Virallinen mua ei kiinnosta Big Brother topik.

Back to tv, radio, leffat, web O

ilmoittaudun..

[q]hallucinogen, 29.8.2007 10:41:
---
Tuksu, 29.8.2007 09:29:
Eiköhän lampsita mieluummin niiden talikoiden ja soihtujen kanssa BB taloon ja laitetaan stoppi koko hommalle. :D

---

Miten muistan viime vuodelta, että jotkut pari tyyppiä oli kännissä murtautunut sinne bb-taloon ja juonut niiden asukkien siiderit :D. Sit poliisi korjas nämä sankarit talteen :(.
[/q]

:D Njooh niin tais käydä ainaki iltikses kauhee otsikot oli. Mut kuitenki aika iso vaiva sidujen takia ja homma vaan jatku silti. :) (yks niist apinoista näytti iha mun entiseltä pomolta :D)

[q]phear, 29.8.2007 13:45:
Ei kiinnosta tippaakaan, mutta aion joitakin jaksoja katsoa. Syynä tähän on se, että muut tuvan jätkät katsoo, niin pakkohan se on. Pakoonkaan ei pääse.
[/q]

Sulkeiset kuulostais kyl mieluisammalta :D

mua ei kiinnosta !!! äääää!!!

V-o-i V*I*T*T*U...

[q]phear, 29.8.2007 13:45:
Ei kiinnosta tippaakaan, mutta aion joitakin jaksoja katsoa. Syynä tähän on se, että muut tuvan jätkät katsoo, niin pakkohan se on. Pakoonkaan ei pääse.
[/q]

Tuvissa nykyään töllöt? wtf

onneks oon ulkomailla ni säästyn kaikelta skeidalta mikä telkusta tulee kirjat ja leffat *sydän*

[q]ezzy, 29.8.2007 17:35:
---
phear, 29.8.2007 13:45:

---

Tuvissa nykyään töllöt? wtf
[/q]

Jossain nössövaruskunnissa varmaan, tai sit tyyppi on RUK:n apparina

[q]spoinkel, 29.8.2007 13:43:
Sitä alkaa melkein toivoa, että BB:ssä syntyisi iso skandaali (rasismi, tappelu, sekoaminen, raiskaus, jne) joka tekisi ohjelmalle samanlaisen källin kuin Britanniassa, jossa mainostajat kaikkosivat ja ohjelma pistettiin hyllylle.
[/q]

Wot? More telling! Me oltiin tänä vuonna Lontoossa just BB:n alun aikaan ja silloin näytti ainakin konsepti porskuttavan kovaa.

Ei helvetti ma oon kipeena sohvan pohjalla ja eukko haluu kattoo tota HELP!

[size=25]JOO, EI KIINNOSTA[/size]

[q]Steven Hoaks, 29.8.2007 21:02:
[/q]

[q]sune, 29.8.2007 16:59:
mua ei kiinnosta !!! äääää!!!
[/q]
:D

[q]Steven Hoaks, 29.8.2007 21:02:
[/q]

Sanot sille että joko vaihtuu kanava tai telkka lähtee ;D

Ei kiinnosta ei. Jos ihan tarkkoja ollaan niin koko ohjelmaformaatti on täysin kuvottava ja viihdearvoltaan nolla. Helvetin hyvä idea alkaa pyörittää saippuaoopperaa jossa ei ole edes kunnon näyttelijöitä, vaan matti meikäläisiä ja pirjo pissaliisoja. Ei pysty ymmärtämään eikä hyväksymään

[q]*Stardust*, 29.8.2007 21:18:
Ei kiinnosta ei. Jos ihan tarkkoja ollaan niin koko ohjelmaformaatti on täysin kuvottava ja viihdearvoltaan nolla. Helvetin hyvä idea alkaa pyörittää saippuaoopperaa jossa ei ole edes kunnon näyttelijöitä, vaan matti meikäläisiä ja pirjo pissaliisoja. Ei pysty ymmärtämään eikä hyväksymään
[/q]
*lmao**lmao**nauru*

[q]Takyon, 29.8.2007 21:08:
---
Steven Hoaks, 29.8.2007 21:02:

---

Sanot sille että joko vaihtuu kanava tai telkka lähtee ;D
[/q]

tai muija lähtee. tossa vaiheessa alkaa lähtölaskenta olemaan hyvin lähellä:)

Minulla on oikeus! ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! AUTTAKAA!! AAAAAAAAAAAAAA!
PÄÄSTÄKÄÄ IRTI!

Hauskintahan tossa mainoksessa on se että se on täyttä ROSKAA.

Meillä ei ole mitään valtaa. Imo se ei vielä ole valtaa että voidaan yrittää päättää kuka tippuu ja kuka ei. Varsinkin kun ne tippujatkin on valmiiksi valittuja.

Jos me oltaisiin BIG BROTHER mehän päätettäisiin kaikesta mitä siel tapahtuu.

Niin safkoista. Viinasta. Naimisesta. Syömisestä. Leikeistä. Peleistä ihan kaikesta.

Nythän noi mainostaa, että meillä on valta mutta eipä sitä paljoa todellisesti ole.

Noniin,

kaikki kenellä on tarve vain sanoa ettei BB nappaa voi olla tästedes spämmäämättä itse BB topikkia ja päästellä antipatiansa tänne, kiitos. Pääsette postaamaan ahdistuksenne kaikkien ilmoille ja kenenkään ei tartte winetä toisessa topikissa aiheesta. ANTAA PALAA SAATANA!

-M

O