päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,009
- 1,010
- 1,011
- 1,012
- 1,013
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]Vampyrella, 22.8.2007 18:22:
Juuh, hän taisi unohtaa, että hän itse tikkailee viestejään rumalle akalle, joka ei hänelle mitään merkkaa, mutta ilmeisesti kuitenkin jotain kun jaksaa yksityisviestejä nakella menemään. :D
[/q]
Rakkaudesta ne hevosetki potkii.
Päivän LOL
[/q]
Ostettiin kavereiden kanssa äkkilähdöt Portugaliin 95 meno-paluu lennot 
Pääsee vähän onneks lomailemaan
[q]*minttu*, 22.8.2007 15:19:
---
tiiplis, 22.8.2007 14:24:
--- clip ---
no jooh... mut tää on se yks toinen sarja, joka täyttää samat kriteerit 
[/q]
Aivan
*super**iloinen*
Hyvin nukuttu yö
Ihana herätys
Ja ihana mies..*sydän*
[q]mayah, 23.8.2007 09:40:
---
Freja, 23.8.2007 09:34:
Taisin kokea sen mun hetken.
:D
---
Meistä jokaisen täytyy käydä se läpi ennemmin tai myöhemmin :D
[/q]
Todellakin! :)
Ponkesin ihana myyjä poras trukit ja pyörät mun ikivanhaan jämälautaan. Loisto palvelua eikä yhtään nauranut mulle tai mun muinaisjäännelaudalle, teki mieli antaa pusu poskelle:))))
[q]Timce, 9.8.2007 12:01:
Kävin Hakanimen OKO:ssa ja infolla oli semmonen prinsessa (Myöhemmin sain kuulla, et sen nimi on Sini <3) ettei oikein sanat tullu ulos suusta. Noo, sit pääsin kassalle ja siellä oli samanlainen kissa palvelemassa.
Pointti: Täytyypä käydä Hakaniemen OKO:ssa vähän useammin.
[/q]
Tuli käytyä taas eilen.
Olo on vähän likainen, mut oli mulla sinne oikeasti asiaakin.
Suklaakakkua aamupalaksi.
[q]Jammailija, 20.8.2007 10:46:
Aamul olin ihan jumissa, mut töihin päästyäni oon vaan ollu taas ihan fiilikses loistavan ja reippaan asiakaskuntani takia. Sen lisäx tuli vuosisidonnainen palkankorotus ja VIEL sen lisäx mulle on ympätty vastuuta tälle vuodelle siihen malliin, että palkkakin nousee siit viel tuntuvasti. JES!*sydän*
[/q]
[q]Jammailija, 22.8.2007 07:30:
Palkka nous viel 36% täks vuodeksi*plur*!
[/q]
hitsi ku maneeta. Onneksi olkoon*aplodit**hali*
Taisin kokea sen mun hetken.
:D
ilmoitin itseni ja kaverini syyskuussa olevalle seinäkiipeilyn alkeiskurssille*pepsodent*
(..ja työkaveri totesi kuultuaan asiasta että mulla on pakko olla joku ikäkriisi, ei muuten kukaan aloita tuollaista harrastusta, TUOSSA iässä*nauru*..)
Tän päivän :) on tän päivän erittäin onnistunut jalkatreeni ja mielenkiintoinen keskustelu yhden ohjaajamimmin kanssa salilla :)
[q]wammi, 7.3.2007 20:31:
pääsin seulan läpi ja kesätyöpaikka varmistu!!*jiihaa*
[/q]
Onnea!*hihu*
Oh, postimies toi just "Lustral - Deepest Darkest Secrets" CD:n poikien nimmareitten kera *sydän*
[q]mayah, MUSTAA PAHOLAISTA EI NUJERRA MIKÄÄN.
[/q]
ihanaa :)
ps. miks ne suti spraymaalia?
flatten & reinstall.
onpa raikkaan tuntunen taas <3
pikkuhiljaa alkaa tauti väistymään :) pystyy taasen enempi keskittyy tekemiseen kuin vaan olemiseen
Päivän LOL
[/q]
On kyllä jannulla sellanen sanansäilä, että melkein kateeks käy. Melkein. Harmi ettei sillä o aivosoluja sisältöä varten. Loistavaa viihdettä kyllä 
Mulle kans privaa, perkele!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,009
- 1,010
- 1,011
- 1,012
- 1,013
- ...
- 2,345
- Seuraava »