UNITY THE ISLAND 2008 2.8.2008 @
Oli aivan mahtava fiilis! Ihanaa kun niin moni oli pukeutunu ja hyvällä mielellä bilettämässä =) Mulla ainaki oli tosi kivaa koko illan
Ja nyt tietenkin laadukas Unitykrapula! Jes!
Alku illan biitsi meininki! Voe yittu! Jesh!
Aivan täydelliset bileet! *sydän* Unitywatch kiittää ja kumartaa*iloinen*
Olipa huippu meininkii. Kiitos Oskulle lipusta , kiitos ystäville, tutuille ja tuntemattomille. Kiitos Unity posselle. Kiitos Orkidean , jalat on nyt ihan muussina.
[q]egmondo, 3.8.2008 13:38:
Aivan täydelliset bileet! *sydän* Unitywatch kiittää ja kumartaa*iloinen*
[/q]
EI HYVÄÄ PÄIVÄÄ!
[color=blue]hymyilyttää.... virnistyttää... hyrisyttää... [/color]*jiihaa*
[color=turquoise]vielä unissanikin olin vielä saaressa kivassa tunnelmassa.. tosin unessa kotiin pääsy oli erikoisempi, vesitasoja tuli rantaan kuin takseja
siis unessani[/color]
[color=deeppink]iso kiitos unity porukalle ja ystäville taas kerran
ja tietty teille kaikille jotka näitte vaivaa tälläytyä näihin kemuihin upeasti [/color]
parhautta! jalat aivan reikaileina mutta jumankauta että oli sen arvoista.
Uskomatonta työskentelyä illan tähdeltä
Helvetin jees kaikinpuolin!
-r-
[q]Lost-Soul, 3.8.2008 11:26:
-klips-
Loppuillasta alko ihmisiltä häviämään se kuuluisa unityplur meininki ja porukka kännin kasvaessa muuttu osittain jopa ärysttävän agressiiviseksi. Välillä tuntu siltä, että "parhaissa bileissä" pitää vetää kovimmat kännit moneen vuoteen.
Noh.. olihan siellä kivaa, mutta Jumala ei saapunut enkelikuoron säestyksellä.
[/q]
Pari kertaa joutui tosiaa yllättymään joidenkin yksilöiden käytöksestä, ihme hv-aggre-kääliöitä MUTTA 90 % porukasta oli aivan mahtavaa ja hyvällä meiningillä.
Jumala ei ehkä näyttäytynyt mutta näin Jeesuksen!
Suurkiitos järjestäneelle taholle ja kaikille panostaneille, special thanks to:
terassin baarimikkoneiti
Lord Of The Rings -esityksen väki (upeaa)
tulishown neidit (mielettömän hieno näky pimeässä elokuun yössä meren rannalla, wau)
kersanttimajurimikäsenytoli joka vei meidät sinne rannalle (taisi olla Niko)
kaikki dj:t *sydän*
sateenvarjon suojaa laiturilla tarjonneet pojat ja tytöt
herrasmies joka Pietarinkadun ja Neitsytpolun kulmassa pysäytti käytössään olleen taksin ja otti meidät märät viluiset tytöt kyytiin
Irronneesta korkolapusta huolimatta Voodoo People sai aikaan sellaisen tanssihyppyriehumisreaktion, että en ole ennen kokenut. Seuraava biisi pudottikin sitten jo polvilleen. Missään ei ole koskaan soitettu niin hyvää musiikkia kuin eilen sain kuulla.
Edit. krapulalukihärö
[q]vuokko, 3.8.2008 14:36:
[color=blue]hymyilyttää.... virnistyttää... hyrisyttää... [/color]*jiihaa*
[color=turquoise]vielä unissanikin olin vielä saaressa kivassa tunnelmassa.. tosin unessa kotiin pääsy oli erikoisempi, vesitasoja tuli rantaan kuin takseja
siis unessani[/color]
[color=deeppink]iso kiitos unity porukalle ja ystäville taas kerran
ja tietty teille kaikille jotka näitte vaivaa tälläytyä näihin kemuihin upeasti [/color]
[/q]
[color=yellow]Onpas[/color] Rasittavaa [color=blue]Lukea[/color] [color=red]Tällaista[/color] Postausta.
*jiihaa**hikoil*
Tulipa sitten Unitytkin koettua. Ensimmäistä kertaa selvisin saareen, ja valitettavasti niinkin myöhään kun vasta kymmeneltä. Paikanpäällä oli mukavasti iloista possea, mutta valitettavasti kyllä itse ainakin petyin. Näistäkin bileistä löytyi aivan yhtä paljon urpoja, jollei jopa enemmän, kuin perus bileissäkin. Se ei kuitenkaan iltaa pilannut, enemmänkin ehkä harmitti, että Unity PLUR hype olikin vain Hypetystä, eikä sitä itseään. Tai sitten vika on vain tässä suunnassa.
Ilta oli kuitenkin ikimuistoinen, siitä suuret kiitokset järjestäjille, sekä paikalla olleille ystäville
Kyllä keleistä huolimatta rokkas =) Meni ilta sit juomien nauttimisen puolelle joten kamera jäi pääosin käyttämättä (mutta näytti olevan kuvaajia siihen malliin ettei kuvia ainakaan jää puuttumaan). Musa-anti oli omaan makuun sopivaa ja omista soitannoista tuttuja kappaleita tulikin jatkuvalla tahdilla ^_______^
Kiitos unityposselle ja iso hali ystäville ja tutuille!
plur
Upeaa! *sydän* Kiitos!
Ei oo kyllä hirveästi lisättävää, ihan mieletön ilta! Paluumatka oli tosiaan työn ja tuskan takana mutta eipä sekään päässyt pilaamaan fiilistä, kaikki toimi ainakin mun mielestä just niinku pitiki enkä ainakaan ite huomannut mitään rähinätyyppejä lähettyvillä :) Musiikki oli kokonaisuudessaan hyvää läpi illan ja oli tosi siistiä että ihmiset olivat panostaneet pukeutumiseen, siistein asu oli mun mielestä illan maestron ohella Tapilla, hämmentävin Homegrovella ja viilein tietty Miika Kuismalla
t. Marcus Aurelius
edit: niin joo, ja iso kiitos vielä Unity-porukalle tästä. Toivottavasti tässä välissä on vielä muutakin ennen 2.8.2025 klo 18 :)
Kiitos Unityn porukalle loistavista bileistä ja anteeksi kaikille jotka oli mun kanssa jossain tekemisissä illan aikana. :D
Olihan kyllä taas kaiken odottamisen arvoiset bileet. Paikka oli taas kauniina niinkun aina, paljon mukavia ihmisiä ympärillä, musiikki oli hyvää ja hienoa katsoa kun ihmiset olivat panostaneet iltaan
"Joku" oli kyllä nyt sotkenu mun viinat koska olin lopulta aivan uskomattomassa lekassa, vähempikin olisi riittänyt. Harmi että kävin näin just näissä juhlissa kun muistikuvat on sitämyöten vähän hatarat.
kiitos ja anteeksi.
ps. pahoitteluni vielä kerran kukkatytölle mun törttöilystä, en oikeasti tiedä missä välissä mä onnistuin niitä kukkia tallomaan siellä pimeässä.
[o]pps. etsintäkuulutus, mulla oli jossain vaiheessa iltaa amman käsiraudat käsissä ja muistelen että joku kävi vapauttamassa mut, en vaan muista kuka se oli. Voisiko asianomainen ottaa yhteyttä Ammaan, se kaipailee niitä jo? ;)[/o] -Nämä löytyivätkin jo. :)
Kiitos! *sydän*
Toivottavasti nähdään vielä Unity(ja) ennen seuraavaa elämää.
Taa fiilis, taa fiilis, TAA FIILIS! Kiitos eilisesta! *sydän*
[q]Homegrove, 3.8.2008 18:34:
Kiitos Unityn porukalle loistavista bileistä ja anteeksi kaikille jotka oli mun kanssa jossain tekemisissä illan aikana. :D
[/q]
helmi maalaisjunttiasu :D
[q]anton fine, 3.8.2008 18:57:
[/q]
Ysäri metallimies oli kyl illan parhaita :)
[q]ville, 3.8.2008 19:10:
---
anton fine, 3.8.2008 18:57:
---
Ysäri metallimies oli kyl illan parhaita :)
[/q]
niin se jooo, katoin just kuvasta :D