös tämä Shlomon ja toisen jäbän Roni Size -duetto on aika loistava: