Sensation White 07.07.2007 @ Amsterdam Arena, Amsterdam (NL)
Netti on toiminu ihan mainiosti kun parina vuonna on liput hankkinu sielt.
Kannattaa hoitaa rekisteröityminen ennen lipun ostoo ja viimex oli 4 lippuu/tilaus.
eihän tää kone suostunu mennä tonne mistä noit lippui ois saanu... *toktok*
Jos joku pystyy ostamaan mulle 2 lippua niin olisin hyvin kiitoliinen. Ei tosiaan halua kone nyt
toimii.
En mitenkään kauheen ajoissa mut hyvä ku en ymmärrä sanaakaa saksaa, joten en löydä tuolta sivuilta edes kohtaa mistä niitä lippuja voi ostaa *blondi*
Niin, mulla siis sivut toimii ihan mainiosti..
sanokaa mihin numeroon tos pitäs oikeen soittaa ku aina on väärä?
[q]Mistah Marinol, 10.3.2007 08:14:
---
BettiS, 10.3.2007 05:23:
en pysty nukkumaan ku jännittääääääää! saanko vai enkö saa.... miten muuten.. kannattaako tommonen deluxe lippu ottaa vai ihan regulaari?
pääseekö tavislipulla sinne lattialle alas?!? onko tietoo....
viel 4 h 36 min ......
---
Pääsee lattialle, ja katsomoon, ja käytäville. deluxessa on jotain +++superfuckingextraa, millä ei oo itse tapahtumaan mun mielestä mitään merkitystä.
[/q]
Kiitos superpaljon infosta.. vielä minuutti.....
-->numero on 0900 300 6000 ja tietty hollannin suunta eteen
[q]Jocular, 10.3.2007 10:48:
En mitenkään kauheen ajoissa mut hyvä ku en ymmärrä sanaakaa saksaa, joten en löydä tuolta sivuilta edes kohtaa mistä niitä lippuja voi ostaa *blondi*
Niin, mulla siis sivut toimii ihan mainiosti..
[/q]
kaine hollantia oli kumminki :d
jes! bileet! 4 lippua tulossa
jee mäki sain 2
YEAHH!! liput tulossa. (hyväl tsägäl 8 koska klikkailin vähä extraa ja tuli aika monta varausvahvistusta) *nauru**jiihaa*
en oikee saa tota numeroa workkii, mikä se koko numero on (suuntanumerot laitettuna)
liput tulossa..*jiihaa*.hieno juttu
[q]Gregz, 10.3.2007 11:30:
en oikee saa tota numeroa workkii, mikä se koko numero on (suuntanumerot laitettuna)
[/q]
Ei noihin 0900-numeroihin voi soittaa ulkomailta, kun ne on maksullisia. (vrt 0700-numero)
liput tulossa!!
Liput tilattu!
joo tänne matka näköjään sit johtaa
Lippu tulossa x2.
Melko nopeasti meni jälleen tänäkin vuonna nuo Whiten liput. ID-T:n mukaan liput oli loppuunmyyty noin kahdessa tunnissa.
Mulla on hammastahnaa jossa lukee sensation whitening!
8 lippu plakkarissa helposti meni tilaus jälleen kerran... muutama kuukaus enää ja sit räjähtää
Aloitetaanpa tällekin oma ketju kun alkaa pikkuhiljalleen jälleen tietoja putoilemaan tapahtumaan liittyen ID&T:n puolelta.
Elikkäs Whitet järjestetään tänä vuonna tututtuun tapaan heinäkuun ensimmäisenä lauantaina, siis 7. päivä.
Lipunmyynti alkaa 10. päivä maaliskuuta klo: 10.00 Hollannin aikaa, eli Suomessa klo: 11.00.
Lippujen hinnoista ei ole vielä tietoa mutta sekin selvinnee pian.
Kuinkas moni on lähdössä tuonne? Vaikka esiintyjistä ei olekaan vielä tietoa, on odotettavissa mitä mainioin show ja tunnelma maximissaan.
Itse odottelen avovaimon kanssa tuota lipunmyynnin alkua melko malttamattomana.
Oli viime kesänä sen verran hyvät kemut että pakkohan se on jälleen tuonne lähteä.
Lisätietoa tiedonjanoisille tarjoaa mm. http://www.id-t.com sekä http://www.sensation-white.com