V#tuttaako?!

Back to häröily O

vituttaa parkkisakko 35e! perkele

drS, ota Hemp@n avaimet messiin ku tuut tänne, venailen just täs oven takana.

Quote by Mrrshan

Kämppiksen kissa livahtaa aina tilaisuuden tullen mun huoneeseen.
Tykkäätkö kiinalaisesta?

Quote by oliivia

Voisitteko prkleen nörtit kirjottaa parempia koodeja ettei tarttis mämmikourien teidän takia kärsiä?!?!?!?

Addiktina ei joudu koodien uhriksi. ;)

Kuuntelin jotain vaalikeskustelua, jossa kukaan ei osannut vastata kysymykseen lyhyesti ja ytimekkäästi EI tai KYLLÄ. Vastaukset olivat ympäripyöreitä selittelyjä. Liekö syynä ollut rohkeuden puute myöntää totuus epämiellyttävästä asiasta. Lievästi ärsyttää myös sosiopaatti kansanehdokkaat, joiden rikollinen menneisyys ei estä hakeutumasta eduskuntaan. Miten sellainen ihminen kykenee erottamaan mikä on oikein ja väärin. Ehkäpä ne sopisivat hyvin "torkkupeitto " kansanedusta kaartiin.

Muuten ei v*tuta.

KYLLÄ!

Edit: Mua näyttäis vituttavan sen verran usein että täytynee varmaan jatkossa tulla kirjottaan tänne kun ei vituta, ettei topicki ole täynä vain omia tekstejä.

kyllä.

Vituttaaa...!!!!!
240€ meni huuto.netin huijarille (haapa78) 22.07.05
Odottelin tiistaihin (26.07) vastausta lähetystunnuksen saannista, mutta viestiä ei kuullunnut.
Puhelinnumero oli väärä joten yritin saada kaveria näin kiinni.
Siis tää kyseinen tyyppi ei ole mikään järjenjättiläinen.

Lähetin kaverin maililla kysymyksen (26.07 noin klo 01.00)
"Olin katsellut läppärin myyntiä sivusta mutta en viitsinnyt huutaa.
Olisiko kone viellä myynnissä, vaikka koneen voittaja oli tunnus k_one"

Myyjän vastaus 27.07 aamulla
"KONE EI OO MENNY, KOSKA PÄÄSISIT HAKEMAAN, POSTIENNAKOLLA EN VIITSI
PISTÄÄ, LIIKAA KULUJA JOS ET HAEKKAAN PAKETTIA POSTISTA...."

Siin vaiheessa tajusin että, minulta on petetty 240€. vain puolet, mutta silti rahaa.

Ajattelin jatkaa sähköpostia ja esiintyä tyhmää ostajaa siis tosi junttia.
Tämä siksi jotta saisin kaverin oikean numeron.
Ja viellä pisti ns numeroni kaverin numeroksi ihan kaiken varalta jos tyypppi katsoo numeron tiedot numero findista.

Viesti meni näin:
"Moro.
Hyvä niin tota oon uus näis hommissa, mut jos lähetät numerosi niin voisit kertoa tilitietosi.
Mä voin soittaa sinulle, kun en oo nettissä huomisen jälkeen.
Numerosi ei huuto sivuilla ei toiminnut, yritin soittaa niin tai hei lähetä tilitiedot minulle tekstiviestinä.
Numero on 040xxxxxx
Niin missä päin kone on pystyisin tulla hakemaan niin saisit myös rahat käteen voisin maksaa 600€ kun kerta oot niin reilu ja myyt sen viel.
T:Jore."

Vastaus:
"terve! pistin sulle aamulla viestin, ja yritin soitella ruokiksella..
jos ton 600? tarjoot niin tehdään kaupat... pistän sulle tilinumeroni,
kunhan ensin otat yhteyttä tekstivietsitse!"

No siin sit tein sähkösen rikosilmoituksen.
Ja kolme tuntia ilmoituksen tekemisen jälkeen poliisi soitti ja kerto, että
Jxxx-pxxxx Vxxxxxxx on "ammattilainen" tässä.
Siis sillä on jo 20 samainlaista tapausta.

Numeron on, mutta joko se on salainen tai Prepaid liittymä.

Luulen, että petosrikosyksikkö ei vaivaudu 240€ takia tekemään mitään.
Liikaa paperi paxxxa.

Vituttaaa :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

[admin edit: nimi poistettu]

Quote by K_One
Vituttaaa...!!!!!
240e meni huuto.netin huijarille (haapa78) 22.07.05
Odottelin tiistaihin (26.07) vastausta lähetystunnuksen saannista, mutta viestiä ei kuullunnut.
Puhelinnumero oli väärä joten yritin saada kaveria näin kiinni.
Siis tää kyseinen tyyppi ei ole mikään järjenjättiläinen.

Lähetin kaverin maililla kysymyksen (26.07 noin klo 01.00)
"Olin katsellut läppärin myyntiä sivusta mutta en viitsinnyt huutaa.
Olisiko kone viellä myynnissä, vaikka koneen voittaja oli tunnus k_one"

Myyjän vastaus 27.07 aamulla
"KONE EI OO MENNY, KOSKA PÄÄSISIT HAKEMAAN, POSTIENNAKOLLA EN VIITSI
PISTÄÄ, LIIKAA KULUJA JOS ET HAEKKAAN PAKETTIA POSTISTA...."

Siin vaiheessa tajusin että, minulta on petetty 240e. vain puolet, mutta silti rahaa.

Ajattelin jatkaa sähköpostia ja esiintyä tyhmää ostajaa siis tosi junttia.
Tämä siksi jotta saisin kaverin oikean numeron.
Ja viellä pisti ns numeroni kaverin numeroksi ihan kaiken varalta jos tyypppi katsoo numeron tiedot numero findista.

Viesti meni näin:
"Moro.
Hyvä niin tota oon uus näis hommissa, mut jos lähetät numerosi niin voisit kertoa tilitietosi.
Mä voin soittaa sinulle, kun en oo nettissä huomisen jälkeen.
Numerosi ei huuto sivuilla ei toiminnut, yritin soittaa niin tai hei lähetä tilitiedot minulle tekstiviestinä.
Numero on 040xxxxxx
Niin missä päin kone on pystyisin tulla hakemaan niin saisit myös rahat käteen voisin maksaa 600e kun kerta oot niin reilu ja myyt sen viel.
T:Jore."

Vastaus:
"terve! pistin sulle aamulla viestin, ja yritin soitella ruokiksella..
jos ton 600? tarjoot niin tehdään kaupat... pistän sulle tilinumeroni,
kunhan ensin otat yhteyttä tekstivietsitse!"

No siin sit tein sähkösen rikosilmoituksen.
Ja kolme tuntia ilmoituksen tekemisen jälkeen poliisi soitti ja kerto, että
Jxxx-pxxxx Vxxxxxxx on "ammattilainen" tässä.
Siis sillä on jo 20 samainlaista tapausta.

Numeron on, mutta joko se on salainen tai Prepaid liittymä.

Luulen, että petosrikosyksikkö ei vaivaudu 240e takia tekemään mitään.
Liikaa paperi paxxxa.

Vituttaaa :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

tätä varten löytyy oma topic:
http://www.platinum.ac/phpbb/viewtopic.php?t=17281&postdays=0&postorder=asc&start=0

[admin edit: nimi poistettu]

V#tuttaa toi mun auto.. Tällä hetkellä se on pahasti laiton peli.. Noh huomenna se lähtee korjaukseen joka voi maksaa ihan v#tustii! Tämän takia joudun todennäköisesti menemään kahdella eri bussilla töihin iha helvetin kusisilla aikatauluilla.. Ja kaiken lisäksi ei ole edes varmaa saako autokorjaamokaan autoani kuntoon koska yhtä madollisesti tarvittavaa osaa ei enään valmisteta.

Quote by Ana--

Ei mun käsittääkseni pidä paikkaansa; normaali formatointikin tyhjentää
lähinnä FAT:in (File Allocation Table), jonka jälkeen tarkistaa kovon virheiltä
ja Bad Sectoreilta (Vaurioituneet kovalevylohkot). Tieto on vielä palautetta-
vissa kovalevyltä tämän jälkeen syntetisoimalla uuden FAT:in, joka tosin
on aivan saatanan hankalaa ja vaatii ammattilaislaitteet. Markkinoilta löytyy-
kin ohjelmia, jotka kirjottavat kovon 3-4 kertaa täyteen roskabittiä forma-
toinnin jälkeen, jolloin kaikki pöpöt katoavat. Low Level Format tyhjentää
myös buuttisektorin, jonka Quick Format käsittääkseni vain merkitsee tyh-
jäksi.

Näin siis muistan lukeneeni jostain Mikrobitistä aikoinaan, korjatkaa jos olen
väärässä.

Joo, normaali formatointi ei tyhjennä levyä. Pöpöt osaa piiloutua myös noitten bad sectoreiden taakse. Formatissa oli jotain vähemmän dokumentoituja parametrejä kuten /backup = muistaakseni tietoja ei saa enää palautettua(ainakaan helpolla) ja sit oli joku viel joka alotti formatoinnin heti ilman mitään kyselyjä...

Quote by Taedium
Kuka sita takuuta kaipaa? Low Level Formattia vaan kehiin!

Sen jalkee softaa kehiin, joka forkkaa kovon siten, etta eka kirjoittaa joka sektorin nollaksi, sen jalkeen ykkoseksi ja toistaa taman seitseman kertaa... Siina sitten voi vieda sen levyn vaikka Norjaan, eika sita tietoa saada enaa ulos. Siina paljo virukset hyppele enaa.

Näinhän se homma on. Muistaakseni oon kuullu, ettei konetta kannata heti kylmiltään low level formatoida, että antaa kovalevyn olla päällä vähän aikaa. Tää varmaan lämpölaajenemisen takia...

Quote by Loopy
Kun nauhoitetaan settiä, niin laitetaan se piuha tietokonessa kohtaan line-in eikä phones-kohtaan!

Onneksi ei ollutkaan kenties kuin paras setti tähän saakka.

Ja mä soitin vielä techiä! :mad: :mad: :mad:

Eiks sul sit ollu nauhotusohjelmassa mitään graafistapalkkia
josta näkee, et tuleeko mitään signaalia :p

Sen ainoan ristuksen kerran, kun en elintarvikepakkauksen tuoteselostusta ole lukeva, tapahtuu tylyt. Niin maan perusteellisen lihahimon riivaamana päädyin osaltani ottamaan etkoa - jo sunnuntain "nakkisirkustakin" silmällä pitäen - ja heitin ostoskoriin:
Atria: Kevyt A-lk Kalkkuna, Kuoreton nakki -paketin.
Tämä kymmenen kappaleen ja 280g painoinen, gluteeniton siipikarjannahkainen ihme, pitikin sisällään sitten todellisen E-lisäaine painajaisen:

- E 250
- E 316
- E 331
- E 407
- E 450
- E 621
- E 1420

Eikö täällä jumalauta saa edes rahaa vastaan enään muuta syödäkseen kuin teollisuuden pakolla tyrkyttämää vai pitäisikö sanoa pikemminkin MYRKYTTÄMÄÄ kirjainkuonakuraa?!?!
Suoraan Suomeksi sen julkituodakseni:
HAISTAKAA NYT VITTU.

Edit. "Soylent Green is made from humans!!!!!!"

luulis nyt jo järjen sanovan että kun kyseessä on halpa ja vielä kevyttuote ni ei sillä kovin kummosta tavaraa saa.. :)

Quote by kontaktor

Tää kaveri käy aika kuumana:

http://sankari.daug.net/asiakaspalaute.wav
:D

Forbidden
You don't have permission to access /asiakaspalaute.wav on this server.

Ei vituta..!!

..Aprilliiiii!!

..VITUTTAA!!!*dissaa*

Minua vituttaa monetkin asiat. Esim. se että olen myynyt paljon Mix-CD:tä, joissa on sitten kyllä biisilistat kuten pitää ja käytetty Creative Commons -lisenssillä varustettuja biisejä, jotka on kaikki kovalla työllä tarkistettu, että niistä biisejä saa käyttää kaupallisessa käytössä. Mutta kun sitten liian usein tulee sitten reklamaatioita tyyliin, että vain yksi biisi oli hyvä ja kaikki muut ihan paskoja ja pyysin näistä Mix-CD:stä aika kovan hinnan, vaikka henkilöt joille CD:t myytiin ovat usein vakituisesti töissä joten rahaa pitäisi olla ja itse olin tuolloin työtön joten kavereilla oli kyllä enemmän rahaa kuin minulla ja sijoitin isot rahat tuotteisiin millä miksaukset oli tehty köyhän opiskelijan opintolainoista.

Ja sitten siitä on vaikea päästä yli, että kun aloitin yirtystoiminnan niin olin kokematon paska, ja ihmiset tulivat sitten arvostelemaan työnäytteitäni ja kokemattomuuttani en osannut sanoa niille oikealla tavalla takasin. Ja nämä arvosteli lähinnä tietämättömyyttään työnaytteessä värrää osaa, koska eivät esim. näe olenkaan palvelin puolen koodausta vaan näkevät frontedin joka tietenkin minun osaamisella on ihan perseestä.

Aina ja iankaiken aamen. Taas paskat lattialla kun heräsin.

enite vituttaa kaikki

Lievästi. Nukkuminen on kiva ajanviete, mielelläni harrastaisin sitä vähän enemmänkin.

O