Radio KLF 2nd anniversary (Supported by Millennium & Housenation) : CHICANE (UK) -live on stage! 8.6
[q]Timce
No sanotaan vaikka näin, että haluan kuulla sitä Chicanea ihteään, en mitään rock/pop-covereita heidän biiseistään.
[/q]
Silloin on turha tulla paikalle. Laitat sen cd:n soimaan ja siinä sul on sitä
itseään sitten.
huoh. anna mun kaikki kestää. :|
[q]Timce, 13.4.2007 13:27:
---
No sanotaan vaikka näin, että haluan kuulla sitä Chicanea ihteään, en mitään rock/pop-covereita heidän biiseistään.
[/q]
Mä oon kyl sun kanssa ihan samaa mieltä. Mutta aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta (kuten Hugo-Peikko aikanaan sanoi) ja se on harmi.
[q]D, 13.4.2007 13:31:
---
Timce
---
itseään sitten.
[/q]
Yritä nyt kestää vaan. Teknot teknoina ja jatsit jatseina.
Ja chicane chicanena.
[q]D
itseään sitten.
[/q]
Mitä ihmettä? :D
Älä sä rupea esittämään mitään Jeesusta ja kaikkitietävää niinkuin olisit tässä asiassa "oikeassa". Se etten pidä tuosta teknisestä toteutuksesta, ei tarkoita sitä, että sulla on varaa alkaa vähättelemään mun mielipidettä.
[q]Fyraett, 13.4.2007 12:57:
täähän on iha vitun jees!
[/q]
Jotenki tykkäsin tuost pätkäst... ei oo aina ne pari äijää siel jumalattoman laitekasan takana niin et pää vaan nytkyy ja jalka polkee
[q]Timceettä sulla on varaa alkaa vähättelemään mun mielipidettä.
[/q]
Enmä vähättele, sanon vaan et oot väärässä :D
Suatan ku on nyt hyvii keikkoi tiedossa.
TÄnnekin.
*ökkö*
Eih, tänne pitää kyllä tulla vaikka niin olin päättänyt, että en tule käymään kotosuomessa kesken kaiken.
Anna olla et nää on jossai Stokiksessa :D :P
Se ois tosiaan kiva tietää ennen lipunostoa, tuleeko sieltä tuon erään YouTube -videon bändimuotoinen CHicane vai ihan oikeeta tanssisoundia niinkuin tuossa aivan mainiossa Palladiumin tallenteessa.. Tuo nostaa aika huolella ihokarvat pystyyn 
Minullakin se konemusagenre on suurelta osin lähtenyt chillin Chicanen biiseistä. Vieläkin on tallessa hauska kamerakännykkävideo alkukeväältä 2003 jossa silloisessa Ctrl:ssa oli Kimmo K soittelemassa DJ:nä ja heitti Saltwaterin trance remiksauksen. Siinä me K-System / Darude / Dallas Superstars - tyyppisen saundin fanittajat oltiin hieman huuli pyöreenä, mutta nastaa oli!
Sellaiset levyt kuin Behind the Sun, Far from the Maddening Crows ja Easy to Assemble ovat yhä ihan ykkösletkeilyä kesäisin rannoilla jne *sydän*
Upeeta mahtavaa
Tää on niin ehdoton.
[q]Samu*, 13.4.2007 15:27:
Se ois tosiaan kiva tietää ennen lipunostoa, tuleeko sieltä tuon erään YouTube -videon bändimuotoinen CHicane vai ihan oikeeta tanssisoundia niinkuin tuossa aivan mainiossa Palladiumin tallenteessa..
[/q]
Eiköhän se ole aika selvää että sieltä tulee se nykyinen "bändi live", jos ovat samalla kokoonpanolla soittaneet tuossa vuodenvaihteenkin tienoilla. Eipä tuo meikäläistä hirveästi haittaa, ihan mielenkiinnolla lähdetään kuuntelee.
Oijoijoijoi, tää on liian hyvää ollakseen totta! Just seuraava viikonloppu ku pääsen intistä, pääsee unohtamaan vuoden katkeruudet*aplodit*
Itekki toivoisin että siel ois pelkästään Bracegirdle itte, vanhalla kunnon Behind the Sun/Far From Maddening Crowds asenteella, mutta eiköhän sieltä koko kööri ilmesty niinku tässä on veikkailtu. Pitää vaan toivoo että ne heittää hyvän setin eikä mitään live rock keikkaa*whaat*
[q]Mar6, 13.4.2007 14:25:
[/q]
eiku nää on molly mallonesis kerranku rokkii soittaa :D livenä viel åplur*
[q]Timce, 13.4.2007 13:27:
[/q]
Se on se musiikin fiilis eikä ne soittimet :)
[q]Fyraett, 14.4.2007 01:26:
---
Mar6, 13.4.2007 14:25:
---
eiku nää on molly mallonesis kerranku rokkii soittaa :D livenä viel åplur*
[/q]
Hih :) *HYMY*
Hmm...kaipa tälle kuitenkin täytyy antaa mahdollisuus. Nyt esim. tuota Offshore-klippiä uudelleen kuunnellesani alkoi bändissä viehättää tietyt elementit. Lähetään vaikka tuosta percussio-osastosta ja siitä miten toikin biisi alkoi kasvaa kasvamistaan. Että jos siellä lyömäsoitinpatterin takana on esim. yhtä kova jätkä, kuin Teho Majamäki, niin voisin sanoa, että salettii aika hienoja vetoja on luvassa.
[size=18]RADIO KLF 2nd anniversary:[/size]
[size=18]CHICANE (UK) -live on stage![/size]
[size=14]Supported by Millennium & Housenation[/size]
Friday 08.06.2007 22.00 - 04.00
STUDIO 51, Fredrikinkatu 51-53 HELSINKI | Age limit 18
Tickets from door 17eur
Advance tickets 15eur (+bf) from Tiketti
Tiketti Helsinki, Urho Kekkosen katu 4-6
Mon-Fri 10.00 - 19.00, Sat 12.00 - 18.00
Tiketti Tampere (Epe's), Kyttälänkatu 6
Mon-Fri 10.00 - 18.00, Sat 10.00 - 16.00
Tiketti Turku (Levykauppa Äx), Eerikinkatu 2
Tiketti Oulu (Levykauppa Äx), Pakkahuoneenkatu 5
Tiketti Kuopio (Levykauppa Äx), Tulliportinkatu 27
Mon-Fri 10.00 - 18.00, Sat 10.00 - 15.00
Tiketti Jyväskylä (Levykauppa Äx), Väinönkatu 7
LINE UP:
· CHICANE (UK) -live on stage!
· JS16 (16INCH Records)
· ALEX KUNNARI (Club Colors)
· COSMO (Millennium, Kickin Records)
· FEMI
· DECOYS FORMED (Millennium)
· WCDJ.ORG
RADIO KLF MAIN ARENA:
22.00 - 23.00 COSMO
23.00 - 01.00 ALEX KUNNARI
01.00 - 02.10 CHICANE (UK) -live on stage!
02.10 - 03.10 JS16
03.10 - 03.30 FEMI
LJ WAILY
VJ KIM
WC LOUNGE:
22.00 - 03.30 DECOYS FORMED vs. WCDJ.ORG
CHICANE (UK):
http://www.chicanemusic.com
http://www.myspace.com/chicanemusic
SPONSORED BY:
Fisherman's Friend > Link
Rental Erikoisautovuokraamo > Link