testaa aiivojesi ikä, hauska japanilaispeli
38 vuotta näin duunipäivän päätteeksi, täytyy kokeilla vähä freesimpänä hetkenä uudestaan :D
Hahhah, 34. Näinhän se on :)
35. Jotain on menny jossain vaiheessa elämää pieleen.
Heh, eka yritys tosiaan jotain 30 mutta pari kertaa kun kokeili niin 20 pari kertaa.. parempaa ei kyllä enää pystynyt*hmph*
Koko päivä ilman ruokaa ja 34 ja 36 tuli :P Ehkä syönnin jälkeen uudestaan. Paremmin...
Eka yrityksella totuudenmukainen 29, seuraavalla kerralla 20 kun hieman tsemppasin. Parempaan vois viela pyrkia, meni muutamat kylla jo arvaamalla, tai jonkun ajatusprosessin kautta, jota en itsekaan tiedostanut :p
Jos on hitaampi netti tai muuten vaan takkuaa yhteys, niin noi numerot näkyy tossa kauemmin. Ekalla kerralla oma koneeni meinas kaatua kesken, ja sain 39 (toisaalta numeroiden paikkojakin piti muistella kauemmin), tokalla kerralla kun se pelas moitteettomasti sain 34.
Veikkaan, et ois hyötyä, jos osaa lukea kirjaa silleen tosi nopeesti (en muista termiä).
Niin ja eihän tässä nyt oikeesti testata aivojen ikää vai? En osaa japania nääs. Jos testataan niin mikä tässä on sitten huipputulos eli minkä ikäisiä aivoja pidetään/japanilaiset pitäävät parhaimpina muistamaan tämmösiä juttuja, tuskin 100?
35
mun aiivojen ikä on 25v
Heti ekalla 23, jee, vähäks mul on tuoreet aivot!
Ohoh, 20!?
En ois kyllä uskonu, oonhan jo vanha naakka sekä yleensä maailman huonoin kaikissa tällasissa numerotesteissä... Emmä sit kai ihan toivoton tapaus ole??
[q]vilna, 22.10.2008 18:07:
38 vuotta näin duunipäivän päätteeksi, täytyy kokeilla vähä freesimpänä hetkenä uudestaan :D
[/q]
Reilu 12h töitä takana.. Ikä 25v Et totah.. Näin!
mulle tuli aluks se 120 vuotta kun kukaan ei kertonut mulle miten se toimii:)
mut 28 tuli sit seuraavalla. 3 vuotta nuoremmat aivot, eikun lisää kreisibailaa vaan:)
Hauska tsydeemi kyllä. Kaks kertaa, molemmilla 20 ^__^
40,35,30 Unohtaa samantien kun numerot katoaa näkyvistä
Sattupa sopivasti 26 v.
Jos tähän vireystila mitä vaikuttaa, niin nyt en kyllä sillä saralla ollu parhaimmillani. Tarttee koklaa huomenna aamulla uudestaan tai jotain.
26
22,20,22
aika mielenkiintoinen
hahaaa... 56vuotta jospa nyt keskittyis ja tekis uusiksi
edit 36*hmph*
tuossa:
http://flashfabrica.com/f_learning/brain/brain.html
paina start, ja painele järjestyksessä pienimmästä numerosta aina korkeimpaan.
hauska testi!