päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,031
- 1,032
- 1,033
- 1,034
- 1,035
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Olipa kiva viikonloppu. Totaalinen väsymys ja ahdistus voitettu, hyvällä mielellä ens viikkoon, vaikka onkin taas liikaa tekemistä. Täytyy vaan opetella hallitsee stressiä ja käyttämään aika tehokkaammin.
+ 
+ Ostin itelleni kukkia (kun kukaan mies ei oo antanu niitä pitkään aikaan
vink vink)
[q]dncr, 9.9.2007 22:13:
Olipa kiva viikonloppu. Totaalinen väsymys ja ahdistus voitettu, hyvällä mielellä ens viikkoon, vaikka onkin taas liikaa tekemistä. Täytyy vaan opetella hallitsee stressiä ja käyttämään aika tehokkaammin.
[/q]
Aika lailla samat sanat
Stressaavan, vähäunisen viikon jälkeen ollut täydellinen latautumisviikonloppu. Pääs tanssimaan vanhaa reiviä bileisiin mut on saanu nukuttuaki hyvin, ollaan katottu leffaa ja muuta hauskaa, ja ehdin tiskaamaankin ni ei viikolla tartte.
Nyt taas jaksaa viikon aamuheräämiset kun tietää että viikonloppuna ehtii palautumaan takas.
Viikonloppuna ei tartte mennä töihin.*jiihaa*
aikalailla täydellinen pitkä viikonloppu takana...:)
Ihanaa, alkaa antibiootti vaikuttaa ja helpotta
tätä kauheeta tautia, flunssa ja kuumetta...
Johan meni viikko nukkuessa...*hihu**nauru*
Viikonloppu Tampereella siskon luona. Kummityttö on maailman ihanin, se oli kokoajan mun kimpussa ja kun nukutin sitä ja lopetin hetkeksi laulamisen niin neiti melkein 2v unenpöpperössä kuiskaa, että "vielä laulaa".
Pyhälle isälle kiitos siitä, että eräs asiakas on maksanut laskunsa, jonka suorittamista olen odottanut sydän sykkyrällä 2 viikkoa. Spank me silly and call me Charlie jos tänään syön nuudeleita.
Iiihana yli 10km höyryjenpäästö-kävelylenkki aurinkoisessa syysilmassa!!
(ei vituta enää..paljoo) 
Sit kaupan kautta ostaa kaikkii herkkui VAIN itselleni! *sydän**possu*
Laivalle tänää! Jeeee:D
Törkeestä väsymyksestä huolimatta saannu suoritettua läjäpäin pakollisia asioita. Tosin päikkärit kyllä maistuis...
Töissä on se hyvä puoli että tähän asti (n. klo 13.00 - ruokatauko) jaksaa ihan helposti, ja tästä työpäivän loppuun asti selviää ihan helposti. Eli koko päivä menee ihan helposti!
työt alkais kahen viikon päästä, woohoo, ja sit riittää tuohta
Vanha juttu, mut viime weekendi oli taas niin superhauska hilpeellä *känni*menolla. 
Samaisella hilpeellä menolla unohtui avain himaan ja sain herättää talkkarin aamuyöstä avaa oven ja samalla asialla olin taas tänään.
..kyllä talkkariakin vähän hymyilytti...
(todennäköisesti) läpi mennyt laskutentti ja sen jälkeinen palkintoshoppailu
[q]Hupsu, 10.9.2007 13:20:
Törkeestä väsymyksestä huolimatta saannu suoritettua läjäpäin pakollisia asioita. Tosin päikkärit kyllä maistuis...
[/q]
Mun päivä vaan parani taas
Ja se liittyy erääseen kaupunkiin jonka monet tuntee
Kialla on puhjennu kolmas hammas
[q]Vampyrella, 10.9.2007 21:38:
Pitääki alkaa kahteleen! Ne kyl molottaa sellasta vauhtia et oon varmaan vaan naama rutulla että w00t 
[/q]
Jos joku päivä saat selvää mitä santi huutelee vihaisena niin nostan hattua se suuttuu niin et mulla lensi aamuteet pitkin mattoo kun repeilin niin paljon. *nauru
Mut nyt Fetasalaattia ja yyber paljon kirsikkatomaatteja kun en saa sätkää väänettyy. *Joo*
Oz:n 1. tuotankokauden jaksot*sydän* Siin se olis sit päivän :)... ei muut*uuh*
[q]Vampyrella, 10.9.2007 18:46:
Espanja
[/q]
Jos haluu hyvää kielikylpyy niin kannattaa kyylää la & su iltapäivisin ykköstä serranon perhettä.
Tällä hetkellä mun lempparisarja saa ainakin nauraa. Mäkin aloin muistaa kieltä paremmin kun oon kattonu noi jaksot jo kesäl nyt sit kertaan niitä. Tosin mun espanian kielen taito ei oo mikää hyvä mut tulipahan sieläkin asuttuu yht. 3kk niin jotain jäi muistii näihinkin aivoihin.*nauru*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,031
- 1,032
- 1,033
- 1,034
- 1,035
- ...
- 2,345
- Seuraava »