lävistykset & tatuoinnit
[q]crissy, 8.2.2010 14:29:
Eli muotokuvatatska tulis kyynärvarteen sisäpuolelle. Muotokuva on mun edesmenneestä pikkuveljestä ja sit tulee ortodoksinen risti mis on nimi ja elinaika.
[/q]
Onks se sellanen sikatarkka joka tehään valokuvasta? Frendillä on olkavarressa mutsinsa kuva ja se on kyl mielettömän hieno ja aidon näkönen!
piti ottaa tänään aamulla meduusa veks :(
olin edellisyönä unissani ilmeisesti pahoinpidellyt ylähuuleni
niin pahasti, että se oli ihan turvonnut ja koru oli melkein jo
kasvanut sisään
Tollasessa ois asennetta.
Tässä taas ehkei niin paljoa. *släp*
Liekkö noista kumpikaan sitten aito.
legacy tattoon halloween-alesta kolmella kympillä iiihana pikkuhaarapääsky tuli tänään pohkeeseen <3
extempore-päätökset
Tänään töiden jälkeen varaamaan tatska aika syksylle ^___^
EDIT: Aika 29.9 klo 17
nuunuu -_-'
hiukoisi venytykset molempiin korviin + erästä itsesuunniteltua tatuointia. löytyisipä vain rahaa moiseen.
[q]Vampyrella, 9.11.2009 15:41:
Enpäs tajunnut, että se oli sun tatska, kun kirjotit niin humoristiseen sävyyn ton juttusi kuvan yläpuolelle. :D My bad!
Omaan silmään tuo tatska ei oo ehkä ihan niin laadukkaasti tai ihan siihen tyyliin väkerretty, että nakuttaisin omaan ihooni, mutta samaa mieltä voi moni olla munkin kuvasta - nää siis todellakin on henkilökohtaisia asioita ja mieltymyksiä, eikä toisten ihmisten mielipiteillä ole merkitystä, pääasia että itse on tyytyväinen. :) Sulla varmaan kertomasi perusteella tuohon liittyy jokin tärkeä muistokin, joten kuvalla on jo pelkästään siksi sinulle tunnearvoa. Muiden mieltymyksistä viis.
[/q]
Juu en mä tuota sun postausta mitenkään pahalla ottanut :) Tuo on kyllä mun mielestä luonnossa vähän paremman näkönen kun tossa kuvassa mikä on otettu 30 sek sen jälkeen kun neula irtosi viimeisen kerran ihosta :D Mutta joka tapauksessa tuo on just se mitä halusin, tehty mun antamalla "muotilla", toki vähän on taiteilijan omaa käden jälkeä mukana.
Ei siihen nyt mitään syvällistä tarinaa liity. Asuin 1,5 vuotta jenkeissä ja otin ton vikana päivänä ennen kun muutin Suomeen. Olin jo päättänyt et joku uus kuva pitää siellä ottaa ennen kun lähden, mutta lopulta tuo lause tuli siitä kun tein viimeisen kuukauden aikana road tripin länsirannikolla ja kuuntelin jossain San Diegon ja Las Vegasin välimaastossa aavikolla Sixx Am:n "Life is Beautiful" biisiä autossa ja jotenkin vaan kolahti. Oli yhtä aikaa tosi surullinen olo siitä että yksi iso vaihe elämässä, mukaanlukien vuoden kestänyt parisuhde, on jäämässä taakse mutta just sillä hetkellä olin onnellinen siitä että olin sen kaiken saanut kokea. Aika klisee mut mun mielestä ihanan amerikkalaista :)
"You cant quit until you try
You cant live until you die
You cant learn to tell the truth
Until you learn to lie
You cant breathe until you choke
You gotta laugh when youre the joke
Theres nothing like a funeral to make you feel alive
Just open your eyes
Just open your eyes
And see that life is beautiful.
Will you swear on your life,
That no one will cry at my funeral?"
Olen löytänyt ihan huippurasvan, nimittäin Kuusenpihkavoiteen.
Mistä tämmöistä voisi löytää? Ei taida olla ihan perus Sokoskamaa...
[q]boy-cut, 27.9.2005 13:16:
sitä just, eli hear hear!
kuuntele ammattilaista
ja jos vielä kysymyksiä niin mene kysymään lisää ihan rohkeasti vaan
[/q]
Luulin että yrität oikoa et "Hei ei tätä jäbää kantsi kuunnella kysykää ammattilaiselta k thx lol".
[q]
edit: oletin että kaikki tuntisi lassin...
[/q]
Meh, tuskin.
Ei toi Circus Mundus Absurduskaan sano välttämättä kaikille mitään.
Kellään kokemuksia frenumista? Huvittais käydä ottamassa sellanen.
[q]Hyzenthlay, 2.8.2005 18:19:
miten pitää toimia kun lävistys alkaa kasvamaan ulos? mulla nimittäin näyttäs tossa napakorussakin olevan jo 4mm tyhjää tilaa, eli ulos on jo vähän kasvanut. En kuitenkaan tosiaankaan aio luopua siitä. Neuvokaas joku mitä mä teen *täh*
[/q]
Se joko kasvaa ulos ja jättää jäljelle ruman arven tai sitten se lopettaa ulos kasvamisen itsekseen jossain vaiheessa - tai sitten voit ottaa sen pois. Ei tollasille paljoa voi tehdä.
Itselläni ei ole mitään ja tuskin tulee koskaan olemaankaa (poislukien korvakorut). Joillekin voi sopia tatuoinnit ja/tai lävistykset, mutta harvemmin kyllä tykkään sen tyylisistä ihmisistä, joilla niitä on.
http://img100.exs.cx/my.php?loc=img100&image=zoom1fn.gif
Hitto tosta sais hienon tatuoinnin vaikka käsivarteen, niin että noi perhoset lentäis lapaluuta pitkin niskaa päin
<3<3
Pistänkö kelmun ensinmäiselle yölle, jotku sivut sanoo, etä pitää ja jotku, että ei kannata?
Moikka JiiV3e! Nyt tulee ihan tämmöstä oman käden tietoutta (toki tatuointiliikkeestä saa aina myös ohjeet mukaan!). Itse poistan kelmun muutaman tunnin kuluttua kotiin saapumisesta. Huuhtelen tatuointia viileällä vedellä ja alan rasvailla. Olen löytänyt ihan huippurasvan, nimittäin Kuusenpihkavoiteen. Voide sisältää siis kuusenpihkaa, oliiviöljyä ja mehiläisvahaa. Tuote lievittää heti levitettäessä kipua, ja sen käyttö ainakin mulla parantaa tatuoinnin todella nopeasti. Tää mun käden kuva parani kokonaan vajaassa viikossa. En laita yöksikään kelmua, ainoastaan rasvaa reilusti (sotkee vähän petivaatteita, mutta pesussa se lähtee pois). Väljiä vaatteita, viileällä vedellä huuhtelua silloin tällöin ja ahkeraa rasvausta Kuusenpihkavoiteella. Siinä mun hoitoresepti.
(Tuo voide paransi mulla myös alkavan pienen tulehduksen vajaassa päivässä. Mutta kannattaa muistaa, että mikä toimii yhdellä ei toimi toisella. Kuusenpihka on vaan aina ollut ns. parantava aine, se on antiseptinen ja suojaavakin.)
No nyt on uudelleenohjattu vasemman nännin lävistys ja kielen monta vuotta sitten umpeutunut laitettu samoilla adrenaliineilla uusiksi Parin viikon päästä viimesimmän tatuoinnin parin kohdan korjaus ja sitten ois tän hetken projektit plakkarissa!
Mistä tämmöistä voisi löytää? Ei taida olla ihan perus Sokoskamaa...
Omani ostettu Verlan museokylästä tuolta Kymenlaaksosta, mutta samaa kamaa löytyy ainakin Ruohonjuurista :)
[q]boy-cut, 27.9.2005 13:08:
---
Mundus Lassi, 27.9.2005 12:43:
*snip*
Pakko kommentoida aika vanhaan viestiin. Niskassa oleva lävistys on jo aika perus homma ja käsintehdyillä surfacebar koruilla helposti tehtävissä niin että paraneminen on mahdollista. Nuo korsetti ja kylkilävistykset taasen ovat vain kuvauksia taikka "playpiercing" sessioita varten tehtyjä juttuja joita ei pysty parantamaan pysyviksi lävistyksiksi eli lähinnä väliaikaisia hommia.
---
hear, hear!
kaikissa lävistyksiin ja tatuointeihin liittyvissä asoissa kannattaa konsultoida ammattilaisia ja/tai mennä liikkeeseen kysymään (lonkalta heitettynä helsingissä Harness ja Mosso esim esim)
kavereilta tuleva info saakoon jäädä tasolle *joo, toi on tosi kivan tuntunen* sillä jokaisen anatomia on erilainen ja siksi vain ammattilainen voi kertoa voiko tiettyjä juttuja tehdä
menkää rohkeasti vaan kysymään, ei ne pure, ne maistelee ennen syömistä
[/q]
Olettais kyllä et Lassi tietää mistä puhuu.
[q]tumpsi, 3.10.2005 15:43:
Voikos nännejä lävistää uusiks?
Mul oli aikanaan molemmis, mut toinen alko kasvaan snadisti vinoon ni otin sen pois. Toisen pakottivat armeijassa ottaan pois "näkyvänä koruna", mitä se ei kyl ole. Tarkistin asian viel, mut myöhäst se sillon jo oli :(
edit: toinen ehti olla yli puol vuotta, toinen melkein vuoden.
[/q]
Meil yliluti käski kans ottamaan pois kun kerran se tuli niin myöhässä et olin jo nukkumassa kun piti tehä ilmotus ni tein sen boksereissa.
Onneks kotiutumiseen oli kaksi viikkoa aikaa niin sanoin että "en ota, ei ole näkyvä, ei häiritse palvelusta" niin asia jäi siihen.
Kielikorustakaan ei tullut kommentia.
BTW en tajua tuota kun aina sanotaan et "elä sit ota tatskaa kesällä, se ei parane koskaan".
Viikko sitten otin nuo sakurat, ja nyt ne on jo täysin parantuneet. Lämmintä on koko ajan vähintään 33 astetta (päivisin 40) ja on hiki ja kostee koko ajan, mutta ei näyttänyt paranemista haittaavan yhtään. Bepanthenia 3-4 kertaa päivässä (aina olen huuhdellut ennen uutta voidekerrosta) toimii.
Valmista tuli :) (Siinä lukee siis MIX TAPE, ei esim. mix face :DD)