Virallinen mua ei kiinnosta Big Brother topik.
Taasko se vitun vouhotus alkaa... ei vois vähempää kiinnostaa
Exälle tuo oli aivan pakollinen katsottava ja oli siinä jotain kouluttavaa pitää myöntää, mutta
nyt olen saanut itseni vieroitettua tosta oikeasti turhasta ohjelmasta ja todennut
että mieluummin kuntoilen tai teen musaa mieluummin!!
Meitä sarjojen dissaajia on yllättävän paljon! Eipä tarvii olla yksin tässä julmassa maailmassa
Nyt kaikki rohkeesti kaapista ulos!
Ilmoittaudun! Ketä kiinnostaa kattoo ihmisiä suljetussa talossa.
Tänään se alkaa!!!!
AAAAAAAARRRRGH! *Deletoi Sub-tv:n*
Jos ihmisten pitää katsoa Big Brotheria, heiltä puuttuu jotain omasta elämästään.
ei vittu taas sitä tulee =(
Juuei.
Tehkää rohkea päätös ja heittäkää televisio roskiin, ei sitä kehtaa edes myydä tai antaa pois kun se tarkottaisi että joku toinen joutuu sen paskan vaikutuksen alaiseksi!
Mua ei niinkään närästä toi sarja, vaan enemmänkin just se kauhee hulabaloo sen ympärillä. Mä en voi käsittää miten päivän tärkein uutinen voi olla se, että jollain BB jantterilla on rikosrekisteri tjms.
Just tämänlaisten ohjelmien takia mulla ei teeveetä olekkaan.
[q]Norb, 29.8.2007 10:03:
Kannatetaan Ei_voi_vähempää_kiinnostaa viettelysten saari, unelmien poikamies, LOST, pako ym...
[/q]
i like you :)
tekee mieli tunkea pää tehosekoittimeen, kun paskajournalismi tulvii yli äyräiden juttua noista uunoista. lost ja pako on kanssa kaksi asiaa, jota en tule millään tajuamaan - enkä edes halua. jos nyt yksikin muija sanoo syyksi "W3ntw0rtH!!1", niin tehosekoittimessa on tilaa 2 minuutin kuluttua
[q]pyllyjumala, 29.8.2007 12:40:
Tänään se alkaa!!!!
[/q]
Hmm, väärä topic hehkutukselle ystävärakas *sydän*
Mä muuten pidän teistä kaikista, jotka saa ahdistusta ja pahoinvointia kaikista reality-sarjoista.
Ja mä en muuten tienny et vanhoja bb-sarjoja voi ostaa dvd:llä, jotta ne voi KATSOA UUDESTAAN!! tai siis niistä ne "parhaat palat"...
[q]Timmo, 29.8.2007 13:25:
Ja mä en muuten tienny et vanhoja bb-sarjoja voi ostaa dvd:llä, jotta ne voi KATSOA UUDESTAAN!! tai siis niistä ne "parhaat palat"...
[/q]
Miksi oi miksi oi miks? Noh, kai se olis pitäny arvata.
[q]Timmo, 29.8.2007 13:25:
Mä muuten pidän teistä kaikista, jotka saa ahdistusta ja pahoinvointia kaikista reality-sarjoista.
[/q]
kiitos, pidän myös!
Mikä toi BIG BROTHER ohjelma ees on??? Ku mä en tiiä tost yhtään mitään, paitsi et se on joku TV ohjelma. Mut mä nään melkein joka päivää lehes juttui tos. MIKÄ HITTO SE ON?!
Sitä alkaa melkein toivoa, että BB:ssä syntyisi iso skandaali (rasismi, tappelu, sekoaminen, raiskaus, jne) joka tekisi ohjelmalle samanlaisen källin kuin Britanniassa, jossa mainostajat kaikkosivat ja ohjelma pistettiin hyllylle.
[q]Norb, 29.8.2007 10:03:
Kannatetaan Ei_voi_vähempää_kiinnostaa viettelysten saari, unelmien poikamies, LOST, pako ym...
LUKEKAA IHMISET MIELUUMMIN KIRJOJA STNA!
[/q]
Word! Enpä olisi itse osannut sanoa paremmin.
Hirvee haloo jostain maailman toisiksi paskimmasta tv-sarjasta (Lost taitaa olla paskin). Mutta ihan mielenkiintoista että näin paljon jakaa mielipiteitä kyseinen sarja. Mutta ei siinä midistä. Hauskaa aikaa kaikille BB:n katsojille BB:n parissa, itse taidan viettään hauskaa mielummin kirjojen tai elokuvien parissa. Mutta tärkeintä kai että kaikilla on hauskaa.
EDIT: Tuossapa vielä linkki erittäin osuviin Michael Frantin
laulun sanoihin http://www.ocap.ca/songs/televisn.html
Noniin,
kaikki kenellä on tarve vain sanoa ettei BB nappaa voi olla tästedes spämmäämättä itse BB topikkia ja päästellä antipatiansa tänne, kiitos. Pääsette postaamaan ahdistuksenne kaikkien ilmoille ja kenenkään ei tartte winetä toisessa topikissa aiheesta. ANTAA PALAA SAATANA!
-M