päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,049
- 1,050
- 1,051
- 1,052
- 1,053
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Jotenkin tää tuntuu kohtuu kasvatavalta ja merkitykselliseltä viikonlopulta.
Ehkä koska
-skippasin bileet, eikä pää siis oo peruskoomanen.
- Oon kanssa päässyt juttelemaan jonkun kanssa tosi henkisellä ja syvällisellä tasolla. ja uskon, etä se tulee viemään eteenpäin.
- Otin myös riskin ja tapasin eilen ihan tuntemattoman ihmisen deittimielessä, jonka kanssa olin van jubaillu netissä. Ei se ollu innostava siinä mielessä, mutta oli tosi kivaa tehdä se. katottiin leffaa ja youtubelinkkejä*nauru* Se avas taas ikkunan erilaisen ihmisen maailmaan.
- Kokoajan mua kiinnostaa vähemmän ja vähemmän eksä eksänä/poikaystävänä ja enemmän ja enemmän kaverina.
- Välit tuntuu just nyt olevan oikeestaan kaikkien ihmisten kanssa ainakin kohtuu kunnossa.
- Ny tulin tänne just siks, että pitäis tupareille katoo joku hyvä vkl.
- Oon oikeesti jopa siivonnu täällä =DD
- Päässy pelailee pitkästä aikaa crusader kingssiä ja oon jopa siinä aika mielenkiintosessa tilanteessa.
- Löysin uuden homohouse tuottajan josta oon ihan pähkinöinä.
- Oon lueskellu horokooppeja. Okei huono puoli oli että löysin paljon suosituksia skorpionin[mä] ja neitsyen[eksä] suhteeseen.
- tänään ois tarkotus mennä tekemään parempaa analyysia siitä mun ayrvedisesta horoskoopista ja mun jostain muusta minkä nimee en muista. mutta oli tosi huuhaata aivan varmasti (tän - mikä ikinä sen nimi nyt olikaan - mukaan mulla ois ainakin kuulemma ongelmia muistin kanssa perhaps). Tai ainakin jos kerkee. Voi olla että siirtyy alkuviikollekkin.
varmaa on paljon muutakin, mutta en kaikkee muista ja osaa en vaan haluu listaa tänne*vink*
hymyilyttää *hihu**sydän**plur*
Jotenkin tää tuntuu kohtuu kasvatavalta ja merkitykselliseltä viikonlopulta.
Ehkä koska
-skippasin bileet, eikä pää siis oo peruskoomanen.
- Oon kanssa päässyt juttelemaan jonkun kanssa tosi henkisellä ja syvällisellä tasolla. ja uskon, etä se tulee viemään eteenpäin.
- Otin myös riskin ja tapasin eilen ihan tuntemattoman ihmisen deittimielessä, jonka kanssa olin van jubaillu netissä. Ei se ollu innostava siinä mielessä, mutta oli tosi kivaa tehdä se. katottiin leffaa ja youtubelinkkejä*nauru* Se avas taas ikkunan erilaisen ihmisen maailmaan.
- Kokoajan mua kiinnostaa vähemmän ja vähemmän eksä eksänä/poikaystävänä ja enemmän ja enemmän kaverina.
- Välit tuntuu just nyt olevan oikeestaan kaikkien ihmisten kanssa ainakin kohtuu kunnossa.
- Ny tulin tänne just siks, että pitäis tupareille katoo joku hyvä vkl.
- Oon oikeesti jopa siivonnu täällä =DD
- Päässy pelailee pitkästä aikaa crusader kingssiä ja oon jopa siinä aika mielenkiintosessa tilanteessa.
- Löysin uuden homohouse tuottajan josta oon ihan pähkinöinä.
- Oon lueskellu horokooppeja. Okei huono puoli oli että löysin paljon suosituksia skorpionin[mä] ja neitsyen[eksä] suhteeseen.
- tänään ois tarkotus mennä tekemään parempaa analyysia siitä mun ayrvedisesta horoskoopista ja mun jostain muusta minkä nimee en muista. mutta oli tosi huuhaata aivan varmasti (tän - mikä ikinä sen nimi nyt olikaan - mukaan mulla ois ainakin kuulemma ongelmia muistin kanssa perhaps). Tai ainakin jos kerkee. Voi olla että siirtyy alkuviikollekkin.
varmaa on paljon muutakin, mutta en kaikkee muista ja osaa en vaan haluu listaa tänne*vink*
[q]Hotblood, 17.3.2007 00:13:
---
Noi pienet asiat on niitä kaikkein tärkeimpiä, elämän perusta, jos noi on pielessä niin ihan sama vaik olis Rion karnevaalit joka viikonloppu. Mut noi on myös just niitä joihin pitää panostaa et ne saa kuntoon ja pidettyä kunnossa... Siihen toivotan tsemppiä ihan jokaiselle 
[/q]
hmmm...yeps, samis
Vakuutusyhtiö maksoi kahdessa päivässä korvaukset siitä mun puhelimesta! Ohhoh, olipa nopeaa toimintaa.
Nyt vois niinku melkein harkita uuden puhelimen ostoa, mutta kytkökaupparatkaisuun en tikullakaan enää koske tän elämän aikana. Se on joku Murphyn laki, että kohellan sit taas uudestaan
[q]H3li, 22.4.2008 08:24:
*uuh**aplodit**igor**jiihaa*
[/q]

tuut sit mush yökyläileen, trivialia ja olutta
Oih, kun muistelen vain laby/laser iltaa niin nousee edelleen hymy kasvoille, oli niiiiin kivaa törmää pitkästä aikaa ihaniin otuksiin. <3 (vähän kyl harmittaa kun niin moni jäi näkemättä :/ mut tuleehan tapahtumia..:)
Tänään tuli myös siivottuu vaikka kiinostus oli -10, mut nyt siisti koti ja voi löhöö loppuillan.
Saan sohvan tänään kotiin, enää puuttuu tv-taso. *aplodit**jiihaa*
Ei tästä päivästä tullutkaan hassumpi! Vaikka aamu alkoi tahmaisesti, tähän mennessä päivää on jo tullut tienattua, ja opettaja kuulosti hieman siltä että ehkä tämä tyttö pääseekin näytille ensi kuun näyttelyssä, vaikka en kyllä vielä uskalla toivoa liikoja.... katsotaan!
Yksi ([size=24]1[/size]) herätys kesälomaan.
Täys kuu-ukko taivaalla ja hieno pilviharso hässäkkä, niin, että puol taivasta kaaren muotoisesti pilvien peitossa, uuh kaunista<3
*sydän**joo*
Tuuli *sydän*
Selvisi myös toinen mieltä vaivannut asia. Ja nyt on helppo hengittää
kotona odottaa ~5 uutta 24:n jaksoa <3
sain kunnian olla kaaso ja pääsen järkkäämään m.m. POLTTAREITA :)
Ihana ystävä!
Eilen tuli pesukone himaan. Voi että voi olla ilonen fiilis tosta. Mul on sauna täynnä pyykkiä. Taitaa mennä näitä pestessä useempikin tovi*tirsk*
Aiankin pääsen vaihtamaan vihdoin lakanat sänkyyn. Oon käyttäny pussilakanoita lakanoiden tilalla ja viimeviikonlopun jälkeen vaihdoin läpällä ostetun hello kitty pussilakanan lakanaksi(oli vika puhdas) ja pussilakaa en vaihtanu ollenkaan.
Et joo..
Life is good. Asiat vaan tuntuu järjestyvän ja kaikki menee totaalisesti putkeen. *sydän*
Jengii palaillu lomilta, meil o hyvät bägisessiot tauoilla :)
Aamun väsymyksestä ja pienistä "silmien leppuuttamisesta" huolimatta oon jaksanut hyvin, kai se oli tää kahvi (mitä lipitän vieläkin) mikä mua si piristi etten pidempiä torkkuja ottanut.
Tunnin päästä pääsee jo pois töistäkin! Maanantai siis lähes pulkassa. :)
Jee! Löysin yhen kirjan jota oon metsästäny ihan joka paikasta monta päivää! Nyt on ees jotain toivoa saada kouluhommia etenemään. :)
BOND! <3 se on aika helmi!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,049
- 1,050
- 1,051
- 1,052
- 1,053
- ...
- 2,345
- Seuraava »