UNITY THE ISLAND 2008 2.8.2008 @

Back to tapahtumat O

[q]Peppermint, 31.7.2008 11:02:
Just... melko plur-meininki
[/q]

Ei kannata ottaa sarkastista hymiöllä kuorrutettua viestiä, joka tarkoitettu henkilölle, joka miettii pukeutuuko vai eikö, liian tosissaan..... (olisi pitänyt laittaa se hymiö vähän suuremmalla)

Uskoisin, että jokainen joka unityyn asti vaivautuu, haluaa viettää ikimuistoisen viimeisen uunisaaren, riippumatta siitä, onko päällä naamiaisasua vai ei. Panostukset iltaa kohti vaihtelevat varmasti erittäin runsaasti, mutta lopputulos lienee sama kaikille: tilaisuus, jota muistellaan vielä vuosien päästä *sydän*

Asu taisi löytyä, täytyy käydä poistamassa huomenissa. ^^

-Kohta mennään!

Tarviiko tätä oikeasti ottaa niin helvetin vakavasti :D Bileethän nämä ovat ja hauskaahan tänne on tultu pitämään eikä niin että kohta 3/10:Stä joutuu burnoutin/stressin takia lataamoon unityjen johdosta

[q]Mar6, 31.7.2008 21:22:
Tarviiko tätä oikeasti ottaa niin helvetin vakavasti :D Bileethän nämä ovat ja hauskaahan tänne on tultu pitämään eikä niin että kohta 3/10:Stä joutuu burnoutin/stressin takia lataamoon unityjen johdosta
[/q]
No saatais sit tuohon lippukauppaankin vauhtia*nauru*

[q]Mar6, 31.7.2008 21:22:
[/q]
Hei nämä Unity stressit ei oo mitään verrattuna Pacifique stresseihin. Mut joo, hyvin jaksetaan hermoilla hauskanpidosta.

[q]Umbala, 31.7.2008 21:26:
---
Mar6, 31.7.2008 21:22:

---

Hei nämä Unity stressit ei oo mitään verrattuna Pacifique stresseihin. Mut joo, hyvin jaksetaan hermoilla hauskanpidosta.
[/q]Joo, yks mikä nämä kaksi erottaa on kieltämättä ainakin se että kevään korvilla toisessa mainitussa tapahtumassa Weight Watchersin kassaan kilahtaa muutama nolla lisää ja rasvattomien elintarvikkeiden myyntiluvut nousee pilviin
Molempia toki yhdistää kriittisesti ajatus : "Voinko mä nyt mennä tonne tälläsenä vai nauretaanko mulle"

[q]Mar6, 31.7.2008 23:37:
Molempia toki yhdistää kriittisesti ajatus : "Voinko mä nyt mennä tonne tälläsenä vai nauretaanko mulle"
[/q]

Disagree strongly. Jos jossain niin Unityissa oon kokenut sen vanhan ajan plur fiiliksen missä kaikki hymyilee toisilleen ja bilettää ku viimestä pvää *sydän* Nää tulevat tuskin on poikkeus sen suhteen, asu tai ei.

-M

Olisi myynnissä 1 Unity The Island 2008 lippu 100eurolla. Jos kiinnostaa niin pistä tänne mailia
victorlas@hotmail.com. kauppa menee umpeen 1.8.2008 klo 15.00 ja lipun voitte tulla hakemaan Helsingin rautatientorilta noin klo 17.00. Hinta on sen arvoinen. Kiitos
PS: maksu tapahtuu käteisellä

Ai saablar, HUOMENNA!!!!! Tukkakin värjätty jo mätsäämään asukokonaisuuteen

[q]mozio, 1.8.2008 06:02:
Olisi myynnissä 1 Unity The Island 2008 lippu 100eurolla. Jos kiinnostaa niin pistä tänne mailia
victorlas@hotmail.com. kauppa menee umpeen 1.8.2008 klo 15.00 ja lipun voitte tulla hakemaan Helsingin rautatientorilta noin klo 17.00. Hinta on sen arvoinen. Kiitos
[/q]

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=62825;sivu=9999#loppu

[q]mozio, 1.8.2008 06:02:
[/q]

Käyks maksuvälineeksi yö englantilaisen ja japanilaisen tytsyn kaa ;D
voin diilaa ne sulle ni päästää sit bilettää :)
pliiiissss

mut jokatapauksessa tänne oliis ihan ihana päästä nostalgia syistä ja tosiaan näyttää japski ja englanti keijukaiselle vähän suomimeininkiä :)
Mut katotaa ehitääks enää millään :)))
miauuuu

Prkle.. Saa nähdä joutuuko itekin laittamaan lipun myyntiin jos ei tää helvetin kuume laske huomiseksi Toisaalt voihan tuol kipeenki olla jos on hyvä keli, ei oo ennenkää estäny :>

Ajattelin kohta tehda viimeisen kenraaliharjoitus-sovituksen mun puvun kanssa.
Nyt kun on kaikki viimeisetkin tuunaukset tehty. Jei! Kohta!

[q]Mar6, 1.8.2008 10:08:
Prkle.. Saa nähdä joutuuko itekin laittamaan lipun myyntiin jos ei tää helvetin kuume laske huomiseksi Toisaalt voihan tuol kipeenki olla jos on hyvä keli, ei oo ennenkää estäny :>
[/q]
sitä samaa täällä. Eilen olin mariassa korkean kuumeen vuoksi nyt on kova antibiootti kuuri eikä saa olla auringossa pitkään mutta tulossa olen vaikka pyöratuolissa*pepsodent*

[q]Janisa, 1.8.2008 10:13:
Ajattelin kohta tehda viimeisen kenraaliharjoitus-sovituksen mun puvun kanssa.
Nyt kun on kaikki viimeisetkin tuunaukset tehty. Jei! Kohta!
[/q]

What what, etkö ookkaan enää nykissä :D? Kasvoiko Suomen sinkkupopulaatio juuri yhdellä ^_^

Oohh.. vicky pollard, odotan tätä! yebutnobutyebut.. Tänään on läksiäiset, joista ois tarkoitus jatkaa vielä virkeenä Unityyn. Saa nähdä mikä on vireystila huomenna. Batterya naamaan ja menoks

p.s aika hyvältä näyttää sää!

[q]Miazu, 1.8.2008 09:57:

pliiiissss

[/q]
Olisiko kuvaa tarjolla noista tytöistä ja onko mahdollista vaihtaa enkkutyttö suhun?

[q]Lost-Soul, 1.8.2008 10:50:
---
Miazu, 1.8.2008 09:57:

pliiiissss

---

Olisiko kuvaa tarjolla noista tytöistä ja onko mahdollista vaihtaa enkkutyttö suhun?
[/q]

No mikä ettei mitä sitä ei tekisi bilettämisen eteen ;D
mut tässä ois linkki sit mayaan ;)

http://www.myspace.com/mayunipel

Ja me todella halutaan unityihin ;) miauuuuuuuu

Huomenna <3
Tosin mä en kerkee hakeen naamiaisasuu ...
Tää on tätä yrittäjän arkee kun 24/7 duunissa. Noh mutta katsellaan jos joku muu ehtis hakemaan asun mulle vielä. hmmm... harmi Mutta Unityt ja fiilis on se tärkein *sydän* Harmittaa kun viimeiset, mutta joka ikinen kerta muistoissa säilyy tiukasti. Huomista ootellessa hymyissä suin Tulikohan jo tarpeeks hymiöitä viel yks ja sit painun takas töiden pariin.

Mahtaakohan huomenna vilahdella paljon Boratteja
Ainakin sää vois suosia

O