UNITY THE ISLAND 2008 2.8.2008 @
30e... olisi voinut olla enemmänkin, mut kelpaa kyllä :)
Onneksi on samana päivänä kaverin häät kaukana Helsingistä, niin ei tarvi arpoa lähteekö yrittämään lippuja tänne. :)
[q]ville, 11.6.2008 07:17:
30e... olisi voinut olla enemmänkin, mut kelpaa kyllä :)
[/q]
Miksi enemmän?
EDIT: Siis olisiks halunnut että liput maksaa enemmän?
Vai tatkoitatko että odotit että liput maksaa enemmän?
[q]Anselmi, 11.6.2008 08:25:Miksi enemmän?
EDIT: Siis olisiks halunnut että liput maksaa enemmän?
Vai tatkoitatko että odotit että liput maksaa enemmän?
[/q]
Enemmän on aina enemmän =)
Unityn tapauksessa nostettu lipunhinta on aina tarkoittanut parempia fasiliteettejä ja siten imo olisi ollut perusteita nostaa hintaa vieläkin suuremmaksi ja samalla tarjota enemmän. Ei sinällään, eihän sitä voi missään määrin sanoa, että nykyisellä hinnalla ei saisi tarpeeksi mukavia lisäjuttuja ja ylipäätään vastinetta rahalle....
Tossa suuremmassa lipunhinnassa olisi vielä ollut sellainen juttu, että unity olisi voinut ostaa työvoimaa vielä enemmän kun aiempina vuosina ja siten ostaa itselleen enemmän vapaa-aikaa :)
[q]ville, 11.6.2008 08:56:
Enemmän on aina enemmän =)
[/q]
Imo Unityt on joka kerta tarjonnut kaiken ja enemmänkin (no tän kyl varmaan allekirjoittaa meistä kumpikin:) ja fasiliteettien nosto lähinnä tois
riskin että menis hifistelyksi ja country house meiningiks, sen sijaan että nautittaisiin siitä tärkeimästä, eli tunnelmasta, ihmisistä ja musiikista*hymy* Mutta toki
ymmärrän kantas Ville ja siitä on erittäin samaa mieltä että Unity jos joku on aina tarjonnut rahoille vastinetta, oli lippujen hinta sitten mikä tahansa. Unity lippujen hinta ei ole koskaan ollut missään
järkevässä suhteessa siihen mitä niiden arvo on ja mitä niillä saa*hymy*
koskas liput myyntiin?
[q]Anselmi, 11.6.2008 09:26:
riskin että menis hifistelyksi
[/q]
me *sydän* hifistely
[q]ville, 11.6.2008 10:27:
---
Anselmi, 11.6.2008 09:26:
riskin että menis hifistelyksi
---
me *sydän* hifistely
[/q]
I know*hymy* Ja olette jopa hiton hyviä siinä*vink*
[q]remotion, 11.6.2008 10:04:
koskas liput myyntiin?
[/q]
Maanantaina 7.7. klo 10 @ Street Beat
...
Can't wait!
|o/
Flaikku ekalla sivulla. Design by Niko Nyman. Tsekit!
Aaahh.. Viimeinen Unity the Island! Taitaa mulle tulla kuudes kerta kun osallistun. (Siis jos saan lippuja)
Ekat kerrat kävin ihan yksin, mutta kaveriporukka on kasvanut vuosi vuodelta.
Muistoja nostaa: white party, ja se toinen kerta kun sato niin ettei ulkona yksinkertaisesti voinut olla! Ja se yksi kerta kun sain aivan mielettömän onnellisuuden tunteen keskellä tanssilatjiaa ja oli pakko mennä ulos yksin istumaan ja vain nauttimaan tunteesta (ei huumeista=)
Ja viimeksi kun meillä oli kokonainen voileipäkakku mukana =)
Ei voi muuta sanoa kuin että tämä on minun osalta nuoruuden päätös.. an end of an era
Ensimmäisellä kerralla olin nuori lukiosta päässyt ja aivan sekaisin elämän kanssa, nyt olen naimisissa, ekonomi ja pankissa töissä...
Kiitos Unityn posselle kaikista näistä vuosista. Olette ollut osa minun elämää, enkä tule koskaan unohtamaan sitä.
[q
...
Can't wait!
|o/
[/q]
yhyyyy..... mä en pääse... mä oon töissä... voihan kettujen kevät...
näihin olisin tosiaan halunnut tulla... =(
-b-uhuu
[q]Uhuu,
-b-uhuu
[/q]
nakita joku hakeen lippu ei vaan, itsellä just sama ongelma.. :/
[q]Hyzenthlay, 23.6.2008 12:14:
---
Uhuu,
-b-uhuu
---
nakita joku hakeen lippu ei vaan, itsellä just sama ongelma.. :/
[/q]
Täytyy ehkä yrittää jotenkin sumplailla töitä
Mutta ootko sä kuitenkin tulossa? TJEU:
[q]Hyzenthlay, 4.6.2008 11:22:
ei paska mä oon reissussa tuolloin :(
[/q]
??
siis oon reissussa lippujen jonottamisen aikaan. Pitää siis toivoa, et joku ihana hakis liput..
oon duunis kans lipunostopäivänä. jos joku hakis vaiks mulle kans lipun
Aamulla näkee varmaan taas ihania vanhoja tuttuja naamoja jonossa :)
Perinteisesti paikalle on ilmestytty hyvin varustautuneena joskus kuuden hujakoilla.
Lippuja saa kyllä varmasti myöhemminkin paikalle ilmestymällä, mutta jää paitsi mukavasta aamujonotustunnelmasta. Viihdykkeenä on aikaisempina vuosina ollut musiikkia, pelejä, elokuvia, kirjoja, hyviä eväitä ja namuja sekä ennen kaikkea kovin aamuväsyä, mutta mukavaa seuraa.
Allekirjoittanut on ainakin viettänyt aamujaan huonomminkin kuin Uunisaareen lippuja jonotellessa ;)
Jos joku aikoo liittyä seuraan jo varhain aamusta niin suosittelen varaamaan mukaan jotain pientä pehmikettä takamuksen alle.
[q]Akrid, 11.6.2008 11:00:
---
remotion, 11.6.2008 10:04:
koskas liput myyntiin?
---
[/q]
damn, tulee oltuu tuolloin viel reissussa :/ joku vois ottaa mulle kans yhden :)
Jos sitä lähtis.*jiihaa*
http://www.clubunity.org/2008/Unity-Uunisaari-2008-flyer-pieni.jpg
Dear friends,
The coming August Unity will say farewell to Uunisaari. The last Unity The Island will be held on Saturday the 2nd of August, 2008. If the champagne has wiped the memory of every previous Island party from your brain, we urge you to join us in this last dance to make this night one to never forget. Unity is, and has always been, all about you, the people creating the atmosphere. All of us doing it together, in unity.
You will see old friends and perhaps unite with a few new ones on a miniature holiday for grownup ravers. You will join a crazy- friendly-all-together-hands-in-the-air future tribal ritual with hippies and bankers. You will experience peace, love, unity and respect, all hand-made with love for you. You will enjoy drinks and a guaranteed hangover too! We cant wait to see the smiling faces arriving to The Island with minds full of excitement and bags full of food and drinks.
There will be a DJ Orkidea six hour set in his purest tone, a chance for him to exhibit his true musical vision. Slusnik Luna will appear live, maybe even on stage, Unity Collective promises to go super eclectic in Klubiza, Lowland will put a tear in your eye with his piano concert on the beach, and DJ Indigo will sooth you to somewhere between dream and the campfire. We are rooted in the kikkelitrance culture of the 90s while keeping the music fresh and up-to-date.
We may sound naive, but we are members of the first rave generation and proud of it. We long for the honest spirit of the illegal raves of the early 90s. It will be a celebration of life but also a tribute to a lost Friend, Unity primus motor Harri Aalto. Rest in peace dear friend. You are always with us.
Its been an amazing five years in Uunisaari but now its time to move on. This culture has always been about constant progression and closing one page usually opens a new one
Forwards ever, backwards never. To celebrate the ending of an era, the last Unity The Island will be a Magical Masquerade. Transform yourself into someone else and throw your hands in the air, just like you dont care. This is not Ibiza, this is not Miami, this is Uunisaari.
Yours truly, the whole Unity Posse
(c) http://www.clubunity.org/list/