the nappi

Back to klubitus.org O

Roger Roger:[q]Sega:

RR on eläkkeellä...*nauru*[/q]

Mutta minä en! puolessä välissä taivalta, still going strong.

Zeta:[q]Roger Roger:Sega:

RR on eläkkeellä...*nauru*

Mutta minä en! puolessä välissä taivalta, still going strong.
[/q]
Toivotan sinulle kivuttomia sormia ja intoa sinne miljoona jahtiin*nauru*. Tällä kertaa voitit jossain...*pahis*

Mä oon varmaa ainoo joka ei harrasta tota nappii....
En tajuu sen hauskuutta vaik jengi on yrittäny selittää.

Sounds pretty booring!

Zeta... Mä toivotan onnea miljoona kisaan
Toivottavasti sun sormet kestää...*iloinen*

tää on niin hyväää ajanvitettä

tää on niin hyväää ajanvitettä

addiktoiva tuo nappi

Pitkästä aikaa näpytin tota nappia. Olihan se kivaa... Tuli "vanhat ajat" mieleen, ku piti naputtaa aina ku oli mahdollista. Nyt olen parantunut, eikä ole pakkomieltä näpyttää sitä. Tsemiä naputtamiseen... Menkää pisteissä ohi, jos kykenette! Edellinen oli HAASTE! Kuka uskaltaa ottaa vastaan (ei koske zetaa eikä tresiä *hih*)...

10k rikki perästä tullaan *ökkö*

muistan kyllä että olis tullut joku 660/min ja en tietenkään tiedä että onko pelkästään mun mutta kun lopetin niin se tippui kyllä apri kertaa nolliin, tein siis sen juuri sen takia että tietäisin oonko yksin vai en... tiedä häntä tha nappia...

Mitähän tähän nyt sanoisi...

... oikealla kädelläni on, hm, tärkeämpääkin tekoa kuin napin painaminen.

tuntemattomat ovat the napin tiet...

Tuli tässä mielee tota nappia painellessa et kuinkakohan monta painallusta keskimäärin yks hiiri kestää?? *täh*

mitäs jos anqqa on tehny sopimuksen jonkun hiirifirman kanssa???? *nauraa*(pirpeli näpyttelee ihan into piukeella kans..)

Nyt on napissa 527777 täynnä, ja hiiri alkaa hajota...*nauru*
Toimii vielä, mutta nappi on menny niin löysäksi että ei ole enää mukava naputtaa lujaa.
Silti, miljoona häämöttää taivaanrannassa houkuttavana*iloinen**joo*

RR!! E-man käyttää samaa "signaturea"*voiei**suru**voiei*

Vai onks sillä pahemmin merkitystä.....*täh*

nythän se sota vasta alkaa..!!*uros**uros**uros*

jepulis, kyllähän tuo Nappi on sellainen addiktiivinen peli, että kerran koittaa niin on pakko viedä se peli loppuun asti, mutta missäköhän mahtaa se loppu olla??*täh* joo, jatketaan napittamista *plur**iloinen*

mikä itea tässä on :D

mä oon jo koukussa... toinen käsi painaa, painaa painaa, painaa, painaa. *suru**piru**hmph**dissaa**poks* .... hermostuttavaako? KYLLÄ!

se siitä,

O