UNITY THE ISLAND 2008 2.8.2008 @

Back to tapahtumat O

Imo muistaaksein niitä on viimeisimmät kerrat saanut vain 2 per nenu, vai pettääköhän mun muisti ihan täysin

[q]Super-Kerttu, 4.6.2008 12:43:
---
Norb, 4.6.2008 12:42:
Ööh, ei jaksa kahlaa läpi koko topicia.. Montako lippua saa lunastettua/ henkilö?

---

4 on ainakin ollut edellisvuosina lippujen määrä.. Eipä ole mitään uutta infoa tainnut asiasta tulla..
[/q]

Vaihdellut 2 ja 4 välillä... viimevuonna oli kyllä 4, tiedä sitten miten tänä vuonna. Jos tästä ei tule erikseen infoa, ei välttis kannata luottaa siihen, että saa 4 per naama...

viime vuonna taisi olla ennakkotieto 2lippua per nenä, mutta jonossa kuultiin että saa sittenkin 4. Tämän takia emme sitten saaneet lippuja vaikka tultiin 60min ennen streetin avaamista. Sinne rynnättiin nimittäin kahdesta eri suunnasta joten periaatteessa kolme jonoa yhdisty yhteen. Tämän takia olisi ihanaa jos vain järjestäjät pystyy järjestämään selkeän jonotusjärjestelmän, yhdestä sisäänpääsystä ONLY... Jonotusnaru streetbeatiin asti! *jiihaa*EIkö se olisikin paras systeemi?

Toivottavasti tänä vuonna on niin että 1 lippu per asiakas. Olisi omasta mielestä reilua että liput menee ennen kaikkea niille jotka sinne vaivautuvat jonottamaan. Konaisuuden kannalta olis vielä
natsempaa että liput olisi saatavissa samaan aikaan ympäri Suomen esim. tiketeistä.
Näin ollen ne jotka eniten aikaansa ja vaivaansa uhraisivat, saisivat varmiten liput.
Näin myös minimoitaisiin trokaus.

[q]Stike-Z, 4.6.2008 14:38:
Sinne rynnättiin nimittäin kahdesta eri suunnasta joten periaatteessa kolme jonoa yhdisty yhteen. Tämän takia olisi ihanaa jos vain järjestäjät pystyy järjestämään selkeän jonotusjärjestelmän, yhdestä sisäänpääsystä ONLY... [/q]

Mä olin kanssa viime vuonna jonottamassa lippua ja yksi jono siinä kyllä vaan oli.

[q]Anselmi, 4.6.2008 14:49:
Toivottavasti tänä vuonna on niin että 1 lippu per asiakas. Olisi omasta mielestä reilua että liput menee ennen kaikkea niille jotka sinne vaivautuvat jonottamaan. Konaisuuden kannalta olis vielä
natsempaa että liput olisi saatavissa samaan aikaan ympäri Suomen esim. tiketeistä.
Näin ollen ne jotka eniten aikaansa ja vaivaansa uhraisivat, saisivat varmiten liput.
Näin myös minimoitaisiin trokaus.
[/q]

Miten tuo minimoisi trokauksen? Jos joku menee streetin eteen jonottamaan lippuja pelkästään fygy mielessä, eikös se tee sen saman myös tiketin edessä? Ja halukkaita ostajiahan riittää varmaan jokaiselle myytävälle lipulle vähintään kaks...

Eli jos joku arvostaa massia enemmän ku itse bileitä eikä koe jonottamista vaivana, niin ei kait se ihan kauheesti oo riippuvainen paikasta tai tavasta miten lippuja myydään, IMO.

-M

[q]Mark, 4.6.2008 15:17:
Miten tuo minimoisi trokauksen? Jos joku menee streetin eteen jonottamaan lippuja pelkästään fygy mielessä, eikös se tee sen saman myös tiketin edessä? Ja halukkaita ostajiahan riittää varmaan jokaiselle myytävälle lipulle vähintään kaks...

Eli jos joku arvostaa massia enemmän ku itse bileitä eikä koe jonottamista vaivana, niin ei kait se ihan kauheesti oo riippuvainen paikasta tai tavasta miten lippuja myydään, IMO.

-M
[/q]
No kyl mä uskon et vähemmän houkuttaa se et saa yhden lipun ja voi sen myydä, kuin vaikka
se että saa neljä lippua ja myy ne. Plus että katoaa kokonaan se että käy hakemassa lipun itselleen ja myy loput 1-3.

[q]Anselmi, 4.6.2008 15:22:
No kyl mä uskon et vähemmän houkuttaa se et saa yhden lipun ja voi sen myydä, kuin vaikka
se että saa neljä lippua ja myy ne. Plus että katoaa kokonaan se että käy hakemassa lipun itselleen ja myy loput 1-3.
[/q]

Onks tiketissä sit jotkut kiintiöt olemassa ettei voi tilata useampaa ku yhden lipun itselleen vai kuis? En ole ihan perillä...

-M

[q]Mark, 4.6.2008 15:25:
---
Anselmi, 4.6.2008 15:22:

---

Onks tiketissä sit jotkut kiintiöt olemassa ettei voi tilata useampaa ku yhden lipun itselleen vai kuis? En ole ihan perillä...

-M
[/q]
Ilmaisin itseäni kohtuu epäselvästi. Siis seuraavaan hain takaan:

Ensinnäkin olisi hienoa jos lippukiintiö olisi yksi per asiakas.

Toiseksi olisi jees (valtakunnallisen tasa-arvon kannalta) että liput tulisi myyntiin Tiketissä
tai lippupalvelussa. Juurikin yksi per asiakas kiintiöllä.

Tiketissä asiakasta kohti myytävien lippujen
määrä riippuu täysin siitä kuinka tapahtuman järjestäjä haluaa.

[q]Anselmi, 4.6.2008 15:30:
Ensinnäkin olisi hienoa jos lippukiintiö olisi yksi per asiakas.
[/q]

Täs on vaan se ongelma, että osa porukasta ei pääse jonottaman vaikka kuinka olis halua. Esim. jos on ulkomailla tai vaikka nihkeessä työpaikassa, jossa ei yhtään anneta periksi että pääsis lippuja jonottamaan..

[q]Annakins, 4.6.2008 14:55:
---
Stike-Z, 4.6.2008 14:38:
Sinne rynnättiin nimittäin kahdesta eri suunnasta joten periaatteessa kolme jonoa yhdisty yhteen. Tämän takia olisi ihanaa jos vain järjestäjät pystyy järjestämään selkeän jonotusjärjestelmän, yhdestä sisäänpääsystä ONLY...
---

Mä olin kanssa viime vuonna jonottamassa lippua ja yksi jono siinä kyllä vaan oli.
[/q]

oli yksi jono ja kukaan ei kyl IMO kiilaillu. Moni vielä varmisti "missä on jonon pää". En tiedä sit missä jonossa nää valittajat on olleet

Onneksi on loma tuolloin ni voi tulla taas "piknikille" aamusta streetin eteen *joo*, Perinteiset jonotreffit siis taas kavereiden kanssa

[q]Trixie, 6.6.2008 07:37:
Onneksi on loma tuolloin ni voi tulla taas "piknikille" aamusta streetin eteen *joo*, Perinteiset jonotreffit siis taas kavereiden kanssa
[/q]
Mä voin tuoda mankan ja jäätävän hyvää musaa*nauru*!

[q]Jammailija, 6.6.2008 09:35:
---
Trixie, 6.6.2008 07:37:

---

Mä voin tuoda mankan ja jäätävän hyvää musaa*nauru*!
[/q]

Odotus-/jonotusmusiikki vois olla oikeesti poikaa

Näitä ei voi missata *sydän*

Nyyh, goodbye Uunisaari. Ekoissa saarissa paikalla 2003 ja täällä myös satavarmasti. Ties jos ne seuraavat bileet on vasta Unity 20v...

vois pistää vapaatoiveeks ton vkonlopun. onhan siitä jo kahdeksan vuotta, kun ekan kerran oli uuniksen bileis, eikä tosiaan tiedä tuleeko niitä enää tai jaksaako :)

[q]Epicuros, 9.6.2008 19:46:
vois pistää vapaatoiveeks ton vkonlopun. onhan siitä jo kahdeksan vuotta, kun ekan kerran oli uuniksen bileis, eikä tosiaan tiedä tuleeko niitä enää tai jaksaako :)
[/q]

Tätä onkin jo odotettu vuoden verran :D Niiinnnnn täällä!!!!!

http://www.clubunity.org/2008/Unity-Uunisaari-2008-flyer-pieni.jpg

“Dear friends,

The coming August Unity will say farewell to Uunisaari. The last Unity The Island will be held on Saturday the 2nd of August, 2008. If the champagne has wiped the memory of every previous Island party from your brain, we urge you to join us in this last dance to make this night one to never forget. Unity is, and has always been, all about you, the people creating the atmosphere. All of us doing it together, in unity.

You will see old friends and perhaps unite with a few new ones on a miniature holiday for grownup ravers. You will join a crazy- friendly-all-together-hands-in-the-air future tribal ritual with hippies and bankers. You will experience peace, love, unity and respect, all hand-made with love for you. You will enjoy drinks and a guaranteed hangover too! We can’t wait to see the smiling faces arriving to The Island with minds full of excitement and bags full of food and drinks.

There will be a DJ Orkidea six hour set in his purest tone, a chance for him to exhibit his true musical vision. Slusnik Luna will appear live, maybe even on stage, Unity Collective promises to go super eclectic in Klubiza, Lowland will put a tear in your eye with his piano concert on the beach, and DJ Indigo will sooth you to somewhere between dream and the campfire. We are rooted in the kikkelitrance culture of the 90s while keeping the music fresh and up-to-date.

We may sound naive, but we are members of the first rave generation and proud of it. We long for the honest spirit of the illegal raves of the early 90s. It will be a celebration of life but also a tribute to a lost Friend, Unity primus motor Harri Aalto. Rest in peace dear friend. You are always with us.

It’s been an amazing five years in Uunisaari but now it’s time to move on. This culture has always been about constant progression and closing one page usually opens a new one… Forwards ever, backwards never. To celebrate the ending of an era, the last Unity The Island will be a Magical Masquerade. Transform yourself into someone else and throw your hands in the air, just like you don’t care. This is not Ibiza, this is not Miami, this is Uunisaari.

Yours truly, the whole Unity Posse”

(c) http://www.clubunity.org/list/

O