tku klubi scene...
Jos pitäs joku mesta ottaa mikä hakkais ton niin varmaankin Kino. Mut siellä kyllä niitä "turisteja" riittää ja juomatkaan ei oo kyl mitään halpoja. Mut Kino rakenteeltaan on kyl varsin loistava.
:)
Sä muistat mainita ton Kinon joka väliin. :003:
Kinossa ei kyllä kuule musiikkia kuin kahden metrin säteellä tanssilattiasta. Esim. yläbaaritiskille ei kyllä kuule mikä biisi soi.
Kinossa ei kyllä kuule musiikkia kuin kahden metrin säteellä tanssilattiasta. Esim. yläbaaritiskille ei kyllä kuule mikä biisi soi.
Oho. Sori, en mainitse enää *piip* ollenkaan. Mut sitten vaan pitää soittaa kovemmin.
;)
Tähän haetaan muutosta 20.12;)
Mixa/Fantasy
Tähän täytyy tietenkin sanoa, että onko järkeä, kun baaritiskillä soi musa niiiin saatanan lujaa, ettei baarityöntekijä kuule tilaustasi tai baaritiskillä vieressäsi seisova kaunis tyttö ei kuule sun ehdotuksiasi :) ?
Musan paine on suhteellisen hyvä itse lattialla sekä just siinä kahden metrin etäisyydellä tanssilattiasta. Muuten Kino on suunniteltu olevan enemmän istumis/viihtymispaikka kuin pelkkä tanssiareena.
Kuten Mixa sanoi, niin tähän on tulossa muutos ainakin yhdeksi illaksi. Se ilta on 20.12.
tai baaritiskillä vieressäsi seisova kaunis tyttö ei kuule sun ehdotuksiasi :) ?
Kuten Mixa sanoi, niin tähän on tulossa muutos ainakin yhdeksi illaksi. Se ilta on 20.12.
mun edotukset varsinkin tuona iltana kyl varmaan tulee olee sitä tasoa joiden ei ikinä pitäis päästä maailmaan. eli ihan jees..
Tähän täytyy tietenkin sanoa, että onko järkeä, kun baaritiskillä soi musa niiiin saatanan lujaa, ettei baarityöntekijä kuule tilaustasi tai baaritiskillä vieressäsi seisova kaunis tyttö ei kuule sun ehdotuksiasi :) ?
Ei mulle kukaan mitään ehdottele.
Musan paine on suhteellisen hyvä itse lattialla sekä just siinä kahden metrin etäisyydellä tanssilattiasta. Muuten Kino on suunniteltu olevan enemmän istumis/viihtymispaikka kuin pelkkä tanssiareena.
Niinpä. Sen takia Kino ei sellaisenaan oikeen sovi bilepaikaksi.
Hyvä!
Niinpä. Sen takia Kino ei sellaisenaan oikeen sovi bilepaikaksi
Ei sitten muuta kuin kotona hanikat kaakkoon.
Ei sitten muuta kuin kotona hanikat kaakkoon.
Hyvä vaihtoehto Kinolle.
Miksei Turussa kuule missään goaa ja psyge-tancea ja -teknoa?
Koska viimeksi on kuultu ja missä?
Milloin seuraavan kerran kuullaan?
ettei aina tarvi lähteä Helsinkiin.....
Koska viimeksi on kuultu ja missä?
Milloin seuraavan kerran kuullaan?
ettei aina tarvi lähteä Helsinkiin.....
yksi syy voisi olla, ettei järjestävät tahot itse välttämättä tunne tai halua tuntea koko genreä :003: ... ja kun tämä bileiden järkkäily ei ainakaan turussa ole mitään varsinaista yritystoimintaa vaan ennemminkin harrastustoimintaa, on tavallaan selvää, että kukin taho järjestää sitä mikä on itseään lähellä. Eli ts. järjestä itse ;)
Goaa ja psykeä on jossain määrin ollut Millenniumin kemuissa, esim viime helmikuussa oli kokonaan oma huone Goalle. Buddhassa on myös ollut joskus jotain Goa-iltoja, tosin taisivat kesän jälkeen loppua?
Goaa ja psykeä on jossain määrin ollut Millenniumin kemuissa, esim viime helmikuussa oli kokonaan oma huone Goalle. Buddhassa on myös ollut joskus jotain Goa-iltoja, tosin taisivat kesän jälkeen loppua?
tuskin stygediggaria oikeen tyydyttää kiksukemuihin värkätty psyke-sivuhuone. buddhan mer-ka-bat oli kyllä mielestäni varsin onnistunut konsepti, musiikkilinja vaihteli ambientista ja dubista aina rumpubassoon ja psykeen. oikeet kunnon psykebileet tais olla viime tammikuussa, loitsu-niminen tapahtuma manillassa. rokkasi kuuleman mukaan kympillä. toivottavasti kuullaan vielä em. possesta.
mun edotukset varsinkin tuona iltana kyl varmaan tulee olee sitä tasoa joiden ei ikinä pitäis päästä maailmaan. eli ihan jees..
true :001: mutta eiköhän fantasy todistanut kinon käyvän bilepaikaksi vallan mainiosti... mulla ei ainakaan ole kuin hyvää sanottavaa :)
true :001: mutta eiköhän fantasy todistanut kinon käyvän bilepaikaksi vallan mainiosti... mulla ei ainakaan ole kuin hyvää sanottavaa :)
nojoo, yks poke siellä vois kyllä hankkia aivot, muuten mesta oli varsin passeli.
nojoo, yks poke siellä vois kyllä hankkia aivot, muuten mesta oli varsin passeli.
Joo, näitähän löytyy aina joka paikasta. Mutta yana, usko tai älä niin noilla oli sentään pari solua jäänyt päähän. :D Esim. viikkoa aiemmin Timeoutista löytyi täysin aivokuollut poke, Huh! :016:
Tosin, enhän tie mitä fiksua ne sulle on ilmoittanut :rolleyes:
Se täytyy sanoa että jos ryhtyy pokeksi niin pitäisi omistaa hermot eikä purkaa vihojaan ainakaan asiakkaisiin..
Joo, näitähän löytyy aina joka paikasta.
Tämä on niin yleinen luulo, että täytyy sanoa edes pieni puolustus portsareiden puolesta.
Aina täytyy myös muistaa katsoa itseään peiliin, jos tulee huonosti kohdelluksi. Kun oletetaan poken olevan tyhmä/aivokuollut/ym., niin yleensä myös kohdellaan heitä juuri tällä tavalla. Tuskinpa tällaisesta kohtelusta kukaan ilahtuu ja palvele hymy naamalla ihmistä, joka on snobimainen tms. Portsareiden väkivaltaisuudesta sanoisin vain, että pari kertaa olen nähnyt poken heittävän asiakasta hieman liian kovakouraisesti ja ilman syytä. Mutta useimmat väkivaltaiset otteet ovat menneet kyllä oikeaan osoitteeseen.
Tietysti eihän tuo ed. mainittu olettamus ihan suosta repäisty ole, mutta täytyy muistaa, ettei kaikki pattijätkät ihan aivokuolleita ole ja vaikka olisivatkin, niin useimmat silti lempeitä :)
Kinon portsareista en sano mitään. Ikävää, jos jotakuta kohdeltiin huonosti. Eiköhän asia seuraavalla kerralla ole reilassa.
Tää oli tod. off-topic, mutta asiaa kuitenkin ;)
En ole tähän menneessä jaksanut ottaa selvää, mutta tietääkö joku mestaa Turussa mist sais vuokrattua kemuihin soittimet + pa:n ??
Kristo (paroni ug)
Aina täytyy myös muistaa katsoa itseään peiliin, jos tulee huonosti kohdelluksi. Kun oletetaan poken olevan tyhmä/aivokuollut/ym., niin yleensä myös kohdellaan heitä juuri tällä tavalla.
joo tää ei kyl ollut ihan case täl kertaa ;)
mut taidat kyl tietää tapauksen
Tämä on niin yleinen luulo, että täytyy sanoa edes pieni puolustus portsareiden puolesta.
Aina täytyy myös muistaa katsoa itseään peiliin, jos tulee huonosti kohdelluksi. Kun oletetaan poken olevan tyhmä/aivokuollut/ym., niin yleensä myös kohdellaan heitä juuri tällä tavalla. Tuskinpa tällaisesta kohtelusta kukaan ilahtuu ja palvele hymy naamalla ihmistä, joka on snobimainen tms.
Tietysti eihän tuo ed. mainittu olettamus ihan suosta repäisty ole, mutta täytyy muistaa, ettei kaikki pattijätkät ihan aivokuolleita ole ja vaikka olisivatkin, niin useimmat silti lempeitä :)
No myönnetään että kommentti "näitähän löytyy aina jokapaikasta on ehkä hieman liioiteltu" ;)
Mutta jos tulee huonosti kohdelluksi vaikka itse käyttäytyisi hyvin niin se on väärin. Näin on käynyt lukuisia kertoja. :005: Tämä tietenkin johtuu muiden huonosta käytöksestä. Näin ei kuitenkaan saisi käydä. Onhan olemassa myös oikeasti aivokuolleita pokeja, tosin yhä vähemmän nykyään, onneksi :)
Kinon portsareiden kanssa ei itsellä oo ikinä ollut mitään hankaluuksia, päinvastoin.
Aloittaessani "reivikulttuurin" armon vuonna 98 bileitä oli niukasti ehkä kerran kk. nykyään uusia "klubeja" sikiää joka suunnasta. joka perhanan päivä kahvilassakin rupee olemaan niitä!! Ja taas on uusi "klubi" pystyssä ku pistetään pari lakanaa kattoon ja palkataan proteus soittamaan. tää on ihan epätodellista!!! ennen sentään bileet oli legendaarisissa paikoissa kuten kåreni tai Salon blackhole missä sentään on jotain ns UG fiilistä. mitä helv ideaa on pitää niitä jossain baareissa etc. puuteri!! järkyttävää sanon et ammun itseni sinä päivänä ku lynissä on "reivit". (kaikki tku varmaan tietävät paikan)