Radio KLF 2nd anniversary (Supported by Millennium & Housenation) : CHICANE (UK) -live on stage! 8.6

Back to tapahtumat O

F**king unbelievable!
Oonko niin odottanu viimeiset kymmenen vuotta että nää tulis?!? Ja nyt sitten vielä melkeen mun synttäreiksi..Jei kaverit, mä oon NIIIIIIN täällä!!

Muistan vielä niin elävästi ne Pacifiquet, joissa Orkidea lopetti bileet Saltwaterilla, huh!

Näyttää hyvälle!*pepsodent*

Oi mahtavaa!!! On ollu mun suosikki niin kauan kun muistan! Sieltähän toi nimimerkkikin tulee, on nimittäin harvoja biisejä toi Saltwater joka saa vielä 10 vuodenkin jälkeen ihon kananlihalle ihan niin kuin sillon alkuaikoina*sydän*

No humps, jopas tulee olemaan kyllä tapahtumatäyteinen kesä ^__^

I don't understand Finnish, can someone explain to me where this news is coming from that Chicane will have a gig in Helsinki? I don't see it on his website or any other website what so ever..

[q]One of a kind, 26.4.2007 22:08:
I don't understand Finnish, can someone explain to me where this news is coming from that Chicane will have a gig in Helsinki? I don't see it on his website or any other website what so ever..
[/q]

SaTomTom is an organizer behind The Millennium -club brand in Finland. He started the thread :)
I'd imagine he wouldn't do that for just late april fools gags sake :P

hmm.. itseni lisäksi tiedän ainakin yhden ihmisen itkeneen chicanen (far from the maddening crowds ) soidessa... pakko tulla kuuntelemaan ja muistelemaan ja ..ehkä kaivamaan roskia silmistä..*sydän*

ohhoh mitä fiilistelyä vaikka tuosta albumistakin on jo vuosia.. mutta huokaanpa silti

millaisessahan vedossa he ovat nyt?

[q]One of a kind, 26.4.2007 22:08:
[/q]

http://www.chicanemusic.com/content/index.html

INFO -> CHICANE LIVE -> Tour dates

Finland 8th June 2007.

It's on the website.

Thanks. I see it on Chicane's updated website now too ;)

himppasen verran infoja lisää tapahtumasta *hihu**sydän*

np. Chicane - Daylight [ATB remix]

been there done that...... NOT! vois kävästä =)

Whoot?! 3,5 h:n live keikka*sydän*
Kyllä ton vartin maksaa*hihu* Sitäpaitti näähän on iha just!

Studiolla?

mitvit 3,5h chicanea, liekkö matskua ees riittää niin paljon

[q]thomas, 8.5.2007 18:53:
[/q]

Samaa minäkin olen tässä pohtinut. No jos Palladiumin tapaa vetää joka kolmantena biisinä saltwaterin ja muutenkin soittaa samoista biiseistä eri remixejä, niin kyllä siinä äkkiä tulee 3,5 tuntia täyteen.

Mitenköhän se lava meinataan mahduttaa fiksusti Studio 51:een? 10 hengen pumppu tarvitsee kuitenkin sitä tilaa ihan kohtalaisesti.

[q]jjkobsson, 8.5.2007 19:08:
---
thomas, 8.5.2007 18:53:

---

Samaa minäkin olen tässä pohtinut. No jos Palladiumin tapaa vetää joka kolmantena biisinä saltwaterin ja muutenkin soittaa samoista biiseistä eri remixejä, niin kyllä siinä äkkiä tulee 3,5 tuntia täyteen.

Mitenköhän se lava meinataan mahduttaa fiksusti Studio 51:een? 10 hengen pumppu tarvitsee kuitenkin sitä tilaa ihan kohtalaisesti.
[/q]

Sielä DJ-koppia vastapäätä on irrotettavat kaiteet ja periaatteessa sitä on käytetty ennenkin Studion tapahtumissa lavana. Kyllähän siihen mahtuu tavaraa ja porukkaaa.

Kuulostaa hyvältä... en tosin paljoa odota chicanen keikalta...ainakaan mitää vanhaa hyvää tuotantoa...mut paikalle on silti tultava*joo* livet on aina livejä*pepsodent*

[q]sapeli, 8.5.2007 18:46:
Studiolla?
[/q]

Niin. Eiks olekin nihkeetä kun on tarjolla laadukas tilava ravintola. Paljon ennemmin mäkin olisin ollut polvia myöten suossa itikoita tappamassa.

toimiiko Club areenana prive?

O