UNITY THE ISLAND 2008 2.8.2008 @

Back to tapahtumat O

Messias näyttäytyi ja kaikki oli lähes täydellistä (paitsi yksi asia):

Illan nauhoitus kusi. Täydellisen setin sijaan tallessa on 6h kohinaa. Sanat ei riitä kuvaamaan sitä pettymystä, jonka tänään koin, kun laitoin ensimmäisen osan soimaan. Ei mitään tietoa missä oli vikaa, testinauhoitus oli kuitenkin täydellinen.... taitaa vaan olla niin, että tätä iltaa ei ollut tarkoitettu toistettavaksi.

[q]ville, 4.8.2008 20:36:

Illan nauhoitus kusi. Täydellisen setin sijaan tallessa on 6h kohinaa.
[/q]

Voi itku :(

taitaa vaan olla niin, että tätä iltaa ei ollut tarkoitettu toistettavaksi.
[/q]

Tuo minullekin tuli mieleen, kun viestisi luin.

[q]meisi, 4.8.2008 19:35:
kiitos, oli aivan ihanaa <3
ei muuta lisättävää.
[/q]

Second That. Jälleen kerran ikimuistoisen uskomaton Unity ;) jää haikailemaan perään ja toivomaan lisää...

taitaa vaan olla niin, että tätä iltaa ei ollut tarkoitettu toistettavaksi.
[/q]

Jotkut hetket on luotu vain siihen hetkeen - aikaan ja paikkaan. Elääpähän ikuisesti jengin muistoissa, joten antaa vaan ajan patinoida rauhassa...

Illan nauhoitus kusi. Täydellisen setin sijaan tallessa on 6h kohinaa. Sanat ei riitä kuvaamaan sitä pettymystä, jonka tänään koin, kun laitoin ensimmäisen osan soimaan. Ei mitään tietoa missä oli vikaa, testinauhoitus oli kuitenkin täydellinen.... taitaa vaan olla niin, että tätä iltaa ei ollut tarkoitettu toistettavaksi.
[/q]No voi pyllyn pylly. Mie niin luotin, että saan nauttia Tapsan setin vielä jälkeenpäin kuultuani, että se nauhoitetaan. Mulla meni siellä Klubitza puolen valopöydän takana ilta suurimmaksi osaksi. Itku.

Oli mahtava vk-loppu, joka vasta äsken päättyi kun kotiin pääsin. Hienoa oli huomata se harmonia mikä järkkäysporukalla on. Paljon auttavia käsiä, joilla suurinpiirtein kaikilla oli oma roolinsa ja kaikki tapahtui hyvässä hengessä ja hymysuin. Tapahtumassa oli valtava panostus ja saari oli täynnä mitä mielenkiintoisempia yksityiskohtia. Mun henk. koht. lemppari oli se musta robotti pääsalin dj-pöydän edessä jonka haarojen välistä ammuttiin savua.

Kiitokset suuret koko Unityn poppoolle.

Oli kiva kiitos*hymy*

Orkidean rantasoittelut oli kyl parasta pitkään aikaan! Ei voi oikeen mistään valittaa, nopeasti meni 10 tuntia saarella <3

Oli kyllä varmaan mun tähän asti parhaat Unityt. Se fiilis, kun Unity-teh song lähti soimaan tanssilattialla, kylmät väreet tuli, ja Mayday loppuun räjäytti ainakin meikäläisen&Pikachun*plur**plur**plur* Oltiin niin liekeissä ja tukka tulessa*lmao*

Rantabileet ja yhteiskuva oli kans upeeta*aplodit*

Nää on varmaan ne bileet mitä mä sit vanhana tuun muistelee haikeana.. Kiitos!*sydän*

Ainiin, tuli sitten aivan lopuksi itkettyä vaimolle ja tapsallekkin, että nyt kun Unityt loppuivat ja mitä tää kaikki oli ja merkitsi mulle.. *nyyh**sydän*

Kuvia tulossa, kunhan vaan jaksaa väsää ne kuosiin ja erotella jyvät (l)akanoista

[q]Lyylikki, 4.8.2008 20:27:
Palkittiinko siellä paras asu? Jos niin mikä?
[/q]

Paras asu oli kyllä Daffyd Thomas, the only gay in the village

Muuten mihin osoitteeseen se yhteiskuva tulee näytille?

olipahan reivit. <3 kiitos ja kumarrus.
klasarit ja trooppinen ilmankosteus = *sydän*!

Tässä vielä pari kuvaa alkuillasta: http://bit.ly/47C8yO.

Loistavat kekkerit oli vaikka %-juomaa näytti virtaavan enemmän kuin laki sallii *känni*
Toimiva asia oli myös paikan pöperöt me likey!
Tämän jälkeen saikin tampata trooppisessa ilmastossa yhden miehen orkesterin soittaessa

*kiitosh*

--pete

[q]inorbit, 5.8.2008 12:17:
Tässä vielä pari kuvaa alkuillasta: http://bit.ly/47C8yO.
[/q]

Jei, minäkin löydyin täältä!

Kiitoksia kaikille kuvaajille upeista kuvista!

[q]

Paras asu oli kyllä Daffyd Thomas, the only gay in the village

[/q]

Jumprahuiti, en nähnyt. Itse mietin Lou ja Andy comboa, mutta en ollut täysin tyytyväinen Britanniassa näkemiini asusteisiin ja toisekseen oleellinen osa rekvisiittaa, pyörätuoli, puuttui ja en ole ihan varma olisiko yhtä pyyteetöntä Louta löytynyt lykkimään minua pyörätuoli rantahiekassa. Tietysti olisin käynyt pulahtamassa vedessä, jos Lou olisi käynyt hakemassa ruokaa välillä... I want that one!

Kotona on vain halpa kopio Daffydistä ja sen viljelemät lausahdukset. Kerran oma Daffyd oli pudonnut yöllä hyllyltä ja toisteli läpi yön lauseitaan painonapin jäädessä painalluksiin. Jossain vaiheessa heräsin ja epäilen yhäkin, että se oli vähemmistön laatima salaliitto saada subliminaalisin viestein jäsenistön määrää kasvatettua yhdellä. Harmi, kun ostin vain yhden. Toisen olisi voinut antaa jollekin kaverin poikalapsista ja katsoa kuinka kauan isi antaa nuken olla pojan sängyssä.

[q]Roope Ankka, 5.8.2008 14:29:
Kotona on vain halpa kopio Daffydistä ja sen viljelemät lausahdukset. [/q]

Meillä on tollanen samanlainen, tosin ostettuna Little Britain Live Tour -keikalta Lontoosta. Paras matkamuisto ikinä, ei siinä mitään! "Uunisaaren Dafydd" oli hyvä jossain vaiheessa sitä youtube-videota kun silt oli se Myfanwy kateissa. Ja Bacardi and Coke.

Kiitos Unity ja kiitos Uunisaari tämä oli parhautta. Ainoat huonot puolet oli ajan liian nopea kuluminen ja sade, mutta näille edes Unity ei voi mitään. :) Toivottavasti tulevaisuus tuo tullessaan vielä jotain...

Vihdoin ja viimein on varsinainen galleria saatu tehtyy. Kuvista löytyy osoitteesta: http://knuutti.1g.fi/kuvat/Events/Unity%20The%20Island%202008/

(jostain syystä en saa linkattuu yhtää kuvaa tänne)

[q]Lost-Soul, 5.8.2008 20:00:
Vihdoin ja viimein on varsinainen galleria saatu tehtyy. Kuvista löytyy osoitteesta: http://knuutti.1g.fi/kuvat/Events/Unity%20The%20Island%202008/

(jostain syystä en saa linkattuu yhtää kuvaa tänne)
[/q]

Hienoja kuvia =) Milläs putkella/putkilla oot kuvannu, vai onko ihan se kittiputki? Itellä sama kamera ja olen putkia hankkimassa, niin vähän tiedustelua :) Hienot bileet näyttäneet olevan muutenkin..

O