V#tuttaako?!
Vituttaa olla koulussa... viihtyisin täällä kyllä jos joku opettaja täälä osaisi oikeasti opettaa ja jollei puolet luokkaa olisi pelkkiä pellejä... liian usein saa miettiä että minkäs ikäsiä me täällä ollaankaan....
Ja vituttaa kun jengi on aina lainaamassa multa rahaa... ei siinä mitään muuten mut jos saa miljoona kertaa kerjätä rahojaan takasin... kuten esim parille frendille on mennyt kymmenisenkin kerjäys-textaria ja rahoja ei silti kuulu tai aikaa lainaamisesta/ruinumisen aloituksesta on mennyt reilusti yli vuosi jo.... Mä en jaksa kerjätä rahoja takasin ja se mua VITUTTAA!!!!!!!:mad::014: :mad:
:(
Ja vituttaa kun jengi on aina lainaamassa multa rahaa...(
Mä voin kertoa omakohtaisen ratkaisun tähän asiaan - ole köyhä niin kukaan ei tule ruinaamaan rahaa.
Vitutta kun piti mennä lupaamaan, että maalaan isäukon parvekkeen ja nyt ei millään jaksais. :mad:
nyt vituttaa lähes kaikki mahdollinen.
Samat sanat. :mad:
mulla pullo sisälsi TOLUA. laukku haisee vieläkin. onneksi ei ollut mitään kamaa sisällä...otan osaa
kanniskelet tolua repussasi..? ei kai tämä viittaa siihen mihin luulen. :D
kanniskelet tolua repussasi..? ei kai tämä viittaa siihen mihin luulen. :D
ei suinkaan, mikäli et viittaa WC:n desinfioimiseen :D
Ei meijjän verkko oo ikinä tökkiny. :D"Taas ne perkeleen apinat..."
Lievästi harmittaa, sanoisinko jopa että kismittää, kun TV-kanavat ei voi pitää aikataulujaan. Jäi sitten eilisestä OZ:ista loppu näkemättä, vaikka laitoin 10 min ylimäärästä nauhotuksen perään.
Eilinen Oz oli musikaalijakso tms. kuten varmaan huomasit jo jakson alusta. Vikojen 10 min. aikana oli mm. Beecherin ja Schillingerin reipas mutta juoneen varsinaisesti liittymätön duettolaulu sekä kohtaus, jossa ruma naisvanginvartija yritti raiskata Kellerin ja kun tämä ei suostunut, pamputti (siis hakkasi pampulla) Kellerin vankisairaalaan. Beecher olisi vihdoin päässyt katsomaan Kelleriä postinkantaja kun on, mutta se ei sit onnannut vieläkään. :(
Muapa vituttaa kun olin valmistellut töihin yhtä juttua jo yli viikon, kun pomo soitti tänään ja sanoi ettei tartte tehä, kun naapuriosasto tekeekin sen yhtäkkiä. Ei täs muuten mitään mut kun mä olen tulospalkkainen, niin tein turhaa työtä ilman palkkaa. Ei ne naapuriosaston idiootit sitäpaitsi kuitenkaan osaa tehä sitä juttua yhtä hyvin kuin mä, vaan ryssivät koko homman, molopäät runkkarit.
Menisivät vittuun kaikki. :mad:
Näen paradoksin...
nimen omaan. perkele että vituttaa kun jengi sotkee
kanukkilitkut, jenkkibourbonit ja muut tökötit oikeisiin
viskeihin. Niitähän siis valmistetaan vain kahdessa maassa
(ennen kuin maistoin Laphroaigia olisin sanonut että yhdessä ;))
"This is to certify that Taedium Vitae is a qualified Irish Whiskey taster."
Hähää! Mulla on samanlainen! Paitsi että mä sain sen Bushmilssin tehtailta. :D
nimen omaan. perkele että vituttaa kun jengi sotkee
kanukkilitkut, jenkkibourbonit ja muut tökötit oikeisiin
viskeihin. Niitähän siis valmistetaan vain kahdessa maassa
(ennen kuin maistoin Laphroaigia olisin sanonut että yhdessä ;))
mun mielestä viski on pahaa, tai siis oli kunnes maistoin Lagavulinia. Se on viski.
Nyt kyllä tänä aamuna vituttaa. Helvetti kun on niin uskomattoman vaikeeta ajaa 60 kilsaa duuniin. Ei olisi jos ne perkeleen irkut pysyis himassa. Huomaa liikenteessä heti, jos on jostain muusta maasta. Jos ajaa esmes Dubaissa, niin auto, joka liikkuu sujuvasti eikä aiheuta muille ajajille häiriötä ei varmasti ole Irlannin rekisterissä.
No 5 viskipaukkua ja 1 bourbonia. Itsellä oli siinä pohjia jo alla, kun käytii kattoo apinoita.
tehtailla tuli vierailtua Dublinissa, ihan huppeliin saakka ei päässy niillä ilmaisdrinkeillä mitä ne tarjos siellä, mutta melkein :D
"This is to certify that Taedium Vitae is a qualified Irish Whiskey taster."
Sama vaiva vaivasi mua kans. Se vitutti suunnattomasti. Muutin pois. Nyt vituttaa eri maan persreijjät.
Kyllä mua vitutti sen maan persreijät enemmän kun tän maan persreijät! Ne oli/on ehkä vielä suurempiä kun täällä.. :rolleyes:
Mikä on toisaalta ihan hyvä asia. Eivät nimittäin paljon pääse klubeille sisään = klubeilla ei näkkäreitä ole niinkään paljoa.
Kyllä mua vitutti sen maan persreijät enemmän kun tän maan persreijät! Ne oli/on ehkä vielä suurempiä kun täällä.. :rolleyes:
Vituttaa vaan niitten asiakaspalvelu. Asenne on se, että asiakas haluaa välttämättä ostaa jotain, ja jos ei miellytä, niin voi mennä muualle. Ja pehana jos joutuu jotain tekemään muuta ku ottaa rahat vastaan, ni taas on hankala asiakas. Varsinkin niitä näkkäreitä vituttaa jos joku kyselee tyhmiä, kuten tavaran hintaa, jota ei ole ilmoitettu tavarassa tai hyllyssä. Eikö ne perhanan asiakkaat osaa itse päätellä sitä hintaa tuotteen laadusta?
"Hei kato meillä on tällanen innovatiivinen softa jolla saa kustannustehokkuutta parannettua windowsin taustakuvan vaihdossa! Ja maksaa vaan puolet yrityksenne liikevaihdon kokonaissummasta! Eli sikahalpa!"
Tommostakun tulee meille tarjoomaan, ni varmana ostetaan! :D Huomaa kyllä niistä myyjistä et niillä on provikka palkka.
En pettänyt, mutta tein kumminkin virheitä.. :(
Niinkuin kummatkin meistä, mutta hän oli niin mahtava persoonana etten osaa luovuttaa ainakaan vielä..
Hulluhan hän on jos ei tämmöiselle poijalle lämpene uudelleen
;)
Ai niin ja tietysti vituttaa edelleen, muuten menee offtopic.
Hemmettiläinen! Menin ostaa halpaa löpöö ja lämäsin 50 egee sisään. ja sitten ei mahtunut ku 39e edestä löpöö tankkiin. Miks se tankin mittari ei voi näyttää oikein, siellä oli 10 litraa enemmän ku oletin.
Ihan turha yrittää valita noita asemia hinnan perusteella kun kylmä asemat syö rahat kumminkin, suohon automaatit! :mad:
Mä vaihdan auton kumisaappaisiin ja lippikseen.
Hemmettiläinen! Menin ostaa halpaa löpöö ja lämäsin 50 egee sisään. ja sitten ei mahtunut ku 39e edestä löpöö tankkiin. Miks se tankin mittari ei voi näyttää oikein, siellä oli 10 litraa enemmän ku oletin.
Ei pidä olettaa, vaan tietää. ;)
Miltä asemalta tankkasit? Ainakin JET:llä on asemilla sellasia kaavakkeita, jolla voi anoa rahojaan takaisin tollasessa tapauksessa.
miehet.
:mad:
liian usein.
ongelma: mä pidän miehistä, mut ne ei pidä musta.
tai ne pitää jostain enemmän,
olen liiiiiaaan usein kuullut että minusta puuttuu se jokin.
ammun joka ainoan joka sitä läppää vielä heittää mulle.
missä ne kaikki lymyää, ne jotka on mua varten?
tää on kyllä melkein joka päivän ahdistus, tänään tuntuu
ahdistavan vain enemmän.
shit.
Mua vituttaa kun jätän (yleensä aina) asiat viime tinkaan. Sit aina vaan valitan siitä, mut ikinä ei tuu kuitenkaan tehtyä asialle mitään. Ajattelee vaan et "mä teen sen sit huomenna" tai "teen sen sit ens viikolla" :(
Aina kauhee kiire tai on myöhässä... Väsyttää a i n a!! Vaikka kuinka nukkuis... :mad:
Koulussa motivaatio nollissa, paljon keskeneräisiä juttuja. Ei vaan saa aikaseks mitään... Ja nyt vielä sellanen hetki mistä (lähi?)tuleivaisuuteni riippuu. :016:
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Sit vaan koittaa miettii miten hyvin asiat oikeesti on! Vaikka kuinka ihana ihminen mua rakastaa ja kuinka onnellinen ja kiitollinen olen hänestä! :004:
voi saatan ku vituttaa....... SUKLAARASIA.. perseeeee!!!!!:mad: :mad: :mad: :mad: vittttuiuuuulksjfsea