päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,029
- 1,030
- 1,031
- 1,032
- 1,033
- ...
- 2,345
- Seuraava »
mumumumumumuru tulee lauantaina kotiin.
*sydän*
[q]Miinapiina, 7.9.2007 10:47:
soitin äsken työkkäriin...
tuomio:
lautakunta on 5.9 tehnyt päätöksen että estettä työmarkkinatuen maksamiselle EI OLE!!!! 
"tätä pidettiin tällaisena unohduksena, jota ei nyt huomioida"
uuuuh, oon niin onnellinen!!!! 
mä en enää ikinä unoha perua sitä aikaa, jos tulee este!!!!!
[/q]
jeee!!!!!!! Tosi hienoaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[q]kimmø, 7.9.2007 10:52:
---
crissy, 7.9.2007 09:59:
---
Wautsi!! pidetään peukkuja et pääset! mullaki on ens keskiviikkona työhaastattelu=)
---
joo, kiitti! noita peukkuja kyllä tarvitaan :P
minne uusiin töihin sä olet hakemassa?
[/q]
Hennesiltä soitettiin maanantaina.. sinne toivottavasti pääsis! ilmoo heti ku saat tietää!
Perjantai!*iloinen* Yks työkaveri on tällä viikolla ollu sen verran ärsyttävä et tulee ihan hyvää saumaan nyt parin päivän vapaa.
Opinnäytetyön aiheanalyysi hyväksyttiin jo viikko etuajassa ja nyt olen taas askeleen lähempänä valmistumista. 
Tai kunhan sen opinnäytetyön eka saisi tehtyä. 
Mut silti.
---
nonni.. lentolippu taitaa olla mailissa.. eli lontoo kutsuu parin viikon päästä*poks*
---
Mut tää on kuitenkin päivän :), eiks niin?
Joo ehottomasti. Siis nimenomaan harmi, että siellä on niin monta tuttua, etten kerkee tapaamaan kaikkia. Pitää varmaan sanoo kaikille, että tulkaa Xbileisiin ja hengaillaan ja jutellaan siellä*hihu*
[q]Lahjakkaasti onnistunut kadottamaan erään cd:n. No, jos se vielä joskus kävelisi [/q]
omaa viestiä lainaten. cd löytyi. Oli mennyt vahvistimen alle piiloon. Näköjään osaa tavarat mennä erikoisiin paikkoihin piiloon.
ja edelleen toinen päivän :) eli Australia!!!
[q]LAZ, 7.9.2007 13:27:
Ylennys & paremmat työtehtävät 
[/q]
WOW! mikä susta ny si tuli?
Pääsenkin työkaverin kyydissä kotsaan kun mies on ylpässsä eikä ehdi hakee mua ja mulla on huonot kengät ja penikat kettuilee eli en mielellään kävelisi eikä bussillakaan pääsisi.
miina täyttää tänään 2-vee *sydän*
niin se aika menee, mihin ne mun vauvat katos??
Elämä hymyilee leveesti
rekryprosessin osa 2/3 meni niin hyvin kun mahollista.. kavereita riittää ja tekemistä myös! selkä rupee olemaan kunnossa ja sit on viel se yks
hiljaa pienessä mielessäni toivon... ja että tämä vaihe kestää kauan! nyt tuntuu
hyvältä.
JES! Vapaa viikonloppu, ja F/X bileet Seinäjoella kutsuu!
Aamulenkki.*plur* Oli aivan ihanaa juosta tuolla rannassa kun aurinko paisto ja järvi oli aivan tyyni.*sydän*
Reeenit meni niiiiiin hyvin *sydän* + joukkuekuvaus ja muutenki ihanasti menny päivä <3
[q]kottarainen, 7.9.2007 20:28:
Sain tänään tiedon että pääsen erääseen hakemaani mielenkiintoiseen työpaikkaan haastatteluun. Kutsu kävi melko nopeasti sen jälkeen kun olin lähettänyt hakemuksen ja rekrytoijan kanssa oli mukavat keskustelut jo alustavasti, joten paikan saaminen vaikuttaa lupaavalta. Vaikka tuolla nykyisessä paikassakin on asiat ihan okei, joku siellä vaan tympäisee. Jännittää kun uuden työn mukana tulisi vähän isompi elämänmuutos vastaan.
[/q]
Onnea!
Lohduttava ajatus että maailmassa on sittenkin vielä pelastavia enkeleitä jäljellä.
näin tänään ensimmäistä kertaa elämässäni tähdenlennon, ja vielä oikein kaksin kappalein. :)
[q]crissy, 7.9.2007 15:16:
---
LAZ, 7.9.2007 13:27:
Ylennys & paremmat työtehtävät 
---
WOW! mikä susta ny si tuli?
[/q]
Semmottine tukihenkilö/vastaava sitä pitäs tästä eespäin olla.
Joku ihmeen Vaasa-kysely :D
Tuleepahan omia tietojani ja muistiani testattua :P
Äiti juo valkkaria. "Nyt on loma!" (tyyppi on eläkkeellä.)
darrapeikko lähti vaivaamasta..! Ja nyt pääsee salilleki
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,029
- 1,030
- 1,031
- 1,032
- 1,033
- ...
- 2,345
- Seuraava »