päivän :)

Back to häröily O

Kummipoika kävi kylässä. Axu *sydän* (ja sen iskä ja äiskä kans *plur*)

[q]mayah, 23.8.2007 17:24:
Vein muorin korjaamolle ja väänsivät siitä vartissa pellit suoraksi ja vetivät sudilla mustaa spraymaalia päälle. Kustannukset seitsemän sadan sijaan 35. Vähän se on kolhitun näköinen, mutta pitäähän sitä 320 000 kilometriä ajetussa autossa elämän jäljet näkyäkin!

MUSTAA PAHOLAISTA EI NUJERRA MIKÄÄN.

[/q]

Mä voisin kans ottaa tollasen korjaamon, joka ei pyytäis jotain yli tonnia putkiston ja pakosarjan vaihdosta "jee"...

Tuli ostettua uus luuri, Nokian 6300. Edellinen oli 5+ vuotta vanha 8310...
Toivotaan, että tää on yhtä varmatoiminen :)

[q]Freja, 23.8.2007 17:40:
Nää munkkitippakarkit!

Ne itse munkkitipat o ollu mulle liian tujuja etten oo pystyny niitä käyttään, mut nää karkit on just jees

Mä niin oon terve huomenna.
[/q]

Meinaatko carmoliksia? Toimii! Niin tipat ku karkitki. Kun laittaa niitä tippoja sokeripalaan ja sit syö ni ei oo lenssua enää, juu. :)

^sain :)

Meiän kissa on kiltillä tuulella Sain opetettua sen (ainaki vähäks aikaa) että jos parvekkeen ovi on auki, siihen saa mennä haistelemaan, mut kynnyksen yli ei saa mennä (meil on semmonen osaks avoin parveke mistä tuo kömpelys saattaisi tippua). Sit ku se kerran hiippas sinne kun silmä vältti ni tajusin et se haluski vaa natustella yhtä kasvia (mitä se saa natustella), ni otin sen kasvin sille sisälle ja oikein oli kisu tyytyväinen

Arttu-narttu *sydän*

Huomenna Lontooseen bilettää!

[/q]

Loistavaa!!

[size=8]Voidaan ryypätä nekin rahat [/size]

1h 22minsan puhelu mussukan kanssa. *sydän*

Meillä on: SUUNNITELMA!

Nukuin viime yönä neljä tuntia, mut pääsin aamulla Ganesin ennakkonäytökseen.*jiihaa*
Sain hankittua puolessatoista tunnissa sen mitä ammattilaiset eivät päivässä. Koko bussipysäkkikyltin nyysimättä.*ding*
Päivä oli taas rakennuttu mua niin lämmöllä ajattelemalla, mut tänään yksi työtoveri ilmoitti lopulle porukalle, että saan lähteä kerrankin nukkumaan teidän viihdyttämisen sijasta.
Ja yksi työkaveri vaikutti aidosti pettyneeltä q se tuli tarkistamaan että lopetanko mä oikeasti duunissa.*blush*

äitin lähettämä jättikokonen "survival"-kassi tuli tänää *sydän*

Vein muorin korjaamolle ja väänsivät siitä vartissa pellit suoraksi ja vetivät sudilla mustaa spraymaalia päälle. Kustannukset seitsemän sadan sijaan 35. Vähän se on kolhitun näköinen, mutta pitäähän sitä 320 000 kilometriä ajetussa autossa elämän jäljet näkyäkin!

[/q]

eiksun muoris ollu tasasen tehokkaasti aina vähän paskana, vai muistanko ihan väärin? :)

Enää huominen täällä

Mökillä oli KIVAA!

Pääsen illalla Murmelin kaikkiin

murun toinen pätkä kesälomaa alkaa tänään muutaman tunnin päästä *sydän* paljon yhteistä aikaa taas

Kohta on safkis. Se on tänään extra : ) sillä multa oli puurot loppu toimiston kaapista, joten ei ollut aamupalaa!

[q]emppu, 24.8.2007 09:33:
Tieston uus levy: In Search Of Sunrise 6 cdI <3 Työpäivä alko kivasti ku tää soi taustal
[/q]

Pakko kyl komppaa.. varsinki ykkös cd on loisto matskuu ! <3

.m

Ensimmäinen yö moneen, moneen kuukauteen kun en heräilly yöllä kertaakaan. Ehkä sen takia heräsinkin 27min ennen herätyskelloa ja hyvin pirteänä ja tyytyväisenä. Ja sit löysin sängystä hiuksen. Ja kaiken lisäks on vielä perjantai

O