päivän :)

Back to häröily O

[q]Janisa, 13.9.2007 20:49:
---
hippifriikki, 13.9.2007 20:38:
Ihanin merkkipäiväylläri ikinä ja käsittämättömän onnellinen olo

---

Details, details...!!!
[/q]

Ei saa paljastaa liikaa!
Oli vaan niin homma

[q]hippifriikki, 13.9.2007 20:38:
Ihanin merkkipäiväylläri ikinä ja käsittämättömän onnellinen olo
[/q]

Details, details...!!!

tein rohkean päätöksen ja irtisanouduin töistä :)

Vaikka tulinkin taas perinteikkäästi kipeäksi juuri lomalle (tunnollinen duunari tässä moi; sama kaava toistunut joka lomalla viime vuosien aikana), niin kyllä hymyilyttää kun saa alkaa pakkailemaan bikineitä ja aurinkorasvaa matkalaukkuun. :)

Lisäksi mainittakoon:

Oon niin häpi! Karma strikes back. :)

Nyt mulla on oma nyrkkeilysäkki kotona, ja jopa katossa asti roikkumassa!

Ja muutenkin voisin yleisesti todeta, notta PLUT!

[q]Superlatiivistelijä, 13.9.2007 12:31:
---
crissy, Mu mun pätkätyöt loppui tähän.Siitä oon niin helvetin onnellinen!

---

oikein helvetin isot onnittelut!
:)
[/q]

kiitos!!! alkaa kerääntyy kesälomia ja jos ens kesänä sais pitää oikein kesälomaa! se oliski päivän 0_o samalla;)

Tänään on perjantai, aurinko paistaa, hyvää duunisäpinää tiedossa tänään ja huomenna, jeejeejeejee *tuulettel*

jei.. nyt on duunissa netti*hymy*

Noin seitsemän tunnin päästä kahden viikon odotus loppuu.

Tää kylmä lonkero pelasti mun (koulu)päivän

[q]crissy, 14.9.2007 08:27:
Sain A:lta eilen Uniklubin uuden cd:n! olinki hiukoillu tätä jo tovin=)
[/q]*lohduttel*

sisustusprojekti on valmis
muutama juttu viel, mut huonekalut on kasassa

Hyvin nukuttu yö ja tosi överikiva päivä duunissa treenitki o 16:00 ja sit seuraaava meno onki huomenna ku lähetään Berniin kaasuttamaan turnaukseen jaaa lenttisvkl *sydän*

[q]pupuTupuna, 14.9.2007 14:44:
Tänään tuli palkka. Tänään on vapaapäivä.
[/q]

kuin myös!!

perjantai!!

+ että sain luettuu reilu 5 tuntia tenttiin (vaikka tavoite oli 8h. Noh, perjantai...)

[q]mayah, 15.9.2007 08:54:
Turkuun
[/q]

eiks sen pitäis olla päivän :(

Mukava tulla töihin kun ei ollut eiliseltä jäänyt mitään tekemättä tai tänäiselle tarkistettavaksi Toivottavasti tulee sellainen sopivasti kiireinen päivä (eli n. 2 tapausta tunnissa) niin ei pääse väsähtämään

Löysin uudelleen oikean itseni kovan kuoren alta *sydän*

Tää on mahtavuutta. :) En tiedä sun syistä, mutta lempi pehmittää pään ja sulattaa jään jne., ajankohtainen fraasi kaikenkaikkiaan. Joutuu välillä luopumaan ah niin järkevistä valmiiksi rakennelluista ''hienoista järkevän ihmisen'' suunnitelmista ja heittäytyä ja _elää_ oikeasti.

Minuu hymyilyttää tuleva talviloma ja matkaseura. :) Pääsee lämpimään! Ja puhumaan taas epsanjaa (jos kehtaa)! <3 Lisäksi Tallinnaan kulinaristiselle elämysmatkalle ja etelänmatkan (siis ei Tallinna vaan semmoi oikea etelä :D) jälkeen vielä Tukholmaankin, jee!

Aivan mahtava Abi100-päivä onnellisesti takana Helsingistä paikalle saapunut pomppulinnakin piristi kummasti tunnelmaa.

Meidän kiinalainen vaihtari halusi kovin innoissaan kuvata mua

[q]Miinapiina, 26.11.2007 14:10:
mun auto ei joutunut rosvojen kynsiin
viime yönä meitin parkkipaikalla oli muutamaan autoon murtauduttu / koitettu murtautua, mut ei mun
[/q]Lujaa laatua Lada?

O