the nappi

Back to klubitus.org O

raju veikkaus ettei se ole napittanut sitä vaan vähän huijaillut jossain välissä...

*viheltl*

joo.. tai sit se on palkannu jonkun..*nauraa**nauraa*

Ei se oo huijannut. Arvatkaa oliko kiva käydä kylässä, kun zeta vain naputti nappia päivästä toiseen. Hullua, sanon mä

Yhtään en ole huijannut, taitoni eivät siihen edes riittäisi, eikä hiireenikään voinut laittaa sitä tuplaklikki-cheattia.

Jaksamisesta: Noh, kun otetaan huolimattomasti tehty lupaus, uppiniskainen mieli, tekemisen puute, ja yllättävä valaistuminen, saadaan aikaiseksi jotain noin järjetöntä.

nääh, mä pelaan vaan vierasjoukkueen pussiin

Toi on muuten vitun tyhmä idea toi vierasjoukkue, pilaa muitten varsinkin Zetan tulosta*eiei**eiei*

Zeta:[q]Voin jo kertoa salaisuutena, että meitsi tulee

Monipuolinen, haastava ja virikkeitä antava.
[/q]

erittäin monipuolinen *nauraa**iloinen*

Kuka vitun kusettaja toi irixi on tos napis? Ei oo voinu tulla päiväs tokaks listalle*dissaa**dissaa**dissaa*

Jamppa:[q]Kuka vitun kusettaja toi irixi on tos napis? Ei oo voinu tulla päiväs tokaks listalle*dissaa**dissaa**dissaa*[/q]

*ding**ding**hmph* Hakkeri*voiei*

caprico:[q]nääh, mä pelaan vaan vierasjoukkueen pussiin *pahis*[/q]

*murisee...**igor*

irixi kusee!!!
niinku PAM ja jätkä on "1" ???? How can this BE??!?*voiei*

Irixi huijaa aivan varmasti..ei se muuten ois onnistunut näin nopeesti nousemaan ykkösex...

*super**enkeli*

Noniin, en aio puolustautua siitä highscoresta. Se oli huijaus.

280 painallusta/min ja 1200000 tavoitteena tarkoittaisi yhtämittaista 71,42 tunnin rämpyttelyä.. ja mulla ei sellaisia aikaresursseja ole :)

Score on nyt poistettu sieltä ja voitte taas nukkua rauhassa yöunenne..

tuun viel KOHTA ykkösex nappii..ehkä...miten noi tähdet nousee????vastaus???

ne nousee just sil perusteel miten ylhääl oot napissa !1 ELI SE KANDEE!1

Sitä tulee joskus naputeltua mutta ei ole vähään aikaan jaksanu. Joskus pitäis jaksaa naputtaa sitä että pääsis 15 parhaan joukkoon, enään reilu puolet niin pääsen siihen tavoitteeseen

Naputtelu on aivan ykkös viihdettä!!*vink*

Nörttiyden huipentuma päästä top 10 neen

Vaarallinen peli Onneks tos voi viel jotenki hillitä ittensä The Nappi

tänään vois jaxaa illemalla taas vähän naputella the nappia

O