testaa aiivojesi ikä, hauska japanilaispeli
38!!
haistakoon kukkasen koko testi -_-
25 pari meni kyl säkäl :D en tajuu miten joku pääsee alle 20 tosin mä oon aika väsyny, noh huomen uudestaan [size=6]jäin jo koukkuun[/size]
22v, mikä tos on niinku optimaali tulos? :D
mod: 20 ja viel tähän aikaan yöstä :D huh helvetti toi on koukuttava.
52->34->22 saa luvan kelvata :)
27 tuo väittäs ekalla, toista kertaa en ees kokeile koska se tuntuis jotenkin hujaamiselta. Mutta ihan hyvin siis osui kohdalleen.
Aamulla kun pelasin, pääsi parin pelin jälkeen 20:n. Paljon hitaammalta tuntui peli näin aamulla kuin eilen illalla. Aivot vissiin vähän virkeempänä raksuttaa
38, 38
aamun "skarppiudessa" sain 33 joten taitaa meitsin aivot hieman vanhemmat olla kuin kroppa (onneks se sentään on tosi nuorekas :D)
eka 31 ku en ihan tajunnu meininkii, alku laskennassa klikkasin sitä sitä ykköstä... olis ehkä pitänyt mennä eilen ajoissa nukkumaan tokalla ja kolmannella kerralla tuli sitte se 20
oonko mä muka melkei faijani ikänen :D 54v :| pelasin siis tähän aikaan + krapula joten toivottavasti paremmin ens kerral :D
Eka yritys, 28.
edit: toka yritys, 20. Ja nuo pari virhettäkin tuntui siltä että ne voisi skarppaa pois.
En usko että tuo sinänsä mittaa paljoa muuta kuin sitä mihin asioihin kiinnittää huomiota, ja että miten jää "näkömuistiin" ne numerot. Itse ainakin vielä ikäänkuin näen ne numerot siinä hetken senkin jälkeen kun ne on kadonneet, eniten tuli virheitä niissä kohdissa missä numerot oli sumpussa keskenään.
Olipas vittumaisen ahdistava peli. Monta kertaa yritin, ja kertaakaan ei mennyt alle 30. :(
23. yllättävän hyvä näin pehmoisella päällä:D
34
ahdistavaa..
Hei täähän on hauska! Ekalla 22, tokalla 20. Se 20 on varmaan paras tulos, vai voiko mennä vielä alle?
eka 34, toinen 37 ja kolmas 24...
[q]Taskupeikko, 23.10.2008 12:31:
Hei täähän on hauska! Ekalla 22, tokalla 20. Se 20 on varmaan paras tulos, vai voiko mennä vielä alle?
[/q]
Aloin testaa lisää, nyt on tullu kaikilla neljällä kerralla 20. Kyllä kai siinä alle voi mennä kun eihän toi 20 tarkota sitä et ihan kaikki olis menneet oikein. Luulis ainakin. Jatketaan - kuhan kerkee - yrittämistä!
siis perkele 5 putkeen oikein, lopputulos 8/10 ja kuitenki vaan 20 ?!?! aikasemmin saanu ton tuloksen 20 vaik on ollu vaan 7/10 :/
36
26, töissä taas tylsää.
Oli muuten vaikee muistaa, että 0 tulee ennen noita muita pieniä numeroita.