päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,054
- 1,055
- 1,056
- 1,057
- 1,058
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Näin Hennaa <3
Uus tukkavärikin ostettu, pia musta tulee hottis
[size=4]ainaki toivottavasti[/size]
Tänään on hyvä päivä
Sähkölasku maksettu*joo*. Oon sentäs jotain saanu tänään aikaseks. Viel kun pääsis sinne töihinki lähtemään. Noh, ei täs mikään kiire vielä oo.
Oon jo vähän ruskettunut!
Lunta tulee, ja tuivertaa niin maan perkeleesti, ihanaa! Hetken jo ennätti aurinko raiskata silmiä. Tästähän muodostunee erityisen jees päivä..
NIIIIIIN hyvä valinta käydä eilen nukkumaan aikaisin, nyt on ihan loistava olo!
Ulkona paistaa aurinko, ja käyn tänään hakemassa postista sen viime torstaina tilaamani ST:NG-boksin!
Selvisin kaheksaks kouluun, sain tän viikon kouluhommat tehtyä eli loppuviikko käytännössä vapaa, ja pääsin vielä ajoissa kotiin. Ulkona on maailman ihanin ilma, joten voisin lähteä maalle lomailemaan.
Täytyy vielä ottaa evääks eilen tehtyjä mokkapaloja. 
Ihanan monta syytä hymyillä.
Jee, pääsin siirtymään tekniikka 2:siin
Nii ja muutenki oli oikeen hyvät treenit. Huomenna on takuuvarmasti paikat kipeänä...
[q]mayah, 16.8.2007 19:47:
Jopas teki hyvää Powerbody, vaikka välillä meinaskin kuolema korjata :)
[/q]
Khyl! Ja nyt kyl tuntee niin elävänsä! 
On se elämä kans joskus kivaa
Sandy -koiravauva *sydän**sydän**sydän*
Tänään porukoille haminaan..
viimeks joulun tullu käytyy ni onki jo aika mennä moikkaa mummoa ja muita sukulaisia.. ja KISSAA!!!
etä mul on ollu ikävä sitäki!
Se on Corona vs. Sol makutaistelu just meneillään *hih**känni* kippis! yeap. Corona #1
Vielä viime viikon alussa mun tuntisaldot oli 5h miinuksella mut tällä hetkellä 15.5h plussalla!*jiihaa* Pelkästään toi plussan puolelle pääseminen on ollut melkoinen urakka, viimeks on ollut tunnit plussalla helmikuussa ennen opinnäytetyön aloittamista. Noh, eihän siitä ookaan vasta kun melkein vuosi.*tirsk* Enää ei tarvis tehdä kun pari hassua tuntia ja sit voi pitää jouluna kunnon loman.*hihu* Ai niin ja tänään illalla taas yhdet pikkujoulut ja huomenna vielä toiset.*iloinen*
toinen työviikko takana ja hauskaa on ollu..! *tykkää* *iloinen**
[q]ice-angel, 12.6.2009 12:25:
Eilen sain mun vanhan Nintendon kytkettyy telkkariin. Pelasin heti Super Mario 3:sta.
Ihanaa!*plur*
[/q]
en oikein vieläkään usko miten oon päässyt tähän duuniin missä nyt oon. kolmisen viikkoa mennyt ja tajuttoman siistiä. Syvenee työnkuva koko ajan ja tutustuu enemmän ja enemmän tähän uskomattoman isoon kansainväliseen organisaatioon ja tän työntekijöihin ympäri maailmaa.
Työmatka Nizzaan ei ole myöskään mikään kauhean ärsyttävä juttu tässä työssä, eikä myöskään se fakta että mulla on ehkä maailman paras pomo ja mukavia työkavereita (n. 30 insinööriäijää *nauru*).
ett ihan muikeeta joo 
ja oli kiva alppariviikonloppu taas
Aika kiva iltapäivä*hihu*
Ylihuomenna Amsterdamiin, johon on luvattu sellaiset +14 ja puolipilvistä ensi viikolle. Ja lauantaina Vortex Of Venegance
Koira nukkuu kyljessä ja pitää etutassuilla mun jalasta kiinni. Liiku tästä nyt sitten mihinkään..
[q]Avernian:
Noriko Show on loppunut! Halleluja!
[/q]
no niinpä!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,054
- 1,055
- 1,056
- 1,057
- 1,058