päivän :)

Back to häröily O

Kampaaja leikkasin noin kaksi milliä otsatukasta ja mieliala parani ainakin 37 % Pienet on ilot, mut eikös se ole joku onnellisen elämän salaisuuksista

kandee tulla huonol tuulel töihin niin kollega väsää yrmeet sapuskat hoho :D

[q]clupipeipe, 31.8.2007 10:10:
Kampaaja leikkasin noin kaksi milliä otsatukasta ja mieliala parani ainakin 37 % Pienet on ilot, mut eikös se ole joku onnellisen elämän salaisuuksista
[/q]

Mä haluun kans tommosen onnellisuusmittarin!

Tänään pääsee muuttamaan omaan kämppään*jiihaa* Tätä hetkeä ollaanki jo tovi odotettu.

Kuulin just et "työkaverini" sopparia ei jatketa koeajan jälkeen!

Kulta tulee tänään!

työ vuoron peruminen 7 ja 8 päiviltä meni tosi helposti..
Kivaa että pääse sen yhden ainoon kerran tässä kuussa bilettää, kun ei oikeen mitään muita kiinostavii bileitä oo näkyvissä

Tänään alko LOMA!

[q]sapeli, 31.8.2007 12:54:
EDIT: Mun päivän :) taitaa olla se, et tää duuni näyttäis olevan ihan hauskaa (ainakin toistaseks *vink*) Pääsee auttamaan asiakasta omien kykyjen ja mahdollisuuksien mukaan ja täs on paljon ongelmanratkaisua, mikä on kans ihan hauskaa askaretta
[/q]
Joo on kivaa, jos dunissa saa käyttää aivojaankin.

[q]sapeli, 31.8.2007 12:54:
No hyvä Vähän jo huolestutti... Nyt sit täys panostus tolle viikonlopulle Vois käydä kattomassa siellä itäkeskuksessa joku päivä niitä piikkipantoja
[/q]
Joo niitä piikkipantoja vois mennä tsiigaa.. siellä oli myös ranteeseen sellanen viimeks

mun päivän :)
kävin tänää hakee niitä kasveja ja sain kaupanpäälisiä mukaan*hihu*

Kaiken tän saatanan muuttorumban ja venkslaamisen jälkeen asiat selvis, muutan tänään klo 19 :D:D:D:D:D
Huhhuh.

*aplodit**tähti**aplodit*

eilisen päivän :) = kulta
tämän päivän :) = että tulipa vihdoin hoidettua yksi homma

[q]Miinapiina, 31.8.2007 07:28:
ihana ilma ulkona!! +5 astetta
syksy *sydän*
[/q]

Nyt mä komppaan

Sain tänään käytyä apteekissa, kun meinasi lääkkeet loppua kesken.
Toinen asia on, että eräs tietty juttu helpotti mieltä suunnattomasti. Loppui ahdistus ja pelko.

Perulainen jamppa joka kaappas mut torilla sen kojuun hartiahierontaan :D vähän putosin ku pääsin siit tilanteesta pois

[q]tiiplis, 31.8.2007 18:52:

Nyt mä komppaan
[/q]

joo, sun vuoro välillä

Perjantai ja aurinko paistaa (ainakin hetkittäin) -Hyvä fiilis :)

Tää päivä viel ja sit viikko lomaa ja vanha ystäväkin tulee ens viikolla kylään ^^
Jos vaan rentoutuis, mehhhhhhhh.

[q]Mushi Mushi, 31.8.2007 10:56:
Tänään pääsee muuttamaan omaan kämppään*jiihaa* Tätä hetkeä ollaanki jo tovi odotettu.
[/q]

Voin kertoo :D

no se yks *sydän*

O