IDOLS-tukilinja

Back to häröily O

Siis täh?

onks sil ollu joku polkka paita päällä? :D

Loistavin se on noista kaikista. ^^
vaikka ensin luulin että se on 16 ja sitten luin lehdestä toisin... :D

[q]Ozie, 4.1.2007 22:06:
---
Hahah joo, torstaina idols, perjantaina ihan normaalit, lauantaina ihan normaalit ja sunnuntaina idols...

Voi tuota alkoholin määrää
[/q]
Apu tähänkin on lähellä

[q]Sallakat, 9.2.2007 11:14:
---
Arin laulukaan ei mennyt koko biisin ajan täysin nuotilleen, tuli jonkin verran alavireisenä jossain korkeissa kohdissa, sen kuuli todella helposti, mutta kaveri osasi korjata sen nopeasti.
Mikään ei kuitenkaan poista sitä faktaa, että kaverilla on erityinen ääni, jota hän osaa käyttää monipuolisissa biisivalinnoissa.[/q]
Hear hear.

Tosin olen vähän samoilla linjoilla Askon kommentin kanssa, olisin toivonut biisivalinnan olevan jokin hieman tuoreempi. Väittäisin, että yli 95% äänestäneistä ei ole aikaisemmin kuullu ko. biisiä. Tosin ei se tällaisessa kilpailussa niin paljon haittaa, laulutaitojahan tässä mitataan.

Jos palataan viime sunnuntain tyttöjen karsintaan, niin siellä osoittautui hyvin biisivalinnan merkitys. Ei tuollaista Alanis Morrisette -tyyppistä mättöraitaa voi soittaa tuolla tulkinnalla akustisesti. Ei se vaan toimi.

Tää kisa muuttuu jälleen finaalivaiheessa kun (toivottavasti) finalistien laulutaitoja aletaan mittaamaan genremäärittein, sekä bändi saa sähköt soittimiinsa.

[q]bubbelgum, 12.2.2007 15:31:
---
Mutta sanottakoon nyt kuitenkin, että kilpailijoille oli kerrottu että semifinaalissa esiinnytään bändin kanssa, mutta vasta paikan päällä harjotuksissa osottautu että bändi onkin akustinen. Tätä siis ei oltu kerrottu, eli sitä ei voinut ottaa huomioon biisiä valitessa.[/q]
Arvelinkin jotain tommosta.

No, finaalissa sitten sähkön kanssa, ja onhan tuossa vielä saumat jatkoon "keräilyerien" kautta.

[q]ville, 9.3.2007 14:09:
---
LooPy, 9.3.2007 12:32:
Oon kyl samaa mieltä, seuraavaksi Arilta on pakko kuulla jotain muuta kuin tota hevi-juttua. Kaveri ihan selkeesti osaa laulaa, mutta monipuolisuus/muuntautumiskyky on yksi jota odotan tällaisen skaban voittajlta.

---

Miksi?

Eikö tässä haeta uutta tähteä musiikkitaivalle ja aika harvoin yksi tähti montaa juttua tekee. Parempi olisi osata yksi juttu älyttömän hyvin, kuin tehdä montaa keskinkertaisesti. Mielestäni ari ja panu on tästä loistavia esimerkkejä.
[/q]
Ai niin joo, olihan tuolla eräs joka tuomareiden mukaan oli monipuolinen ja yllätyksellinen. Tulos: karsiutui pois. Ok, yleisö päättää, ei siinä mitään.

Taidan peräänkuuluttaa tuolla monipuolisuudella/muuntaumiskyvyllä sitä, että kisassa pärjäävät ja levyttämään päätyvät artistit todella olisivat myyviä artisteja. Viime tuotantokaudeltakin tuli muutama kiva tähdenlento, joiden albumi löytyi anttilan alelaarista pari kuukautta ilmestymisen jälkeen.

Panu lauloi Tears in Heavenin kyl helvetin hienosti. Kaunis kappale, ja tulkinta oli kyllä upea. Mielestäni Arin esitys oli kyllä kaikkea muuta kuin jo kuullun hehkutuksen arvoinen.

[q]Sallakat, 30.3.2007 10:36:
---
Ari veti se slowarin ihan hyvin ja todisti taas laulutaitonsa varmuuden. [/q]
Kuuntelin noi pikkupätkät kaikkien molemmista vetäsyistä.

Koska en osaa ilmaista pettymystäni oikein, totean vain että "onneksi on American Idol".

Pitäkää idolinne.

[q]yaya, 6.4.2007 22:51:
"Ja nyt Ari laulaa meille uuden sinkkunsa.."
[/q]
Thank god for autotune.

[q]Yallu, 17.10.2008 12:25:
MILLÄ VITULLA SE KALLE PÄÄSI JATKOON? *grr**senkin**dissaa*
[/q]
Saamalla enemmän ääniä kuin viimeiseksi tullut?

Oikeesti, Daniel lauloi/esiintyi huonommin kuin tää Kalle.

Nuff said.

[q]Miinapiina, 18.1.2007 22:05:
ja valitettavan vähän sitä ibiä näky siinä extrassa...
[/q]

ihan kun olisin kuullut lähetyksen lopussa että ensi jaksossa
ibin esiintyminen

Ari oli ihan ok..Ei kauheesti sytyttänyt. Varsinkaan se eka biisi.

Kristiina on edelleen mun suosikki, vaikka eka biisi menikin hiukan penkin alle. Toka biisi olikin jo taas mahtavuutta! *sydän*

Mä voisin esittää tähän kohtaan kysymyksen, mikä on Kristiinan kohdalla kysytty useasti.. Mitä helvettiä toi Anna tekee näin pitkällä finaalissa? Esiintyminen on epävarmaa, jännitys kuuluu äänestä, äänenkäyttö taitamatonta.. Potentiaalia olis..mut se ei vaan vielä oikein tuu ulos tosta tytöstä.. kotiin kasvamaan!

Kristiina ja Ari jatkoon!

Kristian veti kyl pirun hyvin, mut meinasko se välillä seota sanoissa tai unohtaa ne?

Oli kyl kova semifinaali ja mä tykkäsin kyllä Ruslanaksestakin..*joo*

Vaikee sanoo kuka menee jatkoon!

Tampereella ainakin oli tosi huono taso tällä kertaa.. Ja himmeet lasten mehukestit näistäkin tulleet..Keski-ikä oli varmaan korkeintaan 16! Ja sen kyllä huomasi tasossa..*poks*

Eilisen perusteella oli kyl tosi vaikea sanoa, kuka tytöistä olis ansainnut finaalipaikan. Emilia osaa yleisesti laulaa teknisesti parhaiten, mut eilinen esitys meni kyl vähän penkin alle. Kristiina taas ei muuten ole vetänyt kovinkaan vahvasti, mut eilen tyttö rokkas lujaa. Mutta miten käy Kristiinan jatkossa, kun pitäis laulaa rokkia tai suomipoppia?? Ei siis kovin muuntautumiskykyinen. Mia veti eilen hyvin, muuten Mia on aina sortunut ylilyönteihin ja ollut ärsyttävä. Sheilalla oli taas tosi mitäänsanomattoman huono biisivalinta eilen ja esityskin vaisu. Muuten Sheila on laulanut ihan tasaisen varmasti..

Pitää toivoa Kristiinalle kaikkea hyvää. Treenata se tyttö saa kyllä kovasti.. Mut eilen Kristiina kyl pesi kaikki!

Mia osaa laulaa ihan kivasti, mut muuten se on jotenkin tosi rasittava. En yhtään jaksais kattoo sen loikkimista ja itkuu..*igor*

Sanokaa mitä sanotte, mut mun mielestä tällä kertaa pisteet vei kotiin altavastaajat Panu, Kristiina ja Mia. Ok Ari, Kristian ja Anna laulaa puhtaiten ja parhaiten..Mut PLAAH! Jotain uutta! Ja tosiaan noi hevit ainakin meni mun mielestä huudoksi.. Ja Annan biisi oli jotenkin lattee!

Mut todennäköisesti Panu tai Kristiina tippuu..

[q]-Santtu-, 15.3.2007 13:56:
No voi ku sopii taas hyvin noi biisivalinnat tohon teemaan! Ihan sama kun noita teemoja ei oliskaan kun ei niitä noudateta..
[/q]

Mistä sä ne biisit jo tiedät?

Tänä vuonna teemat on kyl niin persiistä.. Saa laulaa ihan mitä haluaa, eikä monipuolisuutta testata ollenkaan..*igor*

Mä ihmettelinkin eilen, et jotain tuttua Annan tyylissä oli!

Kristiina on mun isoli! Mun mielestä varsinkin se "ohikiitävää" oli varsin mallikkaasti vedetty. ja edelleenkin tykkään Kristiinan saundista.

Ja Ari vois lähtee heviensä kanssa himaan. Se ei halua koko kisaa edes voitta. Kukkoilee tuolla typerällä rokkiasenteella..*poks* Ari sai jo minkä halusi.

en mäkään ala..*nyyh* Meni kaikki äänet hukkaan.. perkuleen Anna!

[q]Android, 14.1.2007 21:58:
Minä ymmärrän kuitenkin enemmän niitä pellejä jotka vetävät koko homman läskiksi, kuin niitä pellejä jotka menevät sinne ihan tosissaan, aikomuksena tulla "pop-tähti".
[/q]
Hö?

Mä en ymmärrä laisinkaan mitä hauskaa on mennä vetämään homma läskiksi tai et kenelle ne yrittää todistaa osaavansa olla hauskoja*nauru* sen sijaan sympatiaa herättää nää jotka oikeasti haluais kovasti laulaa mut ei vaan osaa.

Täs on nyt varmaan kyse siit erilaisesta huumorintajusta, toiset tykkää pieruvitseistä ja toiset tarvii vähän enemmä virikkeitä et alkaa hymyilyn lisäks myös naurattaa..?

edit:
Tai siis mä yritän sanoa, et osa tossa tuntuu haluavan vesittää toistenkin aidon yrittämisen sillä et menee itse vetämään homman läskiks -ihanku se olis jotenkin TOSI noloa että noi raukkaparat oikeasti haluais päästä laulukilpailussa jatkoon*hymy* Mun mielestä jos ottaa osaa niin sit pitää kans uskaltaa olla vähän nolo, eikä vaan esittää olevansa ihan sikahyvä jätkä ku käy vetäsees ohi aiheen, sillai coolisti.

O