lävistykset & tatuoinnit
Paranee, mut kestää varmaan ~vuoden. Sen verran ainakin omani kesti.
lävistys kielessä ja nenässä (jossa en kylläkää juuri korua käytä). Tahtois huuleen lävärin mutta ku duunissa ei saa olla.. tatska selässä ja lisää tahtois mut ku en o osannu päättää monista vaihtoehdoista...
Miehillä nännilävärit... uuh... Tykkää. Tai no riippuu tietty et millaseen ruhoon se on kiinnitetty.
nyt se tuossa nilkassa koreilee, tuorein pieni kaunistus. edellisestä ehti vierähtämään pari vuotta ja tietty kun uusi paikka niin uudet kipupisteet. mutta kaiken kaikkiaan aika iisin tuntuista.
mitä en muistanut tästä paranteluprosessista oli se, miten sitä väriä puskee pintakerroksista kun hölvää bepanthenia. eli kun tässä nyt kuitenkin on ½ sleeve seuraavaksi tulossa niin täytyy miettiä josko loman tms ajalla ottais kun töissä yrittää vähän ees katsoa mitä pukee päälleen ja tuo tatskamuste + bepanthen-yhdistelmä tekee vähä huonoo jälkee vaatteisiin :P no ei tätä nyt niiiin pitkään kestä mutta silti.
kuitenkin tosi jees taas!
[q]Freja, 27.8.2009 13:53:
Nyt on vihdoin kuva selvillä, vielä sitten pitäis saada siihen "oma leima" ja suunnitella se siis täydelliseksi.
Millasia tatskapaikkoja jengi suosittelee Helsingin suunnalla?
[/q]
Punavuoressa on sellanen mesta ku Legacy Tattoo. Lähipiirissä moni ihminen mun lisäksi käynyt teettämässä tatskansa ja tosi hyvää jälkeä jokainen. Ammattitaitoisia työntekijöitä, joilla on myös näkemystä, kokemusta ja mielipiteitä jos on itse vähän epävarma. Suosittelen. :)
Voi olla tosin että ajan saamisessa kestää, ite kävin kesäkuun puolivälissä varaamassa niin ensimmäinen vapaa aika oli elokuun 12. päivä.
[q]wiwi, 27.8.2009 14:05:
---
Freja, 27.8.2009 13:53:
Nyt on vihdoin kuva selvillä, vielä sitten pitäis saada siihen "oma leima" ja suunnitella se siis täydelliseksi.
Millasia tatskapaikkoja jengi suosittelee Helsingin suunnalla?
---
Punavuoressa on sellanen mesta ku Legacy Tattoo. Lähipiirissä moni ihminen mun lisäksi käynyt teettämässä tatskansa ja tosi hyvää jälkeä jokainen. Ammattitaitoisia työntekijöitä, joilla on myös näkemystä, kokemusta ja mielipiteitä jos on itse vähän epävarma. Suosittelen. :)
Voi olla tosin että ajan saamisessa kestää, ite kävin kesäkuun puolivälissä varaamassa niin ensimmäinen vapaa aika oli elokuun 12. päivä.
[/q]
juu sitä kans suosittelisin kuulopuheiden ja jäljen näkemisen perusteella, kuten myös Blue Dragonia. Mutta ainakin jälkimmäiseen voi olla pirun pitkät jonotusajat. itse kävin paradise tattoossa, mutta en osaa sanoa miten monimutkaisia ja erikoisia kuvia siellä tehdään ja milläkin touchilla kun oma kuva on aika yksinkertainen.
[q]Freja, 27.8.2009 14:31:
---
haa kiitoksia. Legacy tattoon sivut ei ollu niin kattavat kuin toivoin, blue dragonin sivuilta löytyi jo ties mitä. Kuva tulee olemaan suht erikoinen, joten en si ihan heti ehkä Paradiseen meinaa mennä ellei kuule enemmän juttuja :))
[/q]
sitte myös kuvien ja vuoden tatuoija 2004 palkinnon perusteella antaisin ehdottomasti Rostin Vida Loca mestasta tatuoida itseäni (http://www.vidaloca.fi)
Myöskin sitten unelmieni tatskaa joka peittäisi lähes koko selän, voisi olla esim Tatuata:n Jarnon tekemä (http://www.tatuata.com). Hänestä olen kuullut erityissuositukset miehen serkulta kuka noissa piireissä pyörii.
Hmm...Minen o muute vielkä saanu aikaseks laitettuu sitä toista nännärii mikä jo kesällä piti laittaa... Eij o muka ikinä varaa ja aikaa ja ja ja...*iloinen* Kyllä mä vielä joskus...
Tulihan sitä kysyttävää minullekin. Nimittäin koskien ns. play piercingiä eli lävistämistä ilman pysyvää korua.
Eli jos joku teistä arvon klubbarilaisista kyseistä toimintaa harrastaa niin voinee mua siinä pikkasen opastaa. Peruskysymyksiä:
-Millasia neuloja? Pituus, paksuus ja malli lähinnä. Mistä, miten ja mihin hintaan? Tarviinko pihdit?
-Kohteita, mielessä lähinnä rinta ja kädet. Kokemuksia ja ehdotuksia?
-Käytännön juttuja, pieniä vinkkejä ja kikkoja, juttuja joita tulee muistaa ja ottaa huomioon.
[q]Spanks, 30.1.2010 09:45:
Ei jaksanut koko threadia selata läpi joten pieni kysymys. Mikä liike stadissa olis erikoistunu japanilaisiin kuviin? Pitäis omaa olkapäätä saada vähän paranneltua ja ehkä ottaa kuva myös pohkeeseen.
[/q]
Tatuata nyt tuli ensimmäisenä mieleen, uskomattomia duuneja tehnyt se Jarno ja tosi autenttisia. Onhan noita liiikkeitä muitakin missä eri taiteilijat eri intensiteetillä ovat niin 'erikoistuneet' mutta varmasti yksi arvostetuimpia, mitä itse tiedän, on toi Tatuata. Löytyypi netistä.
edit: piti vielä tuosta sattumisesta sanoa se että kipuun kyllä tottuu noin vartin päästä aloituksesta tai puolen tunnin päästä. MUTTA itsellä ainakin se turtuminen vaihtuu vittumaisuudeksi siinä muutaman tunnin jälkeen aloittamisesta. Ja varsinkin se että samaa kohtaa kun hakataan ja hakataan useaan otteeseen niin se on aivan tajuttoman tuskallista jo monen tunnin hakkaamisen jälkeen.
Tuossa elokuussa kävin viimeksi hakemassa pikkukuvan jalkaan. Nyt sitten kauan (tuntunu ikuisuudelta mutten kyl muista milloin aika varattiin tarkalleen ottaen) odotettu aika on tänään kun aletaan tekemään vähän isompaa projektia eli sitä ½ sleeveä! Kuva minkä tämä taiteilija oli saanut aikaiseksi mun epämääräisistä ideaa hahmottavista tulosteista ja selostuksista on pirun hieno varsinkin kun ottaa huomioon ettei mulla ollu mitään hajua miten yhdistää ne tietyt elementit mitä halusin kuvaan liitettävän. En jaksa odottaa että näen sen, sitte joskus, väreissä. Ekalla istumalla tehdään ääriviivat ja sitten kun parantuu ja neiti tatuointitaiteilija tulee lomiltansa niin jatketaan värien ilotulituksella ja varjostuksilla kauniiseen loppuun asti <3
Hienoa vaan, että huomenna on firman pikkujoulut, täytyy kelmutella ja _yrittää_ olla nätisti sen käden kanssa :P
edit: wau. vasta ääriviivojen jälkeen, wau! mutt jumalauta pikkutarkkaa kuvaa joutu tekee pienimmällä neulalla, enpä oo tollasta kipua kyllä tatuoitaessa ennen tuntenutkaan :O mutt No Pain, No Gain mielessä sitä puri hammasta.
Tekee mieli taas laittaa joka paikkaan lävistys. Harmi että huuli on menny umpeen. *toktok*
Nyt olisi uutta kuvaa (viides) nahassa
Itse saan odotella vielä vähän vajaa 2kk uuteen :S
Duunikaverilla on hakaristi rinnassa, mallia American History X
Pahasti näyttää siltä että joutuu niskatapista luopumaan
Koko tän 2v mitä tää on ollu, on menny enemmän ja vähemmän jatkuvan putsailun merkeissä, kun ei oikein tunnu että tää ois koskaan edes parantunu kunnolla..
Pisin aika taitaa olla parisen kuukautta mitä tää on kunnossa ollu, ja nyt on vissiin pikkuhiljaa aika luovuttaa..
Tänään on illalla lähestulkoon valumalla tullu jotain kirkasta möhnää(ei ihan vettä muttei missään nimessä mitään paksuakaan kamaa) ja kipu on aika mielenkiintonen aina kun siihen hipaseekin jollain.
Mut enhän mä edes uskalla ottaa tota ite pois kun on tollanen hakanen.
Ja sit tulee itkuparku. Kun jouduin nänniläväreistä luopumaan,ja tiesin sen olevan vaan väliaikasta,itkin 2pv :DDD (okei,olin aika herkillä sillon muutenkin).
[q]Vampyrella
Oikean solisluun alle / rinnan päälle semmonen kirsikkanippu lisähöysteillä, ja oikeen käden kyynärtaipeen alle sisäpinnalle semmoi nuottiavain-tähti-sydeemi. :)
[/q]
Hieno kuva! Itsekin tuossa puolivahingossa keksin jo myös uuden idean toista kättä varten vaikkei oo edes vielä tämä ekakaan valmis! Oon itse tosi tyytyväinen tähän kokoon eli olkapäästä kyynärpäähän, joten toiseen käteen samaa kokoluokkaa. Varmaan tulee jossain vaiheessa täytettyä kädet aika hyvin, niin sitten voi siirtyä selkään. Sen jälkeen on vähän auki tuleeko otettua enää mitään minnekään.
Eiku niin nyt kun kuukauden päästä meen väritystä hakemaan mun japanialaiseen kuvaan, jos aikaa jää niin juttelin että voisin ottaa pieniä tähtiä korvan taakse "pikkuisen koukuttavaa" :D
Järjetön tatuointi-kuume ois taas täälläkin*kuolaa* Kylki kutsuu, mut voin vaan huulta purren kuvitella kuinka ihanalta sen tekeminen tuntuu kun nilkkaluun vieri-tatuointiakin tehdessä meinas taju lähteä :D Mulla vaan tuppaa olemaan se vika et oon niin tikun perfektionisti..kuvavaihtoehtoja on päässä muutama, mut valinta ois tehtävä ja miten sen sit siirtää paperille / tatuoijalle just sellasenaan...
[q]André, 11.2.2010 17:53:
Kauan olen haaveillut ja miettinyt. En vain ole koskaan päässyt ajatusprosessissa niin pitkälle, että tietäisin mitä haluan. Vaikka erillaisia haaveita on ollut jo pitkään, niin ainakin realityt(lähinnä Miami Ink ja johdannaiset) ovat omalla tavallaan lisänneet kiinnostusta.
Olen miettinyt esim pyytää jotain itselleni mieluista artistia piirtämään kuvan tai pyytää lupaa kopioda jokin heidän tekemistä kuvista. Toisaalta haluaisin että tatuoijan oma kädenjälki näkyisi kuvassa. Mielikuvat halutusta lopputuloksesta myös muuttuvat aina kun näkee uusia ja erillaisia tapoja tehdä tatuointeja. Haaveena on myös ollut pitkään ottaa iso tatuointi, mutta luulen että on järkevintä aloittaa pienellä ja totutella elämään ensin sen kanssa ja nähdä miten oma keho suhtautuu musteeseen.
Ajattelin tehdä ensimmäisen askeleen haavetta kohtaan menemällä käymään tuolla "Helsinki Ink" tapahtumassa. Ehkä sieltä löytyy jokin inspiraatio, ehkä jopa tekijä. Toisaalta nykyään erottuu kai paremmin joukosta kun ei ole tatuointia
[/q]
ajatuksesi kuvastavat 99% omiani. Itsellä vielä se ongelma, että tykkään piirustella ja tehdä grafiikkaa joten on iskostunut myös tuo "pitää olla omatekemä" päähän ja sittenkun pitäisi tehdä joku mitä jaksaisi oikeasti katsoa loppuelämänsä...
Valmista tuli :) (Siinä lukee siis MIX TAPE, ei esim. mix face :DD)