UNITY THE ISLAND 2008 2.8.2008 @

Back to tapahtumat O

[q]Peppermint, 31.7.2008 11:02:
Just... melko plur-meininki
[/q]

Ville vaan totesi miten asia on. IMO jos järkkäri jo panostaa noin paljon pileisiin ja esittää toiveen että jengi pukeutuu, olisi vähintään kohtuullista noudattaa toivetta.

-M

Mun mielestä ei kyllä lisää bileiden fiilistä, jos jengiä tuijotetaan paheksuvasti nenän vartta pitkin. Se mielikuva tuosta viestistä tuli.
Mut näähän on muutenkin aika insaideri-bileet että siten ymmärrän kyllä.

Puku- ja skenebonuspistepakko! lol

[q]Mark, 31.7.2008 11:06:
IMO jos järkkäri jo panostaa noin paljon pileisiin ja esittää toiveen että jengi pukeutuu, olisi vähintään kohtuullista noudattaa toivetta.
[/q]

[size=8]Heh, miten tää eroaa polkka/kiksu/juneimit-topikkien "miksi kukaan ei enää panosta pukeutumiseen" -kitinästä?[/size]

Unity panostaa bileisiin uskomattoman paljon ja bileistä huomaa, että ne on tehty rakkaudella. Tietysti on mukavaa, että myös bilettäjät panostavat naamiaisissa asulla tms, mutta eikö tärkein panos ole se, että tulee paikalle ja nauttii musiikista, paikasta ja ihmisistä? Oma panostus ei aina välttämättä näy ulospäin mutta saattaa olla hyvinkin suuri.

[size=7]kyllä, mulla on asu.[/size]

Mä veikkaan, että jossain vaiheessa vaihdan kuitenkin naamiaisasusta normikuteisiin, koska mulle tulee aivan varmasti liian kuuma semmosissa hepenissä. Hmm, hiukset ja meikki pitäis vielä säätää, että ois kokonaisuus hallussa!

Wiiiiii Nyt alkaa oleen jo fiilistä kyllä!!!! Can't wait!!!

Sormet ilmaan ja menox!

http://akrid.piste.org/unity_110605/photos/P1010065.JPG

(Unity 11.06.2005)

[q]Annakins, 31.7.2008 11:11:
---
Mark, 31.7.2008 11:06:
IMO jos järkkäri jo panostaa noin paljon pileisiin ja esittää toiveen että jengi pukeutuu, olisi vähintään kohtuullista noudattaa toivetta.

---

[size=8]Heh, miten tää eroaa polkka/kiksu/juneimit-topikkien "miksi kukaan ei enää panosta pukeutumiseen" -kitinästä?[/size]

Unity panostaa bileisiin uskomattoman paljon ja bileistä huomaa, että ne on tehty rakkaudella. Tietysti on mukavaa, että myös bilettäjät panostavat naamiaisissa asulla tms, mutta eikö tärkein panos ole se, että tulee paikalle ja nauttii musiikista, paikasta ja ihmisistä? Oma panostus ei aina välttämättä näy ulospäin mutta saattaa olla hyvinkin suuri.

[size=7]kyllä, mulla on asu.[/size]
[/q]

Ööö siten, että normibileissä ei taida olla edes suuntaa antavaa dress codea?

-M

Lauantaina on pakko:

a) pitää hauskaa olan takaa
b) olla pukeutunut (edes vaatteisiin!)
c) hymyillä niin että leuat loksuu
d) nauttia jokaisesta hetkestä täysin rinnoin ja sielun siemauksin
e) ei tätä
f) selvitä hengissä juhlahumusta ja päästä kotiin ehjin nahoin
g) ei etenkään tätä

*sydän*

How PLUR can you go?

Nyt on hyvä fiilis kun löyty kiva naamiaisasu Alkaa olee kivat täpinät päällä, ei malttais oottaa enää! Jihuu

Viimesin sääennuste on muuttunu sen verran ettei lauantaina oliskaan sadetta!

[q]Peppermint, 31.7.2008 11:02:
---
ville, 30.7.2008 19:55:
Lyhyesti sanottuna: Jos sun kaveris ei halua olla "miksi toi urpo ei laittanut asua" -katseiden kohteena, kannattaa hommata jotain ;)

---

Just... melko plur-meininki
[/q]

Ei varmaan ollut tarkoitus ottaa ihan kirjaimellisesti.

T: Tod. näk. Urpon kaveri

Älkääs ny hyvät ystävät stressatko. Yksi konemusiikkikulttuurin kantavia teemoja on kautta aikain ollut suvaitsevaisuus erilaisuutta kohtaan ja tuota voinee myös tässä tapauksessa soveltaa pukeutumisen kanssa.

Jokainen tulkoot sellaisena kuin tulee, mutta sanomattakin lienee selvää, että ylivoimainen enemmistö on pukeutunut, joten jonkinlaisen asun keksiminen on enemmän kuin suotavaa. Mikäli omasta tai kavereiden vaatekaapeista ei löydy mitään sopivaa, niin http://www.punanaamio.fi ratkaisee ongelmat nopeallakin varoitusajalla.

Mulla itellä oli viime naamiaisissa lehmäpuku päällä, jolle naurettiin vielä pitkään ko. bileiden jälkeen.

Mä suunnittelin Punanaamiosta tätä asua mutta se ei saanut kannatusta... *täh*

Jep mun mielestä riittää että panostaa tohon pukeutumiseen edes vähän jollain rekvisiitalla, ei sen kostyymin tarvitse mikään älytön olla :)
Itsellä on ollut ihan hakusessa toi että miten sitä pukeutuu huomenna vasta kerkiää punanaamioon toivotaan että teemaan sopivia säliä on vielä jäljellä

2 yötä *sydän*

[q]IInesAnkka, 31.7.2008 14:04:
Mä suunnittelin Punanaamiosta tätä asua mutta se ei saanut kannatusta... *täh*
[/q]

Ehdottomasti Vicky Pollard. *sydän**sydän* yer but no but

vika unity ja täällä on vasta 20 sivua viestejä...comoooon.
Puku valittu. Oli sää mikä tahansa niin hauskaa pidetään. One more time!

Tullaan stadiin vasta lauantaina, joten pukuakaan ei ehdi hankkimaan. :( Toivottavasti saan anteeksi normatiivisesta säännöstöstä poikkeavan asusteen.

Puku hommattu!!!

Olis jo lauantai!!!

Eiks kukaa oo viel noteerannu sään muutoksia :D

äh, tää oli ihan per***stä.
- lasinsiruja lattialla
- vaatteet haisee röökille
- porukka ei tanssinu riveissä
- kallis lippu eikä ees ulkoilaisia esiintyjiä
- kaikilla ei naamiaisasuja
- jotain ihme t-paita/farkkuhiipparitaviksia pilaa fiiliksiä
- volat liian kovalla
- lauttaa joutu jonottaa
- aarretta ei löytyny
- vesi maksoi euroja
- lonkero kans
- kylmä ja vettä sato
- ihan lliikaa jengiä
- alaikäisiä <24v bongattu
- jotai ihmepappoja nojailee
- soitettiin paljon jotain v--un teknoa
- ei saanu tuoda omia juomia sisälle
- vielä ne lasinsirut
- ja röökit
- ja tungos
- ja t-paitafarkut

muuten niinku ihan kymppi ilta mut ens kerralla sit nää korjattu, da? plur, hymistelyt ja sillee.

edit: spottasko muuten kukaan, mikä oli se biisi joka soi vikana? ihan törkeen kova.

O