UNITY THE ISLAND 2008 2.8.2008 @
Oli kyl aika... vau. Todella paljon hienoja juttuja - tuttujen ja tuntemattomien puvut ja hymyt, musiikki sekä sisällä että ulkona (rannalla ennen sisämusan alkamista, chill-out, sekä tietty pääareenan musa kuunneltuna siellä ulkokatoksessa), herkkua safkaa oli vielä kun tultiin paikalle, valot jotka loi koko saaresta maagisen paikan, uv-neppirata, Tolkien-luenta LotR-scoren soidessa taustalla (tuli oikein kylmiä väreitä *sydän*), tulishow (hienoin mitä olen ikinä nähnyt *pihkassa*)... Ainoastaan sääkone olisi voinut tehdä tästä illasta puitteiden puoleen onnistuneemman!
Onnistui sitä kuitenkin itse vähäsen pilaamaan itseltään kokemusta tuhraamalla aikaa ihmisten etsimiseen tai yleiseen haahuiluun, ja tietty kun kaikki illemmalla ahtautui sisätiloihin jokseenkin päihtyneinä niin seurasihan siitä vähän tungosta, mutta hyvillä mielin selvittiin kuitenkin.
Anteeksi kaikille joiden niskaan mun reivishamaanisauva kaatui! Kehenkään se ei tietääkseni osunut oman käden kautta, mutta välillä kun tanssin laitoin sen nojaamaan seinään, ja siinä helposti ohikulkevan jalka sitten tönäisi sen kumoon... Oli vähän epäkäytännöllinen, myönnän!
Mutta se musa, ai että! Illan paras biisi mulle oli Transatlantic!
Ja tosiaan peukut pystyyn uimareille!
Ja illan En Vaan Osaa-hetki (tm): meinasin onnistua lukitsemaan itseni miesten vessaan.
Edit: nii joo, ja siitä piti vielä sanoa että näissä bileissä huomasi kuinka järjestävä taho on tehnyt kaikkensa sekä sille että ihmisillä olisi mahdollisimman paljon hymyilemisen aihetta, että sille että ihmisillä olisi mahdollisimman vähän aihetta alakuloisuuteen.
Nyt se on kuopattu kunnialla nää uunisaaren reissut. Terveisiä pojille vartiotulillla, hyvin tuli vettä, big ap LV!
*sydän*
Kiitos tästä, jälleen. Ei tähän voi muuta sanoa kun että ikävä tätä tapahtumaa tulee, ei voida enää puhua pelkästään bileistä vaan enemmänkin matkasta fun planetille missä kellään ei oo tylsää.
Äh, tyhjä fiilis, toivottavasti Unity posse jaksatte järkätä vielä jotain, muuten tulee galaksin kokoinen tyhjiö Helsingin bile-elämään.
Täydellinen ilta, hienoja asuja ja perus unityfiilis =
-M
Damn, missattiin muuten yhteiskuva!
Oli kyllä ihan älyttömän hauskaa! *sydän* Paras hetki oli alkuillan rantabileet, on aina erikoisen mahtavaa juhlia ulkona ja vielä merenrannalla. Ulkona myös erilaiset hienot ja kekseliäät asut niihin kuuluvine käytöksineen pääsivät parhaiten esiin
Kiitos Unity-posse!
Maanantai ehkä vähän hajottaa, mutta onpahan taas jotakin mitä muistella.
Alkuillasta oli ihana haahuilla frendien kaa ja ottaa hassuja kuvia kaikkien aivan sairaan mageista kostyymeistä. Ja onnistuin ekaa kertaa saamaan safkaakin buffasta.
Biitsibileet oli aivan fabulous! Suomessa sitä pääsee tekemään niin harvoin.
Sen jälkeen sitten tulikin jorattua jalat aivan soseeks sisätilosissa. Tulitytöt jne jäi väliin, mutta en valita. Tunnelma sisällä oli just se kuuman kostean hikinen mitä odotinkin. Ei haitannut, mulla oli vähän vaatteita päällä Tykkäsin tosi paljon herran soitannosta, oli kivan vaihtelevaa. Voodoo remix ja psykeilyt siihen kans päälle ja mä olin aivan myyty..
Kiitokset järkkäreille, teitte hienon työn. Näitä tullaan kaipaamaan.. Kiitokset myös kaikille kavereille ja kanssabilettäjille, oli mahtavaa saada jakaa tää ilta teidän kanssa! Oli niin siistiä että jengi oli tosiaankin panostanut tähän iltaan. Ja loppuun vielä pakollinen
Ja yritin etsiä jotain valittamisen aihetta ettei mee ihan kritiikittömäks plurinaks, mutta eipä nyt vaan löydy. Säälle ei voi mitään
Erittäin suuri kiitos koko Unityn porukalle loistavasta tapahtumasta!
Oli ilo ja kunnia saada jälleen olla mukana Uunisaaren mahtavassa tunnelmassa.
Porukka oli panostanut pukeutumiseen hyvin ja asut olivat kerrassaan mahtavia.
KIITOS UNITY!
-This is not Ibiza, this is not Miami, this is Uunisaari-
Kiitän ja siitän, aivan loistavat bileet, ilta onnistui täydellisesti!
Kiitos siitä kuuluu siis Unity poppoolle ja kaikille ystäville
Masentavaa, että nää oli vikat Unityt Uunisaaressa, olipahan kesän parhaat bileet ainakin!!!
Eli pidemmittä puheitta, tänks juu
Aivan mahtavat bileet. Monta vanhaa tuttua ja muutava uusi tuttavuus.
Loistavaa musiikkia ja loistavia valoja.
Kiitos kaikkille järjästelyissä mukana olleille.
Ei voi muuta kuin olla onnellinen.
Takuuvarma 150% hauskuus toteutui jälleen*aplodit* siitä kaikille ystäville ja Unityn väelle;
uber kännin (tai minkä nyt vaan) vetäjät eivät vaan käsitä että se hauskuuden määrä ei kulje käsikädessä kiskotun päihteen määrän kanssa! näitä on aina ollut ja aina tulee oleen...harmi
mutta oma asennoituminen tähän tilanteeseen auttaa myös. Ja mitä tulee niihin epäsosiaaliisiin seko yksilöihin joita aina myös löytyy niin se on vaan tuurista kiinni törmääkö niihin vai ei itse en ole 20 vuoden klubittamisen aikan törmännyt kertaakaan, kunnes harmikseni nyt Unity iltana. Joku random tyyppi jota en tuntenut alkoi kiskoa minut pois tanssilattian edestä takaosaan, sellaisella voimalla ja vauhdilla ettei siiinä paljon laitettu vastaan ja alkoi keuhkoa että mun pitäis rauhoittua (eli lopetta hymyily ja tanssiminen sekä seistä paikoillaan hapan ilme naamalla?) en kerinnyt vastata mitään niin hän oli jo kiskomassa minua ulos terassille. En tiennyt tuleeko hyvää tai pahaa niin sain väänettyä otteen irti ja lähdin kohti narikkaa? Koko hässsäkän aikana en nähnyt naamarini takaa kunnolla kaverin pärstäkerrointa, ja enkä viitsinyt pikku insedentistä pokeille narista. Kello pukkas silloin jo 02.00 joten päätin fiksuna ja viisaampana lähteä saarelta. Tapaus sinällään oli suht harmiton mutta sangen fiiliksen pilaaja, mutta ei se kokonais tapahtumasta jättänyt huona fibaa sillä Uunisaaren Unityn omaa mieletönä ja uuniikkka fiilistä ei nyt lannista sade, öykkärit ,pienet haaverit , hukkunut omaisuus...KIITOS*hymy*
P.s kyseiselle hemmolle kysymys jos luukee näitä? kuis se lopppuilta sujui?*vink*
[q]Lateps. pahoitteluni vielä kerran kukkatytölle mun törttöilystä, en oikeasti tiedä missä välissä mä onnistuin niitä kukkia tallomaan siellä pimeässä. *blush*[/q]
Joo eipä mitään, sori omasta puolesta että tuli vähän äkäisesti tiuskittua, koko päivä syömättä niin verensokeri oli niin alhaalla että ärsytyskynnys oli kovin matalalla...
Oma ilta kului aika pitkälti kerätessä nimiä kiitoskirjaan ja pilkkopimeässä rannalla kukka-asetelmaa vääntäessä (olikin vaikeampaa kuin ensin luuliin) joten harmi kyllä itse bileistä ei ehtinyt nauttimaan niin paljon kuin olisi halunnut. Tulin saarelle ilman lippua mutta aartenetsinnässä löytyi avain jolla sai lunastettua lipun, ja se olikin päivän makein hetki ja hauskin yllätys! Bileiden suhteen kaikki oli taas viimeisin päälle hienoa ja hiottua, ei voi kun haikeana harmitella että ensi kesänä ei Unitysaarea ole tiedossa.
Kiitos kaikille muistokirjaan kirjoittaneille ja iloisille ihmisille jotka tekivät Unityista UNITYT <3
[q]m.o.s, 4.8.2008 12:45:
-This is not Ibiza, this is not Miami, this is Uunisaari-
[/q]
Meni muuten tanssilattia totaali pähkinöiks ton aikana *sydän*
-M
Kiitos kaikille paitsi säiden haltialle! Aikansa kutakin ja uutta putkeen.
Oliko nyt btw niin, että vain mä ja Orkidea oltiin pukeuduttu reivi/acid-pelleiksi, vai tunnustaako joku muukin Omalta osaltani sain asuidean nähtyäni Sillä Vielä Suuremmalla Saarella acid housea/Summer of Love'n 20-vuotisjuhlavuotta juhlistavia smileykuvioisia t-paitoja. Hinta 50 Spacen kaupassa, koko sinänsä oikeaoppisesti "lainapeite". En ostanut. Eurokankaasta ja Tiimarista sai siistimpää rekvisiittaa halvemmalla.
Oli kyl loistokasta! Kiitokset Unity-posselle ja kavereille hyvistä bileistä!
Mitä muuten tapahtuu 2.8.2025 klo 18.00? Pääseekö tolla samalla rannekkeella silloinkin bileisiin? :D
T: Paavi
[q]JussiS, 4.8.2008 17:06:
Mitä muuten tapahtuu 2.8.2025 klo 18.00? Pääseekö tolla samalla rannekkeella silloinkin bileisiin? :D
[/q]No ainakin se on lauantai, joten toivossa on hyvä elää :)
[q]Riku, 4.8.2008 17:07:
No ainakin se on lauantai, joten toivossa on hyvä elää :)
[/q]
Mahtaakohan ranteesta kerran poistettu ranneke käydä, vai tarviiks tota pitää tää vajaa 20 vuotta viel päällä?
kiitos, oli aivan ihanaa <3
ei muuta lisättävää.
Mahtava ilta!
Mulla alkaa vähitellen poskilihakset kramppaamaan, kun vieläkin hymyilyttää ja naurattaa kaikki mahtavat asut ja se hyvä meininki, mikä saarella oli. Parhautta!
Joo ei ole enää juuri lisättävää muiden kehuihin, mahtavat bileet kaikinpuolin. Orkidea soitti loistavaa settiä, tuli oltua tanssilattialla enemmän kuin muissa kuluneen vuoden bileissä yhteensä.
Kiitokset Unitylle näistä ja kaikista menneistä saari-bileistä *sydän*
Palkittiinko siellä paras asu? Jos niin mikä?
Hauskaa oli katsoa kuvia, kun jengillä oli ihan oikeasti ideaa noissa puvuissansa. Varsinkin nämä ryhmäpukeutumiset oli hauskoja (baywatch, lumikki & kääpiöt...).