päivän :)

Back to häröily O

Helvetin raskas työviiko takana.

mun tekniikan ihmelapsi, miina 1 vee ja kohta 10 kk
oon valittanut ku ei tästä koneen kaiuttimista kuulu paljon mitään (kannettava ja tollaset pikkukajarit tossa eessä). oon joskus mielestäni niitä volia säätänyt niin täysille ku mahollista...
hetki sitten löysin toooodella ihanan biisin ja harmitti ku se kuulu niin hiljaa...
tänään kävin tupakilla ja ku tulin sisälle, ni neiti oli koneen kimpussa ja näytöllä oli joku ihme asennusjuttu ja siinä oli joku volasäätönappi ja sit vaan laitoin sen täysille ja nextii pari kertaa ja valmis, ni ny kuuluu ihan kiitettävällä voluumella
miina *sydän*

nii ja päästään miron kaa viettää laatuaikaa, mennään tivoliin

kuume on laskenut :) mutta olo on edelleen melko heikko.

Eka päivä uudessa kodissa, rupee pikkuhiljaa näyttää omalta
Hain just kaupasta kolme kassia ruokaa, laitan housee soimaan ja käyn asettaa verhoja ikkunaan <3
Pirun jees fiilis!!
Ai nii ja kiitos maailman paras muuttotiimi, oli hyvä jurri jo ennen ekaa kuormaa :D

Yksi hyvä kaverini muutti takaisin Jyväskylään Helsingistä ! <3

[q]pupuankka, 26.4.2008 19:36:
ruskea pikkupiski seisoi tassut ikkunalaudalla tuijottaen sitä verhoa.
[/q]
Aaaaww!

Oli mielettömän kivaa käydä luistelee ekaa kertaa koko keväänä :))

Huomenna lähtee loputkin tucasta

[q]Freja, 2.9.2007 10:14:
Kello o näi vähän mut mulla on jo pyykit konees
[/q]

Loistavaa, kiitos muistutuksesta! Pitää kans laittaa, että saa puhtaat ja myös kuivat hodet huomenna töihin.

JEEEEEEEEEEEE! Ei mun tarttekaan ottaa mun tupeeta (hiustenidennystä) irti vielä pitkään aikaan!

Voi onnea ja autuutta!

Huomenna klo 9 alkaa taas opiskelu, edellisestä yrityksestä onkin jo 4 vuotta...
Jännittää mut ootan innolla mitä tuleman pitää :)

buuujeah!! sain vihdoin ja viimein wlanin kämpille

[q]Jutu, 28.7.2008 13:09:
---
martina, 28.7.2008 12:53:
Jeij! Tää likka menee sittenkin syksyllä kouluun. :)

---

Onnea! Mitä sä oot tehnyt sille jonka varapaikalla sä oot ollut?
[/q]

En mitään, hassu jutta. :) (Sä et sitten nähnyt mua niiden mafiahemmojen ja ruumissäkin kanssa, ok.)

Syksy. Kävelin kotiin kaupungista, kadut oli hiljaiset ja maailma oli sateinen ja oli maailman kauneinta.

Chicago on aivan mahtava paikka! Menee mulla kirkkaasti top 3-cityihin ja olisin vaikka valmis muuttaa tanne! Heti!

so in luuuuuuuuv<3

Ihan loistava viikonloppu taas jälleen kerran. Kiitos ihanat ystävät*sydän*

[q]KooKie, 2.9.2007 21:27:
---
soturi, 2.9.2007 21:20:
Ponille kyytiä alkaa tänään!*plur*

---

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kiitos mainostuksesta! *sydän*
[/q]

No epäilinki et joku saattaa kiinnostua. On kyl loistosarja. Sit ku brittien Paritellen pyörähtäis viel uusintana ni ois kyl*sydän*

Leppoisa iltavuoro näyttäisi olevan.

[q]KooKie, 2.9.2007 21:33:
*sydän* Perjantai Stokiksessa
[/q]

jep, maailman, ellei peräti suomen, parasta paskanlässytysseuraa ja diskotaksi mervi tapolan kaksoisolennolle.

[q]KooKie, 2.9.2007 21:42:
SIIS MINÄHÄN EN PASKAA JAUHA! Asiapitoista tekstiä, suuria poliittisia mietelmiä ja ah niin innovatiivisia ajatuksia maailman parantamisesta! Tarkoitit varmaan sitä härkätaistelijaa... Tai no taistelevaa härkää...
[/q]

raging bull! sä puhuit niin paljon paskaa et henkes haisee mun kämpässä vieläkin. *sydän*

O