päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,034
- 1,035
- 1,036
- 1,037
- 1,038
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Se, että tällaista toimintaa ja sitä ylläpitäviä ja tukevia ihmisiä löytyy *sydän*
http://www.espanjankoirat.com
Pvän :( ja pvän o Ou vois sit olla et tällaiseen toimintaan on suurta tarvetta 
-M
uus kone 
ja uudet kajarit (kävin pöllimässä mutsin koneesta *tirsk*)
[q]Mark, 12.9.2007 11:16:
Se, että tällaista toimintaa ja sitä ylläpitäviä ja tukevia ihmisiä löytyy *sydän*
http://www.espanjankoirat.com
Pvän :( ja pvän o Ou vois sit olla et tällaiseen toimintaan on suurta tarvetta 
-M
[/q]
tulee niin pahaolo ku kattoo noit ....:(:(
Tämä niin onnellinen olo*plur**sydän*
[q]pyhimys, 12.9.2007 16:50:
Kelalla asiointi oli nopeaa (!) ja uuden kelakortin pitäisi tulla jo ensi viikolla. Sen lisäksi asuntoasiat näyttäisi järjestyvän täällä päässä tuon Aussilan reissun ajaksi. hip hei!
[/q]
Hyvältä kuulostaa!
Kiva kuulla että tälläiset seikkailut näyttää ihmisiltä onnistuvan, antaa uskoa omaankin tulevaisuuteen
Kelalla asiointi oli nopeaa (!) ja uuden kelakortin pitäisi tulla jo ensi viikolla. Sen lisäksi asuntoasiat näyttäisi järjestyvän täällä päässä tuon Aussilan reissun ajaksi. hip hei!
[q]sapeli, 12.9.2007 16:54:
---
pyhimys, 12.9.2007 16:50:
---
Hyvältä kuulostaa!
Kiva kuulla että tälläiset seikkailut näyttää ihmisiltä onnistuvan, antaa uskoa omaankin tulevaisuuteen 
[/q]
nyt on alkanut asiat mukavasti loksahtelemaan kohdilleen. Ainahan nämä seikkailut vaatii pientä vaivaa, mutta eiköhän se ole sen arvoista :)
Tämän hetkinen puuhasteluni saa mut aivan tavattoman hyvälle mielelle.
Elämä voittaa jälleen, töistä pääsee reilun 3 tunnin päästä. Pian perjantaipullon arvontaa.. En kyl varmaa voita. :[
Pelattiin bar 68ssa nelisen tuntia star munchkinia. Ihan huippua, pääs kiusaamaan kaikkia. Munchkin on muuten parisuhteen pelastus, pääsee kiusaamaan toista korteilla ja kaikki patoutumat katoaa.
Ylihuominen on jo ylihuomenna. Oon venannut sitä päivää kohta 2 viikkoa.
[q]Janisa, 11.9.2007 22:04:
Vahingossa...?
Pahaako yritit leipoa...? 
[/q]
Ei nyt sentäs :D Yritin saada aikaiseksi kauraleipää, mutta kauraleseiden sijaan taikinaan eksyi ruisleseitä ja lopputulos oli harvinaisen onnistunut :)
Tää sai palkankorotuksen 
Ja alotin työt siis toukokuussa
Kävin työhaastattelussa...toista kertaa...vaan sen takia et halusivat näyttää mut kolmannelle päällikölle...jäi ihan hyvä fiilis :)
Leivoin eilen dallaspullia *kuolaa*, ja Satu joutui pudotusäänetykseen *aplodit*!
[q]Amarie, 12.9.2007 21:18:
Pelattiin bar 68ssa nelisen tuntia star munchkinia. Ihan huippua, pääs kiusaamaan kaikkia. Munchkin on muuten parisuhteen pelastus, pääsee kiusaamaan toista korteilla ja kaikki patoutumat katoaa.
[/q]Parhaimmillaanhan se Mussukka on, kun on 4 pelaajaa. Pääsee siis sekottaan jonkun toisenkin parin suhdetta :)
aamu
MÄ SAIN SEN TYÖPAIKAN!!! ai ihanaaaaaaa!!!!!!! Pääsen pois ravintola-alalta!!!!
vakkariduuni!! ei huolta työstä enää!! Ai että tää kyl on hieno pvä!!
[q]crissy, 13.9.2007 09:30:
MÄ SAIN SEN TYÖPAIKAN!!! ai ihanaaaaaaa!!!!!!! Pääsen pois ravintola-alalta!!!!
vakkariduuni!! ei huolta työstä enää!! Ai että tää kyl on hieno pvä!!
[/q]
Sitä on alkanut viime aikoina tajuamaan enemmän ja enemmän että hyvä työpaikka on oikeasti aika tärkeä asia
Jos nyt ylipäänsä täytyy töissä käydä, syystä tai toisesta, on kyllä tärkeää että sen (suht ison) osan elämästään käyttää sitten mielekkäässä paikassa missä viihtyy.
everything happens for a reason!..
pitäiskö ruveta uskoo ihmeisiin? tänään tapahtu sellast mitä en ois uskonu et tulee koskaan tapahtuu. vai näinköhän mä unta? enen
pikkasen oon otettu. ei oo kuuden vuoden duuni siis mennykkään hukkaan.
kylläpä hyviä työpaikkoja nyt satelee!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,034
- 1,035
- 1,036
- 1,037
- 1,038
- ...
- 2,345
- Seuraava »