päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,048
- 1,049
- 1,050
- 1,051
- 1,052
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[size=24]TÄNÄÄN ON VAAN HYVÄ PÄIVÄ[/size]
Ja sori kun huudan, on ollut tosi vaikeeta tosi pitkään ja se on ollut tosi paskaa.
Edit:
- uusi matto keittiöön 
- i&ä toi ternimaitojuustoa, brietä ja mansikoita
Vitsi miten kiva saada äkäpäissään ja kiireessä tehdystä työstä hyvää palautetta :P
Löysin mun mp3-soittimen kuulokkeet vaatekasasta!
Pakkasessa on vähän vähemmän tuskallista odotella työbussia kun on musaa korvissa.
[q]mayah, 16.4.2008 19:06:
Lisätään viel omatekoiset pinaattiletut, ni johan sitä on tullu oltua taas yhtä hymyä koko päivä 
[/q]
aaah pinaattiletut ja pinaatti yleensä
Anna Ternheim*sydän*
Luulin jo, että menetin asumislisän kokonaan, mutta ilmeisesti oonkin hakenut sitä rajatulle ajalle vaan :) eli loppuvuoden sais nauttia vielä siitäkin vähän, ennen kuin menetän sen kokonaan. nimim. avovaimo
Näin ihanan ihmisen tänään koulussa. :) Tuli lämmin olo. Hih.
Yllättäen oikein hauska shoppailureissu ystävän kanssa.
Löysin mun mp3-soittimen kuulokkeet vaatekasasta!Pakkasessa on vähän vähemmän tuskallista odotella työbussia kun on musaa korvissa.
![]()
Tää on kyllä niin totta, mä ostin itelleni just uudet toiset kuulokkeet koska mieheke usein lainailee multa, enkä mä osaa kävellä tuolla ilman musiikkeja. Tai osaan, mut sit saatan olla turhan kiukkunen :/
Eka tankotanssitunti
Lähdetään huomenna parin kaverin kanssa tien päälle ja mennään telttailemaan o/ Keskiviikkona visiitit Vantaalle ja Kotkaan. Itsellä on VIHDOIN viikko vapaata ja ihanaa, että jotain oikeasti tapahtuu. Oon niin kovin innoissani
L. Frank Baumin lastensadut ja illalla porsaan sisäfilettä ja hyvää punaviiniä. Kyllä nyt kelepaa :)(:
Ehdottomasti päivän paras :): Siskonpojalla oli tullut erimielisyyttä opettajan kanssa liikuntatunnilla. Poika oli protestiksi kiskassut housut kinttuunsa ja pyllistänyt opelle.... hahhhaaaa :DDDDD *lmao**tirsk**nauru*
Ehdottomasti päivän paras :): Siskonpojalla oli tullut erimielisyyttä opettajan kanssa liikuntatunnilla. Poika oli protestiksi kiskassut housut kinttuunsa ja pyllistänyt opelle.... hahhhaaaa :DDDDD *lmao**tirsk**nauru*
Haaahahahaha!! That's the Spirit!
Sitä voinu aamulla taas muuta ku nauraa mennessäni ulos ja todetessani, että pihalla kahlaa polvia myöten hangessa ja auton päällä on vaihteeks ainakin 10cm lunta. Ei muuta kuin sutisuti ja matkaan. 4-veto on parhautta. <3
Kävin hampilekurilla, joka tökkäs ikeneen möhnää. Toimenpide toivottavasti estää ientä oireilemasta vuodenvaihteen aikaan.
Tuli heitettyä kirje Pösilöön. Se päätyi sinne minne pitikin ja vastaanottaja oli tyytyväinen.
Vein sucsét eilen huoltoon ja hain tänään poies. Olin varautunu kökkimään Kehällä tunnin jos toisenkin (matka yleensä 15-20min suuntaansa), mutta liikenne veti kuin vettä vaan ja latinopophousen soidessa oli hyvä painella menemään. Jatkoin eilistä teemaa eli pihalla ja kaupassa jorailua ja hyppimistä ja taas irtos muutama hymy kanssaeläjiltä. Illan mäkireissu sen sijaan peruuntui. Tosin ei tässä tekeminen lopu kesken (paitsi että tässä tehdään kaikkea muuta kuin ns. jouluvalmisteluja). Suap nähdä, kerkeekö vielä joulun aikaan mäkehen.
Jee! ^___________^
Huomenna rakkaan kaverini kanssa Tukholmaan ansaitulle irtiotolle ja sain häntä auteltua taas tänään hieman.
---
---
---
Haaahahahaha!! That's the Spirit!
---
Haha, poika on tullut tätiinsä eikun sukuunsa![]()
Aina pers' paljaana? :DD
TJ1 Niinisalo 1/07
Pääsin tänää aikasin töistä ja menin sitte entiselle työpaikalle lainaamaan isin autoa ja kävin sitten ostamassa viime tipassa joululahjat perheelle ja sitten ajoin takaisin entiseen työpaikkaan ja kävin moikkaamassa muutamia entisiä työkavereita.
Niil näytti olevan paljon hommia :D Hohoo.
Niin ja nyt olen porukoilla odottamassa et sisko pääsee turvallisesti perille kun se lähti sen rämäautolla ajaa turust vihtiin.. Oivoivoivoi.. :(
noin puolentoista viikon loma <3 kunhan nyt vaan rentoutuis kunnolla kun on ollut loman tarve pidemmän aikaa. Meinaa vaan joskus lomat mennä sitten vähän rempseästi eikä lepuutus aina ole muistunut mieleen :P jos tällä kertaa panostaisi siihen oikein kunnolla, yritys hyvä ainakin!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,048
- 1,049
- 1,050
- 1,051
- 1,052
- ...
- 2,345
- Seuraava »