Sensation White 07.07.2007 @ Amsterdam Arena, Amsterdam (NL)

Back to muu maailma O

Ma taalla vaan venailen, etta ne julkistais Nycin pvm:an... Sais saapua tannekin! *odottel*

Toi laukkujuttu jäi kyl mietityttämään.. Kellään konkarilla tietoa, saako pienempiä pussukoita viedä areenalle? Pakkohan se o

Kiva ku noi on onnistunu jotenkin ryssimään mun neljän lipun tilauksen, en o vieläkään saanu tilausvahvistusta. Ekaan mailiin ne jo vastasi ku asiasta kyselin joten toivoa näköjään vielä on. Kaverin tilaamat neljä sentään on onneksi jo tulossa!

[q]Air, 21.3.2007 22:53:
Kiva ku noi on onnistunu jotenkin ryssimään mun neljän lipun tilauksen, en o vieläkään saanu tilausvahvistusta. Ekaan mailiin ne jo vastasi ku asiasta kyselin joten toivoa näköjään vielä on. Kaverin tilaamat neljä sentään on onneksi jo tulossa!
[/q]

no perse

[q]Jocular, 21.3.2007 20:54:
Toi laukkujuttu jäi kyl mietityttämään.. Kellään konkarilla tietoa, saako pienempiä pussukoita viedä areenalle? Pakkohan se o
[/q]

Kannattaako itseään kiusata 40000 hengen bileissä jättämällä mitään narikkaan?

[q]ezzy, 22.3.2007 00:29:
---
Jocular, 21.3.2007 20:54:

---

[/q]

No en ajatellu ottaa mitään rinkkaa mukaan vaan sellasen pienen pussukan mihin mahtuu rahat koska taskuihinhan en luota ja mihinkään rintsikoihin nyt viimesenä alan mitään kolikkotäytteitä työntämään tai kortteja..

[q]Jocular, 22.3.2007 06:57:
---
ezzy, 22.3.2007 00:29:
---
Jocular, 21.3.2007 20:54:

---

---

No en ajatellu ottaa mitään rinkkaa mukaan vaan sellasen pienen pussukan mihin mahtuu rahat koska taskuihinhan en luota ja mihinkään rintsikoihin nyt viimesenä alan mitään kolikkotäytteitä työntämään tai kortteja..
[/q]
Eipä oo ainakaan koskaan tullut mitään sanomista laukusta. Perusturvatarkastus ja sisään vaan.
Jaa, mutta en oo kyllä koskaan lukenu mitään kieltolistaakaan.

[q]
[/q]

pommejakaa ei saanu viedä.. kaikki oli kielletty kameroista ruiskuihin mut pakkohan nuo laukut on saada sisälle, mun kamppeissa ei taida ees olla yhtää taskua..

[q]Zeropoint, 22.3.2007 11:50:
---

---

pommejakaa ei saanu viedä.. kaikki oli kielletty kameroista ruiskuihin mut pakkohan nuo laukut on saada sisälle, mun kamppeissa ei taida ees olla yhtää taskua..
[/q]
Mul on ollu kyl kaks vuotta, kamera, laukku yms. sälää mukana, eikä oo sanottu mitään.. Tosin oon kyllä ollu blackeissä, mutta en usko että säännöt muuttuu värin mukana. Lähetä id-t:lle postia ja kysy.

Tänne olis 4 lippua, mutta en oo ite menossa
(pakollinen muu meno samaan aikaan).

Jos kaverit kuittailee, ni laitetaan liput myyntiin ;)

jos tulee lippui myytäväx ylimääräsenä nii laittakaa privaa mulle. frendi on ollu vähä myöhässä noitte lippujen kans ja lupasin tiedustella et löytyykö.

Ihmeen kauan menee lipuissa*whaat*
Kai ne joskus tulee

[q]Ripzu, 8.4.2007 22:19:
Kai ne joskus tulee
[/q]

Tälläsen kommentin löysin eräältä toiselta foorumilta, oli kirjoitettu viikko sitten..
"i got a mail from TicketOnline.nl and apperently the tickets designe have not yet been made, meaning they are not even printed."

[q]juska, 10.4.2007 16:18:
---
Ripzu, 8.4.2007 22:19:
Kai ne joskus tulee

---

Tälläsen kommentin löysin eräältä toiselta foorumilta, oli kirjoitettu viikko sitten..
"i got a mail from TicketOnline.nl and apperently the tickets designe have not yet been made, meaning they are not even printed."
[/q]

Just just.
Sitten täytyy vain odotella

itekki vielä odottelen kahta lippua.

Siiiis mitä vi***?! Myydään ns. tyhjää? Ja tällä olettamuksella, että liput on tulossa ni pitäis visalasku maksaa? Ei nyt oikein propsit ropise tohon suuntaan *toktok**grr*

No niinpä, mutta eiköhän tapahtuma kuitenkin loppuen lopuksi ole kaiken odotuksen arvoinen

liput on tulossa postitettavaksi 1-2 vk sisällä. Ja huomenna 12.4 aamulla klo 10 hollannin aikaa tulee viellä muutama tuhat lippu lisää myyntiin. Jos jollain ei ole lippua viellä nii huomen aamulla kannattaa olla valppaana. lisä infoo löytyy ID&T sivuilta.

mimmonen ilma tuol on.. ilmiselvästi 40.000 hikoilevaa kehoo lämmittää snadisti mutta onks se tuuletettu viileeks vai .. ihan vaatetusta ajatellen

Aloitetaanpa tällekin oma ketju kun alkaa pikkuhiljalleen jälleen tietoja putoilemaan tapahtumaan liittyen ID&T:n puolelta.

Elikkäs Whitet järjestetään tänä vuonna tututtuun tapaan heinäkuun ensimmäisenä lauantaina, siis 7. päivä.
Lipunmyynti alkaa 10. päivä maaliskuuta klo: 10.00 Hollannin aikaa, eli Suomessa klo: 11.00.
Lippujen hinnoista ei ole vielä tietoa mutta sekin selvinnee pian.

Kuinkas moni on lähdössä tuonne? Vaikka esiintyjistä ei olekaan vielä tietoa, on odotettavissa mitä mainioin show ja tunnelma maximissaan.

Itse odottelen avovaimon kanssa tuota lipunmyynnin alkua melko malttamattomana.
Oli viime kesänä sen verran hyvät kemut että pakkohan se on jälleen tuonne lähteä.

Lisätietoa tiedonjanoisille tarjoaa mm. http://www.id-t.com sekä http://www.sensation-white.com

O